Bakalářská práce bude věnována analýze věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema. Bude obsahovat dvě části, a to teoretickou a praktickou.
V teoretické části bude provedena literární rešerše všech zdrojů, které se vztahují k zadané problematice. Řešená problematika bude východiskem pro praktickou část.
Praktická část bude zaměřena na analýzu současného věrnostního programu, který bude porovnán s obdobnými věrnostními programy u konkurenčních multikin. Bude provedeno dotazníkové šetření mezi návštěvníky multikina Golden Apple Cinema, které povede k zjištění informací potřebných pro samotné posouzení efektivity současného věrnostního programu. Na základě zpracovaného šetření bude vyhodnocena současná situace, zhodnoceny přínosy i nedostatky věrnostního programu. V závěru práce budou navržena opatření pro zlepšení stávajícího věrnostního programu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis will be dedicated to analysis of loyalty programme of multicinema Golden Apple Cinema. It will contain two parts, practical and theoretical.
In theoretical part will be carried out literary research of all sources, which are connected to this topic. This topic will be way out for practical part.
Practical part will focus on analysis of loyalty programme, which will be compared with periods of loyalty programme of all competitive multicinemas. It will be carried out also questionnaire research from customers of multicinema Golde Apple Cinema a.s., which will lead to new, needed informations for evaluation of recent loyalty programme. Because of this research will be evaluated recent situation, benefits and also shortage of loyalty programme. In conclusion will be suggested new steps for improvement of recent loyalty programme.
Bakalářská práce bude věnována analýze věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema. Bude obsahovat dvě části, a to teoretickou a praktickou.
V teoretické části bude provedena literární rešerše všech zdrojů, které se vztahují k zadané problematice. Řešená problematika bude východiskem pro praktickou část.
Praktická část bude zaměřena na analýzu současného věrnostního programu, který bude porovnán s obdobnými věrnostními programy u konkurenčních multikin. Bude provedeno dotazníkové šetření mezi návštěvníky multikina Golden Apple Cinema, které povede k zjištění informací potřebných pro samotné posouzení efektivity současného věrnostního programu. Na základě zpracovaného šetření bude vyhodnocena současná situace, zhodnoceny přínosy i nedostatky věrnostního programu. V závěru práce budou navržena opatření pro zlepšení stávajícího věrnostního programu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis will be dedicated to analysis of loyalty programme of multicinema Golden Apple Cinema. It will contain two parts, practical and theoretical.
In theoretical part will be carried out literary research of all sources, which are connected to this topic. This topic will be way out for practical part.
Practical part will focus on analysis of loyalty programme, which will be compared with periods of loyalty programme of all competitive multicinemas. It will be carried out also questionnaire research from customers of multicinema Golde Apple Cinema a.s., which will lead to new, needed informations for evaluation of recent loyalty programme. Because of this research will be evaluated recent situation, benefits and also shortage of loyalty programme. In conclusion will be suggested new steps for improvement of recent loyalty programme.
Proveďte literární rešerši všech zdrojů, které se vztahují k zadané problematice.
II. Praktická část
Představte firmu Golden Apple Cinema, a.s. a proveďte analýzu současného věrnostního programu.
Porovnejte program s konkurencí.
Proveďte průzkum spokojenosti zákazníků.
Vyhodnoťte současnou situaci a navrhněte možná řešení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši všech zdrojů, které se vztahují k zadané problematice.
II. Praktická část
Představte firmu Golden Apple Cinema, a.s. a proveďte analýzu současného věrnostního programu.
Porovnejte program s konkurencí.
Proveďte průzkum spokojenosti zákazníků.
Vyhodnoťte současnou situaci a navrhněte možná řešení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
Golden Apple Cinema: Multikino [online]. 2008-2014 [cit. 2014-02-23]. Dostupné z: http://www.gacinema.cz
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0966-X.
NOVÝ, Ivan a Alois SURYNEK. Sociologie pro ekonomy a manažery. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1705-0.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 1st pub. South Melbourne: Oxford University Press, 2013, liv, 609 s. ISBN 978-0-19-557355-8.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: C. H. Beck, 2009. ISBN 978-80-7400-098-0.
Seznam doporučené literatury
Golden Apple Cinema: Multikino [online]. 2008-2014 [cit. 2014-02-23]. Dostupné z: http://www.gacinema.cz
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0966-X.
NOVÝ, Ivan a Alois SURYNEK. Sociologie pro ekonomy a manažery. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1705-0.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 1st pub. South Melbourne: Oxford University Press, 2013, liv, 609 s. ISBN 978-0-19-557355-8.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: C. H. Beck, 2009. ISBN 978-80-7400-098-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 45 bodů
Oponent BP: 45 bodů
Mgr. Michal Gaja:
Zajímá nás, jestli si studentka stále myslí, že benefitní program může zvýšit návštěvnost kina nebo ho vnímá pouze jako nástroj ke snížení ceny vstupného pro loajální věrné diváky, což je v podstatě forma odměny a poděkování za častou návštěvu kina. A jestli tuto možnost věrnostního benefitu aktivně využívá a zda by ji doporučila ostatním. odpověděla zcela
Ing. Růžena Vorlová:
1. V práci neuvádíte, na základě jakých kritérií byla stanoveny konkurence GAC. Doplňte tuto informaci. odpověděla zcela
2. Jaký je Váš názor na karty Extra a VIP (vzhledem k počtu klientů, kteří je využívají)? odpověděla zcela
doc. PhDr. Vnislav Nováček, CSc.
1. Může benefitní program přilákat nové zákazníky? odpověděla zcela
2. Zjišťovala jste možnost karet u konkurence? odpověděla zcela
Ing. Dušan Jurášek
1. Jsou cílené slevy na děti a studenty, mají nějaké karty. odpověděla zcela