Roční stáž na Korfu byla velmi výraznou v mé tvorbě a záznamy uložené díky "online laboratoři" nezůstanou pouze v 2D podobě na blogu www.morskapanda.tumblr.com. Tím, že zmíněný blog se stal mou součástí nejvíce intenzivní využití nastalo právě na poslední stáži v Řecku. Zaznamenané fáze a přeměny odrážely tak jako celkovou situace-ci, tak i samotný posun v technikách a objevování nových možností. Rok strávený na ostrově zanechal tak intenzivní pocit, zkušenosti a vzpomínky, které se staly inspirací po návratu v další mé tvorbě. Nejdůležitější částí se stalo moře, které se stalo určitým Paterna instalace, grafik či objektů.
V teoretické části jsem se zaměřila hlavně na přeměnu blogu mořské pandy, digitalným technikám během stáže a globálnímu návratu k objektu v umění.
Ve druhé části, tzv. praktické, rozebírám celkový postup, vývoj, proces a hledání tvarosloví objektů a tvorbu instalace.
Anotace v angličtině
One year which I spent in Corfu began important in my work. Sketches, pictures, gifs or videos from there are published via my own blog or "online laboratorium" www.morskapanda.tumblr.com. After this internship I realised that my blog works and ilustrations will not stay only in 2D form.
My blog became one part of myself and still after three years I work with this iden-tity. But the really important moment was the time in Corfu. Published parts and stories showed situations, my new skills in technologies and discovering new options.
Year in Corfu left behind strong feeling, memories and experiences that after co-ming back became my inspiration for future work, especially for diploma work. The most important part of inspiration from Corfu began my new relationship with the sea, which is something like pattern for installation, graphic or objects.
In theoretical part I write about techniques, which I learned during internship. The-se are especially digital graphic, video, programming and installations with 3D objects. In the second part, which is practical part, is analysis of my objects, concept, process of pro-ject and my own latex graphics.
Roční stáž na Korfu byla velmi výraznou v mé tvorbě a záznamy uložené díky "online laboratoři" nezůstanou pouze v 2D podobě na blogu www.morskapanda.tumblr.com. Tím, že zmíněný blog se stal mou součástí nejvíce intenzivní využití nastalo právě na poslední stáži v Řecku. Zaznamenané fáze a přeměny odrážely tak jako celkovou situace-ci, tak i samotný posun v technikách a objevování nových možností. Rok strávený na ostrově zanechal tak intenzivní pocit, zkušenosti a vzpomínky, které se staly inspirací po návratu v další mé tvorbě. Nejdůležitější částí se stalo moře, které se stalo určitým Paterna instalace, grafik či objektů.
V teoretické části jsem se zaměřila hlavně na přeměnu blogu mořské pandy, digitalným technikám během stáže a globálnímu návratu k objektu v umění.
Ve druhé části, tzv. praktické, rozebírám celkový postup, vývoj, proces a hledání tvarosloví objektů a tvorbu instalace.
Anotace v angličtině
One year which I spent in Corfu began important in my work. Sketches, pictures, gifs or videos from there are published via my own blog or "online laboratorium" www.morskapanda.tumblr.com. After this internship I realised that my blog works and ilustrations will not stay only in 2D form.
My blog became one part of myself and still after three years I work with this iden-tity. But the really important moment was the time in Corfu. Published parts and stories showed situations, my new skills in technologies and discovering new options.
Year in Corfu left behind strong feeling, memories and experiences that after co-ming back became my inspiration for future work, especially for diploma work. The most important part of inspiration from Corfu began my new relationship with the sea, which is something like pattern for installation, graphic or objects.
In theoretical part I write about techniques, which I learned during internship. The-se are especially digital graphic, video, programming and installations with 3D objects. In the second part, which is practical part, is analysis of my objects, concept, process of pro-ject and my own latex graphics.
Konzultace s vedoucím bakalářské práce
Zpracování návrhů, modely, kresebné studie
Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu
Fotodokumentace
Obeznámení s použitou technologií
Realizace v materiálu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB,
obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok
obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii,
v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Konzultace s vedoucím bakalářské práce
Zpracování návrhů, modely, kresebné studie
Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu
Fotodokumentace
Obeznámení s použitou technologií
Realizace v materiálu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB,
obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok
obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii,
v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
CHALUMEAU, J.L..: Přehled teorií umění, Portál, 2003. ISBN 80-7178-663-2
KlIMEŠOVÁ, M.: Alternativní kultura, Průběh české společnosti 1945-1989.
