Cílem této práce je zpracování projektu na založení Muzea ohýbaného nábytku v Bystřici pod Hostýnem - v místě, kde je tento nábytek vyráběn firmou TON a.s. Teoretická část této práce je zaměřena na vymezení definice muzea, návštěvníky muzeí, marketingovému mixu ve službách a analytickým metodám použitých v této práci. Praktická část se věnuje základním informacím o firmě TON a.s., její ekonomickou situací, statistikami cestovního ruchu ve Zlínském kraji a samotným projektem na založení muzea zejména předpokládané náklady a výnosy vytvořeného produktu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to process a project to establish a Museum of bentwood furniture in Bystřice pod Hostýnem - the place, where this furniture is produced by the TON a.s. The theoretical part of this work focus on explanation of the definition museum, visitors of museums, the marketing mix in services and analytical methods used in this work. The practical part describes basic information about TON a.s. and it's economical situation, sta-tistic of incoming tourism situation in Zlin region and the project of establishing the muse-um itself in particular the expected costs and benefits of created product.
Cílem této práce je zpracování projektu na založení Muzea ohýbaného nábytku v Bystřici pod Hostýnem - v místě, kde je tento nábytek vyráběn firmou TON a.s. Teoretická část této práce je zaměřena na vymezení definice muzea, návštěvníky muzeí, marketingovému mixu ve službách a analytickým metodám použitých v této práci. Praktická část se věnuje základním informacím o firmě TON a.s., její ekonomickou situací, statistikami cestovního ruchu ve Zlínském kraji a samotným projektem na založení muzea zejména předpokládané náklady a výnosy vytvořeného produktu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to process a project to establish a Museum of bentwood furniture in Bystřice pod Hostýnem - the place, where this furniture is produced by the TON a.s. The theoretical part of this work focus on explanation of the definition museum, visitors of museums, the marketing mix in services and analytical methods used in this work. The practical part describes basic information about TON a.s. and it's economical situation, sta-tistic of incoming tourism situation in Zlin region and the project of establishing the muse-um itself in particular the expected costs and benefits of created product.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretickou rešerši týkající se oblasti založení muzea na ohýbaný nábytek.
Praktická část
Charakterizujte důvody pro založení muzea v dané lokalitě.
Rozdělte muzeum na jednotlivá oddělení a navrhněte interaktivní prvky.
Vypracujte konkrétní projektové řešení muzea včetně jeho zdrojů financování.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretickou rešerši týkající se oblasti založení muzea na ohýbaný nábytek.
Praktická část
Charakterizujte důvody pro založení muzea v dané lokalitě.
Rozdělte muzeum na jednotlivá oddělení a navrhněte interaktivní prvky.
Vypracujte konkrétní projektové řešení muzea včetně jeho zdrojů financování.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003, 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
PROCTOR, Nancy. Digital: Museum as Platform, Curator as Champion, in the Age of Social Media. Curator: The Museum Journal. 2010, roč. 53, č. 1, s. 35-43. ISSN 2151-6952.
SCHWARTZ, Deborah F. Dude, Where's My Museum? Inviting Teens to Transform Museums. Museum News. 2005, roč. 2005, 9/10. ISSN 1361-3626.
TUČKOVÁ, Zuzana. Ekonomika služeb. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2013, 175 s. ISBN 978-80-7478-006-6.
ŽALMAN, Jiří. Příručka muzejníkova I. Praha: Asociace muzeí a galerií České republiky, 2002. ISBN 80-86611-00-0.
Seznam doporučené literatury
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003, 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
PROCTOR, Nancy. Digital: Museum as Platform, Curator as Champion, in the Age of Social Media. Curator: The Museum Journal. 2010, roč. 53, č. 1, s. 35-43. ISSN 2151-6952.
SCHWARTZ, Deborah F. Dude, Where's My Museum? Inviting Teens to Transform Museums. Museum News. 2005, roč. 2005, 9/10. ISSN 1361-3626.
TUČKOVÁ, Zuzana. Ekonomika služeb. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2013, 175 s. ISBN 978-80-7478-006-6.
ŽALMAN, Jiří. Příručka muzejníkova I. Praha: Asociace muzeí a galerií České republiky, 2002. ISBN 80-86611-00-0.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP: (17b) : doc. Tučková: Kapitola 19.3 nese název Návštěvnost atd, jako ekonom bych předpokládala, že zde najdeme jednotlivá čísla návštěvnosti vybraných míst, proč tomu takto v kapitole není? Jak můžete konstatovat, že je např. zvýšený počet návštěvníků v Baťově institutu, když zde nemáte žádná čísla? Zodpovězeno zcela. Jak se budou jednotlivé subjekty podílet na konečných nákladech zřízení muzea? (procentní vyjádření) Zodpovězeno zcela.
OP: (30b) Ing. Skácel: Co chápete jako přínos založení Muzea ohýbaného nábytku? (pro návštěvníky, i pro region.) Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky:
doc. Popesko: Jak jste odhadla tržby? Zkuste odhadnout provozní náklady. Zodpovězeno částečně.
dr. Novák: Proč má Muzeum vůbec vzniknout? Zodpovězeno částečně.
Ing. Krůžela: Které výrobky firmy TON budou prezentovány v Muzeu - sériová výroba, nebo modely vývojových výrobků? Zodpovězeno částečně.