Tato bakalářská práce se zabývá analýzou tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o., která je jediným poskytovatelem této služby. Práce se skládá ze dvou částí. Část první je zaměřena teoretickou problematiku marketingového plá-nování a klade si za cíl zachytit nejpodstatnější části marketingového plánování v sektoru služeb. Tyto teoretické poznatky jsou nadále využívání v praktické části, která se věnuje analýze marketingového plánu služby ALS28.cz. V této části je také uvedeno hodnocení a návrh změn a opatření, která jsou podložena vypracovanými analýzami a staví na teoretic-kých podkladech.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the analysis of marketing strategy of service ALS28.cz for the com-pany Weomax Group s.r.o., which is the only provider of this service. The work consists of two parts. First part focuses theoretical problems of marketing planning and aims to capture the most important part of the marketing planning in the service sector. The theoretical knowledge continue to use the practical part, which analyzes a marketing plan ALS28.cz service. This section also provides for the evaluation and proposal changes and measures that are supported by developed analyzes and builds on theoretical bases.
Klíčová slova
marketingová strategie, SWOT analýza, PEST analýza, komunikační mix, marketing služeb
Klíčová slova v angličtině
Marketing Strategy, SWOT Analysis, PEST Analysis, Communication Mix, Marketing of Services.
Rozsah průvodní práce
42
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o., která je jediným poskytovatelem této služby. Práce se skládá ze dvou částí. Část první je zaměřena teoretickou problematiku marketingového plá-nování a klade si za cíl zachytit nejpodstatnější části marketingového plánování v sektoru služeb. Tyto teoretické poznatky jsou nadále využívání v praktické části, která se věnuje analýze marketingového plánu služby ALS28.cz. V této části je také uvedeno hodnocení a návrh změn a opatření, která jsou podložena vypracovanými analýzami a staví na teoretic-kých podkladech.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the analysis of marketing strategy of service ALS28.cz for the com-pany Weomax Group s.r.o., which is the only provider of this service. The work consists of two parts. First part focuses theoretical problems of marketing planning and aims to capture the most important part of the marketing planning in the service sector. The theoretical knowledge continue to use the practical part, which analyzes a marketing plan ALS28.cz service. This section also provides for the evaluation and proposal changes and measures that are supported by developed analyzes and builds on theoretical bases.
Klíčová slova
marketingová strategie, SWOT analýza, PEST analýza, komunikační mix, marketing služeb
Klíčová slova v angličtině
Marketing Strategy, SWOT Analysis, PEST Analysis, Communication Mix, Marketing of Services.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Systematicky zpracujte a prezentujte poznatky z marketingu služeb se zaměřením na strategické marketingové plánování.
Aplikujte teoretické poznatky na oblast služeb pro spotřebitele.
Praktická část
Charakterizujte vybraný subjekt a analyzujte současnou úroveň marketingového řízení.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení marketingové strategie pro službu ALS28.cz.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Systematicky zpracujte a prezentujte poznatky z marketingu služeb se zaměřením na strategické marketingové plánování.
Aplikujte teoretické poznatky na oblast služeb pro spotřebitele.
Praktická část
Charakterizujte vybraný subjekt a analyzujte současnou úroveň marketingového řízení.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení marketingové strategie pro službu ALS28.cz.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHERNEV, Alexander. Strategic marketing management. 7th ed. Chicago: Cerebellum Press, c2012, 246 s. ISBN 978-1-936572-15-1.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. ISBN 978-80-7408-060-9.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
CHERNEV, Alexander. Strategic marketing management. 7th ed. Chicago: Cerebellum Press, c2012, 246 s. ISBN 978-1-936572-15-1.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. ISBN 978-80-7408-060-9.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Jaromír Schneider (vedoucí, 14 b). Otázky: 1. Můžete uvést alespoň některé použité metody pro získání analytických dat a zdůvodnit jejich volbu pro tuto BP? (zodpovězeno zcela).
Ing. Janka Vydrová, Ph.D. (oponent, 7 b). Otázky: 1. Proč není součástí bakalářské práce kapitola zaměřena týkající se cílů a metod zpracování bakalářské práce? (nezodpovězeno). 2. Proč jste nerozpracoval návrh na doporučení pro organizaci, i když jste to v zásadách měl uvedeno? (nezodpovězeno).
Student neobhájil předloženou bakalářskou práci. Teoretická část práce je nedostatečná, praktická je v méně než v minimálním rozsahu. V práci nejsou uvedeny cíle ani metodika zpracování. Komise navrhuje dopracovat teoretickou část a kompletně přepracovat praktickou část.