Tato bakalářská práce se zaobírá Uherskohradišťskou nemocnicí a.s. a její imagí. Je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Hlavním cílem této práce je navrhnout doporučení sloužící ke zlepšení současného stavu image Uherskohradišťské nemocnice. Teoretická část zahrnuje informace z odborné literatury týkající se tématu marketing, marketing ve zdravotnictví a jeho specifika a image, která je spojována s firemní identitou. Výsledkem praktické části je PEST analýza, dotazník a jeho vyhodnocení a návrh na zlep-šení image nemocnice.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis concerns with image of Uherské Hradiště Hospital and its public image. It is divided into two parts theoretical and practical. The main goal of this thesis is to propose recommendations, which can be used to improve the current state of image of the Uherské Hradiště Hospital. Theoretical part includes information from specialized literature related to the topic marketing, health service marketing with its specific features and image, which is associated with corporate identity. The outcome of the practical part consists of PEST analysis, questionnaire and suggested improvement.
Klíčová slova
marketing, nemocnice, image, zdravotnické zařízení, zdravotnictví, komunikace.
Klíčová slova v angličtině
marketing, hospital, public image, medical facility, health service, communication.
Rozsah průvodní práce
59 s. (73 011 znaků).
Jazyk
AN
Anotace
Tato bakalářská práce se zaobírá Uherskohradišťskou nemocnicí a.s. a její imagí. Je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Hlavním cílem této práce je navrhnout doporučení sloužící ke zlepšení současného stavu image Uherskohradišťské nemocnice. Teoretická část zahrnuje informace z odborné literatury týkající se tématu marketing, marketing ve zdravotnictví a jeho specifika a image, která je spojována s firemní identitou. Výsledkem praktické části je PEST analýza, dotazník a jeho vyhodnocení a návrh na zlep-šení image nemocnice.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis concerns with image of Uherské Hradiště Hospital and its public image. It is divided into two parts theoretical and practical. The main goal of this thesis is to propose recommendations, which can be used to improve the current state of image of the Uherské Hradiště Hospital. Theoretical part includes information from specialized literature related to the topic marketing, health service marketing with its specific features and image, which is associated with corporate identity. The outcome of the practical part consists of PEST analysis, questionnaire and suggested improvement.
Klíčová slova
marketing, nemocnice, image, zdravotnické zařízení, zdravotnictví, komunikace.
Klíčová slova v angličtině
marketing, hospital, public image, medical facility, health service, communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretická část
Zpracujte teoretickou rešerši literatury vztahující se na problematiku marketingu, marketingového mixu, podnikové image s ohledem na specifika oblasti zdravotnických zařízení, jmenovitě nemocnic.
Praktická část
Představte Uherskohradišťskou nemocnici a. s. včetně jejich oddělení.
Analyzujte současný stav image Uherskohradišťské nemocnice a. s.
Na základě výsledků analýz vytvořte návrhy na zlepšení image Uherskohradišťské nemocnice a. s..
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretická část
Zpracujte teoretickou rešerši literatury vztahující se na problematiku marketingu, marketingového mixu, podnikové image s ohledem na specifika oblasti zdravotnických zařízení, jmenovitě nemocnic.
Praktická část
Představte Uherskohradišťskou nemocnici a. s. včetně jejich oddělení.
Analyzujte současný stav image Uherskohradišťské nemocnice a. s.
Na základě výsledků analýz vytvořte návrhy na zlepšení image Uherskohradišťské nemocnice a. s..
Závěr
Seznam doporučené literatury
Buckley, Patrick T. The Complete Guide to Hospital Marketing. Danvers: HCPro, 2009.
Jančář, Josef. Uherskohradišťská nemocnice: její vznik a proměny. Uherské Hradiště: Uherskohradišťská nemocnice a.s., 2009.
Staňková, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. Žilina: Georg, 2013.
Wheeler, Alina. Designing Brand Identity. New Jersey: John Wiley & Sons, 2009.
Zlámal, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2006.
Seznam doporučené literatury
Buckley, Patrick T. The Complete Guide to Hospital Marketing. Danvers: HCPro, 2009.
Jančář, Josef. Uherskohradišťská nemocnice: její vznik a proměny. Uherské Hradiště: Uherskohradišťská nemocnice a.s., 2009.
Staňková, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. Žilina: Georg, 2013.
Wheeler, Alina. Designing Brand Identity. New Jersey: John Wiley & Sons, 2009.
Zlámal, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2006.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her bachelor thesis.
Q, Trušník: Would you take your child to an Open Day at a hospital? A: Yes, it could have a good time trying to change diapers and so.
Q, Kramoliš: Why do you pay attantion to salary increase for employees? A: The hospital will start paying their loans, so they will need to money for new equipment.