NLN s.r.o., Praha 2001. ISBN 80-7106-449-1
HEARTNEY, Eleanor. Art and Today. London: Phadion, 2008. ISBN 978-0-7148-45142.
KIRSCH, Roland (ed.): Historie sklářské výroby v českých zemích II/1, 2. Praha:
Academia, 2003. ISBN 8020010696.
KLASOVÁ, Milena. Libenský a Brychtová. Praha: Gallery, 2002. ISBN 80-86010-54-6.
KOLESÁR, Zdeno. Kapitoly z dějin designu. Praha: VŠUP, 2009.
ISBN 978-8086863283.
LANGHAMER, A. Sklo a světlo150 let sklářské školy v Kamenickém Šenově:
1856-2006. ISBN 80-7101-058-8.
LANGHAMER, A. Legenda o českém skle. Tigris, 2000. ISBN 80-86062-02-3.
MILLER, Judith, LIEBE, Frankie, HILL, Mark. Sklo 20. století, Bratislava:
NOXI 2005 ISBN 80-89-179-21-5.
PETROVÁ, Sylva. České sklo. Gallery, 2001. ISBN 80-86010-44-9.
PIJOAN, J. Dějiny umění 1.11. díl. Praha: Knižní klub: Balios, 1998.
RAIMANOVÁ, Ivona. V prostoru 2000, Generace 19892009, Liberec: Spacium, 2009.
ISBN 9788025457511.
RAIMANOVÁ, Ivona. Socha a město Liberec 1969. Liberec: Spacium, 2008.
ISBN 978-80-87213-00-1.
RICKE, Helmut. Czech Glass 19451980/Design in an Age of Adversity, Stuttgart:
Arnoldsche Verlagsanstalt, 2008. ISBN 978-3-89790-217-6.
RUHRNBERG, Karl. Umění 20. století. Köln: Tachen GmbH, 2000. ISBN 80-7209-521-8.
ZHOŘ, Igor. Proměny soudobého výtvarného umění. Praha SPN, 1992.
ISBN 80-04-25555-8.
Časopisy Art and Antiques, Neues Glass, Keramika a sklo, Atelier.
Seznam doporučené literatury
CHALUMEAU, J.L..: Přehled teorií umění, Portál, 2003. ISBN 80-7178-663-2
KlIMEŠOVÁ, M.: Alternativní kultura, Průběh české společnosti 1945-1989.
NLN s.r.o., Praha 2001. ISBN 80-7106-449-1
HEARTNEY, Eleanor. Art and Today. London: Phadion, 2008. ISBN 978-0-7148-45142.
KIRSCH, Roland (ed.): Historie sklářské výroby v českých zemích II/1, 2. Praha:
Academia, 2003. ISBN 8020010696.
KLASOVÁ, Milena. Libenský a Brychtová. Praha: Gallery, 2002. ISBN 80-86010-54-6.
KOLESÁR, Zdeno. Kapitoly z dějin designu. Praha: VŠUP, 2009.
ISBN 978-8086863283.
LANGHAMER, A. Sklo a světlo150 let sklářské školy v Kamenickém Šenově:
1856-2006. ISBN 80-7101-058-8.
LANGHAMER, A. Legenda o českém skle. Tigris, 2000. ISBN 80-86062-02-3.
MILLER, Judith, LIEBE, Frankie, HILL, Mark. Sklo 20. století, Bratislava:
NOXI 2005 ISBN 80-89-179-21-5.
PETROVÁ, Sylva. České sklo. Gallery, 2001. ISBN 80-86010-44-9.
PIJOAN, J. Dějiny umění 1.11. díl. Praha: Knižní klub: Balios, 1998.
RAIMANOVÁ, Ivona. V prostoru 2000, Generace 19892009, Liberec: Spacium, 2009.
ISBN 9788025457511.
RAIMANOVÁ, Ivona. Socha a město Liberec 1969. Liberec: Spacium, 2008.
ISBN 978-80-87213-00-1.
RICKE, Helmut. Czech Glass 19451980/Design in an Age of Adversity, Stuttgart:
Arnoldsche Verlagsanstalt, 2008. ISBN 978-3-89790-217-6.
RUHRNBERG, Karl. Umění 20. století. Köln: Tachen GmbH, 2000. ISBN 80-7209-521-8.
ZHOŘ, Igor. Proměny soudobého výtvarného umění. Praha SPN, 1992.
ISBN 80-04-25555-8.
Časopisy Art and Antiques, Neues Glass, Keramika a sklo, Atelier.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Práce Ivanyk Zuskinové se v praktickém výstupu neuplatnila v jejím zamýšleném konceptu. Nevytvořila svébytné prostředí pro podstatnou část své práce.