Diplomová práce pojednává o novém ekonomickém paradigmatu Ekonomice Společenství. Jak už vyplývá ze samotného názvu, ústřední ideou je podnik, založený na vzájemnosti a vytváření společenství. Cílem této práce bylo analyzovat projevy Ekonomiky společenství, jakožto významného činitele firemní kultury, ve firmě Mundell & Associates. Na základě zjištěných poznatků potom navrhnout projekt, směřující k posílení firemní kultury a upevnění identity podniku.
Anotace v angličtině
Diploma Thesis deals with a new economical paradigm Economy of Communion. As it is clear from the name itself, the core idea is a company, based on the mutuality and the creation of the communion. The goal of this work was to analyze the demonstration of the Economy of Communion as the core factor of the business culture in the company Mundell & Associates. Then propose the project based on the acquiered data, which would lead to the strengthening of the business culture and securing the company identity.
Klíčová slova
Firemní kultura, vize, mise, hodnoty, postoje, etika, Ekonomika společenství, vztahy, kultura dávání
Klíčová slova v angličtině
Business culture, Vision, Mission, Values, Attitudes, Ethics, Economy of Commu
nion, Relationships, The culture of giving
Rozsah průvodní práce
119 s. (146 893 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o novém ekonomickém paradigmatu Ekonomice Společenství. Jak už vyplývá ze samotného názvu, ústřední ideou je podnik, založený na vzájemnosti a vytváření společenství. Cílem této práce bylo analyzovat projevy Ekonomiky společenství, jakožto významného činitele firemní kultury, ve firmě Mundell & Associates. Na základě zjištěných poznatků potom navrhnout projekt, směřující k posílení firemní kultury a upevnění identity podniku.
Anotace v angličtině
Diploma Thesis deals with a new economical paradigm Economy of Communion. As it is clear from the name itself, the core idea is a company, based on the mutuality and the creation of the communion. The goal of this work was to analyze the demonstration of the Economy of Communion as the core factor of the business culture in the company Mundell & Associates. Then propose the project based on the acquiered data, which would lead to the strengthening of the business culture and securing the company identity.
Klíčová slova
Firemní kultura, vize, mise, hodnoty, postoje, etika, Ekonomika společenství, vztahy, kultura dávání
Klíčová slova v angličtině
Business culture, Vision, Mission, Values, Attitudes, Ethics, Economy of Commu
nion, Relationships, The culture of giving
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se firemní kultury.
Zpracujte literární rešerši týkající se Ekonomiky společenství.
Praktická část
Charakterizujte firmu Mundell & Associates, Inc.
Analyzujte firemní kulturu firmy Ekonomiky společenství Mundell & Associates, Inc.
Na základě výsledků analýzy firemní kultury vypracujte projekt na její zefektivnění.
Zhodnoťte návrh projektového řešení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se firemní kultury.
Zpracujte literární rešerši týkající se Ekonomiky společenství.
Praktická část
Charakterizujte firmu Mundell & Associates, Inc.
Analyzujte firemní kulturu firmy Ekonomiky společenství Mundell & Associates, Inc.
Na základě výsledků analýzy firemní kultury vypracujte projekt na její zefektivnění.
Zhodnoťte návrh projektového řešení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BRUNI, Luigino. Cena nezištnosti. Bratislava: Veda, 2013, 190 s. ISBN 978-80-2241-310-7.
COVEY, Stephen R. The 7 habits of highly effective people: powerful lessons in personal change. 25th anniversary edition. 391 p. ISBN 978-145-1639-612.
DRUCKER, Peter F. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku. Praha: Management Press, 2007, 304 s. ISBN 978-80-7261-066-2.
GOLD, Lorna. New financial horizons: the emergence of an economy of communion. Hyde Park: New City Press, 2010, 224 s. ISBN 9781565483545.
MAZÁK, Eduard. Firemní kultura a etické kodexy. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2010. 148 s. ISBN 978-80-7265-075-0.
Seznam doporučené literatury
BRUNI, Luigino. Cena nezištnosti. Bratislava: Veda, 2013, 190 s. ISBN 978-80-2241-310-7.
COVEY, Stephen R. The 7 habits of highly effective people: powerful lessons in personal change. 25th anniversary edition. 391 p. ISBN 978-145-1639-612.
DRUCKER, Peter F. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku. Praha: Management Press, 2007, 304 s. ISBN 978-80-7261-066-2.
GOLD, Lorna. New financial horizons: the emergence of an economy of communion. Hyde Park: New City Press, 2010, 224 s. ISBN 9781565483545.
MAZÁK, Eduard. Firemní kultura a etické kodexy. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2010. 148 s. ISBN 978-80-7265-075-0.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnoceni vedoucí - doktor Slinták: 25 bodů
Otázky: V práci mi trochu schází rozbor motivačního systému, a proto mě zajímá, jakou podobu má motivační systém v této firmě?
Zodpovězeno celkově
Hodnoceni oponent - doc. Popesko: 24 bodů
Otázky: Jaké dlouhodobé ekonomikcé dopady má aplikace principů Ekonomiky společenství ve firmě?