Předmětem této bakalářské práce bude analýza současného marketingového mixu služby požární ochrana ve firmě PROFIRE s. r. o. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí. V první, teoretické, části bude vysvětlena podstata služeb z marketingového hlediska a budou zde popsány jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Ve druhé, praktické, části bude charakterizována organizace a její historie. Pomocí dílčích informací bude zpracována SWOT analýza a analýza současného marketingového mixu pro službu požární ochrana. V bakalářské práci budou také uvedeny návrhy a doporučení na zdokonalení stávajícího marketingového mixu této služby.
Anotace v angličtině
The object of this bachelor thesis will be analysis of actual marketing mix for fire protection service in company PROFIRE s. r. o. Bachelor thesis will be composed from two parts. In first, theoretical, part will be explained principle of services from marketing point of view and there will be described individual elements of services marketing mix. In second, practical, part will be the company and its history characterized. Using sectional informations will be created SWOT analysis and analysis of actual marketing mix for fire protection service. In bachelor thesis will be stated proposals and recommendations on improvement current marketing mix of this service.
Klíčová slova
Marketingový mix, služba, komunikace, požární ochrana, PROFIRE s. r. o.
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, service, communication, fire protection, PROFIRE s. r. o.
Rozsah průvodní práce
67 s. (90 316 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce bude analýza současného marketingového mixu služby požární ochrana ve firmě PROFIRE s. r. o. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí. V první, teoretické, části bude vysvětlena podstata služeb z marketingového hlediska a budou zde popsány jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Ve druhé, praktické, části bude charakterizována organizace a její historie. Pomocí dílčích informací bude zpracována SWOT analýza a analýza současného marketingového mixu pro službu požární ochrana. V bakalářské práci budou také uvedeny návrhy a doporučení na zdokonalení stávajícího marketingového mixu této služby.
Anotace v angličtině
The object of this bachelor thesis will be analysis of actual marketing mix for fire protection service in company PROFIRE s. r. o. Bachelor thesis will be composed from two parts. In first, theoretical, part will be explained principle of services from marketing point of view and there will be described individual elements of services marketing mix. In second, practical, part will be the company and its history characterized. Using sectional informations will be created SWOT analysis and analysis of actual marketing mix for fire protection service. In bachelor thesis will be stated proposals and recommendations on improvement current marketing mix of this service.
Klíčová slova
Marketingový mix, služba, komunikace, požární ochrana, PROFIRE s. r. o.
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, service, communication, fire protection, PROFIRE s. r. o.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se zvoleného tématu.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný marketingový mix společnosti.
Proveďte SWOT analýzu dané společnosti.
Navrhněte zdokonalení určitých prvků marketingového mixu společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se zvoleného tématu.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný marketingový mix společnosti.
Proveďte SWOT analýzu dané společnosti.
Navrhněte zdokonalení určitých prvků marketingového mixu společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a E. MCCARTHY. Basic marketing: A global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, xxxvi, 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-716-9995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČKOVÁ. Marketing obchodu a služeb: Studijní pomůcka pro distanční studium. 2. vyd. upr. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 156 s. ISBN 978-80-7318-927-3.
Seznam doporučené literatury
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a E. MCCARTHY. Basic marketing: A global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, xxxvi, 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-716-9995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČKOVÁ. Marketing obchodu a služeb: Studijní pomůcka pro distanční studium. 2. vyd. upr. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 156 s. ISBN 978-80-7318-927-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 39 bodů
Oponent BP: 48 bodů
Mgr. Irena Světlíková:
1. Jak jste zabezpečila objektivitu vámi zpracované SWOT analýzy? odpověděla částečně
Ing. Petra Hanáková:
1. Autorka doporučuje pro oslovení nových zákazníků využití sociální sítě Facebook. Proč se domnívá, že tato propagace může vést k získání nových zákazníků vzhledem ke specifiku nabízené služby? odpověděla částečně
2. Autorka uvádí jako možnou příležitost změnu sazby DPH. Jakým způsobem si autorka představuje příležitosti plynoucí ze zvýšení nebo snížení sazby DPH? odpověděla zcela
3. Autorka doporučuje zřízení oddělení marketingu. Jakým způsobem jsou v současnosti zajišťovány marketingové aktivity? odpověděla zcela
Ing. Růžena Vorlová
1. Jaký je rozdíl mezi Facebookem a webem? odpověděla částečně
2. V čem spočívá analýya marketingového mixu? odpopvěděla zcela
Ing. Dušan Jurášek
1. Vysvětlete pojem marketingové oddělení. Existují prostory pro toto oddělení? Má cenu zakládat marketingové oddělení? odpověděla částečně