Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část:Obrazové řešení filmů Wese Andersona
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., kamera
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část: Obrazové řešení filmů Wese Andersona
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., kamera
Hlavní téma v angličtině
1. Theoratical Part: The Visual Concept of the Films of Wes Anderson
2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 20 minutes, cinematography
Název dle studenta
1. Teoretická část:Obrazové řešení filmů Wese Andersona
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., kamera
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu Wese Andersona. V úvodu je věnována osobě Wese Andersova jako originálnímu auteurovi a jeho dvornímu kameramovi Robertu Yeomanovi, ASC. V jejich flmech jsou hledány společné motivy vizuálního ztvárnění. Praktická část je zaměřena na film Grandhotel Budapešť ve třech fázích preprodukce, výroba a postprodukce.
Anotace v angličtině
Master's thesis is focused on Wes Anderson's work. The introduction represents Wes Anderson as an original auteur and director of photography Robert Yeoman, ASC. There is searching for common visual motifs in theirs films. Practical part gives attention to film analysis of Grand Budapest Hotel in three stages preproduction, production and postproduction.
Wes Anderson, Robert Yeoman, director of photography, symmetry, composition, colour, originality, Grand Budapest Hotel
Rozsah průvodní práce
46
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu Wese Andersona. V úvodu je věnována osobě Wese Andersova jako originálnímu auteurovi a jeho dvornímu kameramovi Robertu Yeomanovi, ASC. V jejich flmech jsou hledány společné motivy vizuálního ztvárnění. Praktická část je zaměřena na film Grandhotel Budapešť ve třech fázích preprodukce, výroba a postprodukce.
Anotace v angličtině
Master's thesis is focused on Wes Anderson's work. The introduction represents Wes Anderson as an original auteur and director of photography Robert Yeoman, ASC. There is searching for common visual motifs in theirs films. Practical part gives attention to film analysis of Grand Budapest Hotel in three stages preproduction, production and postproduction.
Wes Anderson, Robert Yeoman, director of photography, symmetry, composition, colour, originality, Grand Budapest Hotel
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 30 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
- 3 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem
- 1ks datového DVD obsahující: grafický návrh bookletu (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách)
- 1ks datového DVD obsahující: film ve formátu SD/HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG2 ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí celé práce budou rovněž vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA a podepsaný formulář "Údaje o diplomové práci studenta".
Na samostatném nosiči CD/DVD-R, označeném "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně", odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 30 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
- 3 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem
- 1ks datového DVD obsahující: grafický návrh bookletu (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách)
- 1ks datového DVD obsahující: film ve formátu SD/HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG2 ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí celé práce budou rovněž vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA a podepsaný formulář "Údaje o diplomové práci studenta".
Na samostatném nosiči CD/DVD-R, označeném "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně", odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
SEITZ, Matt Zoller a Wes ANDERSON. The Wes Anderson collection. 327 p. ISBN 08-109-9741-X
The Allusive Auteur:
PENNER Timothy. Wes Anderson and His Influences. Manitoba, 2011. Faculty of Graduate Studies of The University of Manitoba.
BORDWELL, David a Kristin THOMPSON. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. 1. vyd. V Praze: Nakladatelství Akademie múzických umění, 2011, 639 s. ISBN 978-80-7331-217-6.
Seznam doporučené literatury
SEITZ, Matt Zoller a Wes ANDERSON. The Wes Anderson collection. 327 p. ISBN 08-109-9741-X
The Allusive Auteur:
PENNER Timothy. Wes Anderson and His Influences. Manitoba, 2011. Faculty of Graduate Studies of The University of Manitoba.
BORDWELL, David a Kristin THOMPSON. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. 1. vyd. V Praze: Nakladatelství Akademie múzických umění, 2011, 639 s. ISBN 978-80-7331-217-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student při rozpravě a zodpovězením otázek vedoucího práce a oponenta obhájil závěrečnou práci za A - výborně.