Tato diplomová práce pojednává o problematice hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Výzkum je zacílen na studenty kombinované a prezenční formy studia Fakulty humanitních studií na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a jejich postoje ke klasifikaci.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the issue of assessment and classification of students of combined study at universities. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The research is targeted at students who study combined or full-time at the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlín and their attitudes towards classification.
Klíčová slova
vysokoškolský student, hodnocení, školní hodnocení, klasifikace, kombinovaná forma studia, prezenční forma studia
Klíčová slova v angličtině
student at university, assessment, school evaluation, classification , combined study, full-time study
Rozsah průvodní práce
91 s. (122 578 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce pojednává o problematice hodnocení a klasifikace studentů kombinované formy studia na vysokých školách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Výzkum je zacílen na studenty kombinované a prezenční formy studia Fakulty humanitních studií na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a jejich postoje ke klasifikaci.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the issue of assessment and classification of students of combined study at universities. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The research is targeted at students who study combined or full-time at the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlín and their attitudes towards classification.
Klíčová slova
vysokoškolský student, hodnocení, školní hodnocení, klasifikace, kombinovaná forma studia, prezenční forma studia
Klíčová slova v angličtině
student at university, assessment, school evaluation, classification , combined study, full-time study
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek v oblasti hodnocení a klasifikace na vysokých školách.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu metodou dotazníku zaměřeného na postoj studentů k hodnocení.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek v oblasti hodnocení a klasifikace na vysokých školách.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu metodou dotazníku zaměřeného na postoj studentů k hodnocení.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
ČÍHALOVÁ, Eva a Ivo MAYER. Klasifikace a slovní hodnocení: zkušenosti z praxe na ZŠ. Praha: Agentura Strom, 1997, 63 s. ISBN: 80-90-195-466.
KOLÁŘ, Zdeněk a Renata ŠIKULOVÁ. Hodnocení žáků. Havlíčkův Brod: Grada Publishing, a.s., 2007, 200s. ISBN: 80-247-0885-X.
SLAVÍK, Jan. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999, 192 s. ISBN: 80-7178-262-9.
SMITH, James. Educational assessment and evaluation. Brisbane: Emereo Pty Limited, 2011, 458 s. ISBN: 9781743047934.
VAŠUTOVÁ, Jaroslava. Strategie výuky ve vysokoškolském vzdělávání. Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2002, 283 s. ISBN:80-7290-100-1.
Seznam doporučené literatury
ČÍHALOVÁ, Eva a Ivo MAYER. Klasifikace a slovní hodnocení: zkušenosti z praxe na ZŠ. Praha: Agentura Strom, 1997, 63 s. ISBN: 80-90-195-466.
KOLÁŘ, Zdeněk a Renata ŠIKULOVÁ. Hodnocení žáků. Havlíčkův Brod: Grada Publishing, a.s., 2007, 200s. ISBN: 80-247-0885-X.
SLAVÍK, Jan. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999, 192 s. ISBN: 80-7178-262-9.
SMITH, James. Educational assessment and evaluation. Brisbane: Emereo Pty Limited, 2011, 458 s. ISBN: 9781743047934.
VAŠUTOVÁ, Jaroslava. Strategie výuky ve vysokoškolském vzdělávání. Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2002, 283 s. ISBN:80-7290-100-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila téma své práce. Krátce pojednala o pojmech v teoretické části práce. Dále uvedla cíle práce, vybrané metody výzkumu, hypotézy a získaná data. Výsledky výzkumu šířeji popsala. Dále byly přečteny posudky a studentka zodpověděla dotazy.
Diskuze: Doc. Knotová: Proč máte v práci tolik výzkumných cílů a byly všechny naplněny? Studentka se k otázce krátce vyjádřila.