Tato bakalářská práce se zabývá postoji spotřebitelů k přírodní kosmetice. Teoretická část práce vymezuje pojmy týkající se přírodní kosmetiky, nákupního procesu a osobního prodeje. Praktická část se věnuje analýze spotřebitele a prodejců přírodní kosmetiky za pomocí provedeného marketingovému výzkumu, ve kterém byly užity metody dotazování a mystery shopping.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the attitude of consumers to natural cosmetics. The theoretical part defines the concepts of natural cosmetics, purchasing process and personal selling. The practical part deals with the analysis of consumers and sellers of natural cosmetics with the help of marketing research, using methods of questioning and mystery shopping.
Klíčová slova
přírodní kosmetika, nákupní rozhodovací proces, osobní prodej, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
natural cosmetics, purchasing process, personal selling, marketing research
Rozsah průvodní práce
74 s. (104 536 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá postoji spotřebitelů k přírodní kosmetice. Teoretická část práce vymezuje pojmy týkající se přírodní kosmetiky, nákupního procesu a osobního prodeje. Praktická část se věnuje analýze spotřebitele a prodejců přírodní kosmetiky za pomocí provedeného marketingovému výzkumu, ve kterém byly užity metody dotazování a mystery shopping.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the attitude of consumers to natural cosmetics. The theoretical part defines the concepts of natural cosmetics, purchasing process and personal selling. The practical part deals with the analysis of consumers and sellers of natural cosmetics with the help of marketing research, using methods of questioning and mystery shopping.
Klíčová slova
přírodní kosmetika, nákupní rozhodovací proces, osobní prodej, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
natural cosmetics, purchasing process, personal selling, marketing research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte specifikům trhu s přírodní kosmetikou a spotřebitelského chování.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě kvantitativního šetření a mystery shoppingu analyzujte rozhodovací a nákupní proces zákazníka při nákupu přírodní kosmetiky.
4. Formulujte závěry pro komunikaci a řízení maloobchodu s přírodní kosmetikou. Zodpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte specifikům trhu s přírodní kosmetikou a spotřebitelského chování.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě kvantitativního šetření a mystery shoppingu analyzujte rozhodovací a nákupní proces zákazníka při nákupu přírodní kosmetiky.
4. Formulujte závěry pro komunikaci a řízení maloobchodu s přírodní kosmetikou. Zodpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír. Retail Marketing. Praha: Managment Press, ISBN 978-80-7261-207-9
KOZEL, Roman. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Vyd. Praha: Grada 2011, s. 304, ISBN 978-80-247-3527-6
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, s. 340, ISBN 80-86898-48-2
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele - jak zákazníci nakupují. Praha: Grada, 2004, s. 284, ISBN 80-247-0393-9
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada 2009, s. 240, ISBN 978-80-247-2049-4
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír. Retail Marketing. Praha: Managment Press, ISBN 978-80-7261-207-9
KOZEL, Roman. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Vyd. Praha: Grada 2011, s. 304, ISBN 978-80-247-3527-6
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, s. 340, ISBN 80-86898-48-2
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele - jak zákazníci nakupují. Praha: Grada, 2004, s. 284, ISBN 80-247-0393-9
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada 2009, s. 240, ISBN 978-80-247-2049-4
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaké je propojení obou výzkumů - dotazníkového šetření a mystery shoppingu?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Pokud by měla být korektně zodpovězena VO2, jakou metodu výzkumu by bylo potřeba zvolit?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
Prosím o komentář k mé výhradě ohledně metody rekrutace respondentů. Zaručuje zvolený způsob reprezentativní pohled na věc?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
V posudku vedoucího byla položena tato otázka (vedoucí):
Zřejmě proto, že byly konzultovány dílčí části práce, vznikl drobný rozpor mezi zadáním a cílem práce, kdy v Zadání BP je uvedeno, že půjde o analýzu rozhodovacího procesu, zatímco v metodice je za cíl uvedena analýza postojů k přírodní kosmetice. Cíl uvedený v metodice byl naplněn. Pokuste se ovšem formulovat závěry (pokud to lze) k původnímu záměru uvedenému v Zadání.