Seznamte se s problematikou tepelně technických vlastností budov.
Popište možnosti teoretického a experimentálního stanovení tepelně technických parametrů konstrukcí.
Proveďte rozbor možnosti využití kalorimetrické komory pro stanovení tepelně technických parametrů konstrukcí.
Navrhněte úpravu komory pro tepelně technické zkoušky.
Popište postup zkoušení a vyhodnocení měření.
Napište závěry hodnocení.
Zásady pro vypracování
Seznamte se s problematikou tepelně technických vlastností budov.
Popište možnosti teoretického a experimentálního stanovení tepelně technických parametrů konstrukcí.
Proveďte rozbor možnosti využití kalorimetrické komory pro stanovení tepelně technických parametrů konstrukcí.
Navrhněte úpravu komory pro tepelně technické zkoušky.
Popište postup zkoušení a vyhodnocení měření.
Napište závěry hodnocení.
Seznam doporučené literatury
ASHRAE HANDBOOK . Díl 1-4 . American Society of Heating, Refrigeration and Air-Conditioning Engineers, Inc. 1791 Tutlie Circle, N.E., Atlanta, GA 30 329. ISBN 1-931862-73-7. ISSN 1549-2370.
RECKNAGEL, SPRENGER a SCHRAMEK. Taschenbuch fur Heizung und Klimatechnik. Ouldenbourg Verlag GmbH. Munchen, 2003. ISBN 3-8356-3104-7.
Studium kompenzované kalometrické komory.
Platné ČSN řada 06, 07, 34, 35, 36, 37, 38, 73, 74, 83, 91.
Seznam doporučené literatury
ASHRAE HANDBOOK . Díl 1-4 . American Society of Heating, Refrigeration and Air-Conditioning Engineers, Inc. 1791 Tutlie Circle, N.E., Atlanta, GA 30 329. ISBN 1-931862-73-7. ISSN 1549-2370.
RECKNAGEL, SPRENGER a SCHRAMEK. Taschenbuch fur Heizung und Klimatechnik. Ouldenbourg Verlag GmbH. Munchen, 2003. ISBN 3-8356-3104-7.
Studium kompenzované kalometrické komory.
Platné ČSN řada 06, 07, 34, 35, 36, 37, 38, 73, 74, 83, 91.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala výsledky své práce. Poté byla komise seznámena s posudky práce a následně byla vedena rozprava nad prací, ve které byly položeny tyto dotazy:
Studentka splnila sice zadání práce, ale práce uvádí pouze základní informace, bez návrhu potřebné přístrojové techniky, potřebných detailních nutných rozborů chyb měření a rozborů nepřesností a stanovení nejistot měření. V předmětné práci není zřejmý vlastnípřínos studentky. (Ing. Zálešák)
Na obr. 9 na str. 29 není zakótováno zapuštění přepážky do stěny. Jak bude vypadat teplotní pole v tomto styku v průběhu zkoušky.
V kapitole 6.3.1 Průběh měření uvádíte: ?Rychlost proudění vzduchu na teplé a chladné straně musí být nastavena podle účelu zkoušky.? Jak se nastavení provádí? Uveďte příklad zkoušky. Kde budou osazena čidla pro měření hodnot uvedených v kapitole 6.3.2. ? (doc. Hirš)
Výstupy dr. Charvátové jste mohla použít s příslušnou citací. (doc. Křesálek)
Je vhodné i v budoucnu použít analýzu a verifikace dosažených výsledků. (doc. Jašek)
Studentka všechny dotazy zodpověděla.