Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu zefektivnění eventu s názvem Koncert bez hranic, který pořádá spolek AlternativaPro. Teoretická část definuje základní pojmy, jako jsou marketing služeb, popisuje proces marketingového řízení a tvorby strategií. Analytická část obsahuje analýzu a vyhodnocení současných marketingových aktivit festivalu a situační analýzu. Na základě těchto analýz je vytvořen návrh na zlepšení marketingového řízení a marketingové komunikace pro následující ročník festivalu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on creating more effective event called Koncert bez hranic, which is organized by AlternativaPro. The theoretical part defines basic concepts of marketing services, event and describes their specifics. The analytical part evaluates the current situation and recommends changes. The next year festival project will be based on the analysis of current situation.
Klíčová slova
Koncert bez hranic, marketingové řízení, marketing služeb, marketingová strategie, komunikační mix, řízení značky, event marketing, hudební festival, situační analýza.
Klíčová slova v angličtině
Koncert bez hranic, marketing management, services marketing, marketing strategy, communication mix, brand management, event marketing, music festival, situational analysis.
Rozsah průvodní práce
79
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu zefektivnění eventu s názvem Koncert bez hranic, který pořádá spolek AlternativaPro. Teoretická část definuje základní pojmy, jako jsou marketing služeb, popisuje proces marketingového řízení a tvorby strategií. Analytická část obsahuje analýzu a vyhodnocení současných marketingových aktivit festivalu a situační analýzu. Na základě těchto analýz je vytvořen návrh na zlepšení marketingového řízení a marketingové komunikace pro následující ročník festivalu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on creating more effective event called Koncert bez hranic, which is organized by AlternativaPro. The theoretical part defines basic concepts of marketing services, event and describes their specifics. The analytical part evaluates the current situation and recommends changes. The next year festival project will be based on the analysis of current situation.
Klíčová slova
Koncert bez hranic, marketingové řízení, marketing služeb, marketingová strategie, komunikační mix, řízení značky, event marketing, hudební festival, situační analýza.
Klíčová slova v angličtině
Koncert bez hranic, marketing management, services marketing, marketing strategy, communication mix, brand management, event marketing, music festival, situational analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické znalosti týkající se marketingové komunikace v oblasti služeb.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingových aktivit festivalu Koncert bez hranic.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt na zlepšení marketingové komunikace festivalu.
Zhodnoťte projekt z hlediska nákladů a možných rizik.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické znalosti týkající se marketingové komunikace v oblasti služeb.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingových aktivit festivalu Koncert bez hranic.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt na zlepšení marketingové komunikace festivalu.
Zhodnoťte projekt z hlediska nákladů a možných rizik.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s. ISBN 978-80-7261-7.
JANEČKOVÁ Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-716-9995-0.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip. Marketing Management Millenium Edition. 10th edition. United States of America: Pearson Custom Publishing, 2000, 784 s. ISBN 0-536-63099-2.
ŠINDLER, P. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vydání. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s. ISBN 978-80-7261-7.
JANEČKOVÁ Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-716-9995-0.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip. Marketing Management Millenium Edition. 10th edition. United States of America: Pearson Custom Publishing, 2000, 784 s. ISBN 0-536-63099-2.
ŠINDLER, P. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vydání. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: dr. Kramoliš (24 b.)
Jakou odhadujete pravděpodobnost, že festival získá grant z Kraje Vysočina? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Vydrová (20 b.)
Prezentujte statistické vyhodnocení Vašeho dotazníku. ZODPOVĚZENO ZCELA
Definujte alespoň 10 příležitostí pro daný projekt - v rámci SWOT analýzy. ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
dr. Kolčavová: Hypotézy musí být podloženy statisticky, v tomto případě jste si měla stanovit spíše výzkumné otázky, pokud to takto prezentujete.
doc. Kozák: To, co prezentujete jako příležitosti, příležitosti nejsou. Příležitosti mají být stanoveny z vnější strany.
prof. Němeček: Dají Vám sponzoři 300 tis. za to, že je budete někde prezentovat? Kolik máte slíbených financí pro letošní rok? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Dobeš: Uvažovala jste i pomocí financování crowdfundingu? ZODPOVĚZENO ZCELA