Bakalářská práce se zaměřuje na roli celoživotní vzdělávání v profesním životě manažera. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se manažera, celoživotního vzdělávání a profesního života manažera. Praktická část se zaměřuje na prozkoumání, zda a jakým způsobem vstupuje celoživotní vzdělávání do života manažerů.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor Theses is to focus on the role of life-long learning in the career of a manager. In the theoretical part there are basic terms defined, such as a manager, life-long learning and a manager´s career. The practical part is focused on the research whether and how life-long learning is a part of managers´ lives.
manager, life-long learning, professional education, training in a company, motivation to education, managers´ competence.
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na roli celoživotní vzdělávání v profesním životě manažera. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se manažera, celoživotního vzdělávání a profesního života manažera. Praktická část se zaměřuje na prozkoumání, zda a jakým způsobem vstupuje celoživotní vzdělávání do života manažerů.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor Theses is to focus on the role of life-long learning in the career of a manager. In the theoretical part there are basic terms defined, such as a manager, life-long learning and a manager´s career. The practical part is focused on the research whether and how life-long learning is a part of managers´ lives.
manager, life-long learning, professional education, training in a company, motivation to education, managers´ competence.
Zásady pro vypracování
Studium odborné literatury.
Vymezení teoretických východisek z oblasti celoživotního vzdělávání, rolí manažera a manažerských kompetencí.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvalitativního výzkumu prostřednictvím polostrukturovaného interview.
Analýza dat za pomoci kódování a kategorizování.
Zpracování a vyhodnocení získaných informací, jejich interpretace.
Vyvození závěrů na základě výsledků, shrnutí, zobecnění.
Zásady pro vypracování
Studium odborné literatury.
Vymezení teoretických východisek z oblasti celoživotního vzdělávání, rolí manažera a manažerských kompetencí.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvalitativního výzkumu prostřednictvím polostrukturovaného interview.
Analýza dat za pomoci kódování a kategorizování.
Zpracování a vyhodnocení získaných informací, jejich interpretace.
Vyvození závěrů na základě výsledků, shrnutí, zobecnění.
Seznam doporučené literatury
BENEŠ, Milan. Andragogika. 1.vyd. Praha: Grada, 2008, 135 s. ISBN 978-802-4725-802.
FOLWARCZNÁ, Ivana. Rozvoj a vzdělávání manažerů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 238 s. Manažer. ISBN 978-80-247-3067-7.
GAVORA, Peter. Úvod do pedagogického výzkumu. 2. vyd. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-3715-185-0.
KUBEŠ, Marián. Manažerské kompetence: způsobilosti výjimečných manažerů. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 183 s. ISBN 80-247-0698-9.
MIOVSKÝ, Michal. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 332 s. ISBN 80-247-1362-4.
MUŽÍK, Jaroslav. Didaktika dospělých. 1. vyd. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, edice celoživotního vzdělávání, 2002. 204 s. ISBN 80-86284-21-2.
MUŽÍK, Jaroslav. Didaktika profesního vzdělávání dospělých. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2005, 202 s. ISBN 80-723-8220-9.
PALÁN, Zdeněk. Základy andragogiky. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2008. ISBN 978-80-86723-58-7.
Seznam doporučené literatury
BENEŠ, Milan. Andragogika. 1.vyd. Praha: Grada, 2008, 135 s. ISBN 978-802-4725-802.
FOLWARCZNÁ, Ivana. Rozvoj a vzdělávání manažerů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 238 s. Manažer. ISBN 978-80-247-3067-7.
GAVORA, Peter. Úvod do pedagogického výzkumu. 2. vyd. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-3715-185-0.
KUBEŠ, Marián. Manažerské kompetence: způsobilosti výjimečných manažerů. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 183 s. ISBN 80-247-0698-9.
MIOVSKÝ, Michal. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 332 s. ISBN 80-247-1362-4.
MUŽÍK, Jaroslav. Didaktika dospělých. 1. vyd. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, edice celoživotního vzdělávání, 2002. 204 s. ISBN 80-86284-21-2.
MUŽÍK, Jaroslav. Didaktika profesního vzdělávání dospělých. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2005, 202 s. ISBN 80-723-8220-9.
PALÁN, Zdeněk. Základy andragogiky. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2008. ISBN 978-80-86723-58-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila teoretická východiska své bakalářské práce. Pozornost byla zaměřena především na prezentování metodologických aspektů výzkumného šetření a představení hlavních zjištění. Na dotazy komise studentka odpovídala převážně adekvátně. Co jste zjistila k osobnosti manažera? (doc. PhDr. Mgr. Jaroslav Balvín, CSc.) Studentka odpověděla uspokojivě. Komise se vyjádřila ke zpracování získaných dat, jejich interpretaci a analýze. (Mgr. Jana Martincová)