Cílem diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení marketingové komunikace pro společnost CCUSA Czech republic na sezónu 2016/2017. Celá práce je rozdělena na dvě základní části, kterými jsou teoretická a analytická část, jejíž součástí jsou navrhované projekty. Teoretická část se zaobírá marketingovou komunikací, složkami komunikačního mixu, popisuje situační analýzu podniku a marketingový výzkum. Analytická část pak představuje zkoumanou společnost, popisuje její marketingovou komunikaci, konkurenty, analýzu interního a externího prostředí firmy a marketingový výzkum. Tato část se stala podkladem pro projekty marketingových aktivit, z nichž každý je podroben finanční, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this master's thesis is to create a project of marketing communications improvement at CCUSA Czech Republic for the upcoming season 2016/2017. The entire thesis is divided into two main parts which are theoretical and analytical parts. Suggested projects are included in the analytical part as well. The theoretical part deals with a marketing communications, elements of marketing communications mix, describes situation analysis and marketing
marketing, marketing communications, marketing communication mix, marketing communication mix of services, marketing communication mix of tourism, SWOT analysis, PESTLE analysis, Porter five force's analysis, benchmarking, marketing research.
Rozsah průvodní práce
134 s. (186 773 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení marketingové komunikace pro společnost CCUSA Czech republic na sezónu 2016/2017. Celá práce je rozdělena na dvě základní části, kterými jsou teoretická a analytická část, jejíž součástí jsou navrhované projekty. Teoretická část se zaobírá marketingovou komunikací, složkami komunikačního mixu, popisuje situační analýzu podniku a marketingový výzkum. Analytická část pak představuje zkoumanou společnost, popisuje její marketingovou komunikaci, konkurenty, analýzu interního a externího prostředí firmy a marketingový výzkum. Tato část se stala podkladem pro projekty marketingových aktivit, z nichž každý je podroben finanční, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this master's thesis is to create a project of marketing communications improvement at CCUSA Czech Republic for the upcoming season 2016/2017. The entire thesis is divided into two main parts which are theoretical and analytical parts. Suggested projects are included in the analytical part as well. The theoretical part deals with a marketing communications, elements of marketing communications mix, describes situation analysis and marketing
marketing, marketing communications, marketing communication mix, marketing communication mix of services, marketing communication mix of tourism, SWOT analysis, PESTLE analysis, Porter five force's analysis, benchmarking, marketing research.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte a proveďte literární rešerši vztahující se k marketingu a marketingové komunikaci .
Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci společnosti CCUSA Czech Republic.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti CCUSA Czech Republic.
Zhodnoťte očekávané přínosy a rizika z hlediska implementace do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte a proveďte literární rešerši vztahující se k marketingu a marketingové komunikaci .
Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci společnosti CCUSA Czech Republic.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti CCUSA Czech Republic.
Zhodnoťte očekávané přínosy a rizika z hlediska implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a E. MCCARTHY. Basic marketing: a global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
CHAFFEY, Dave et al. Emarketing excellence: planning and optimizing your digital marketing. 4th ed. London: Routledge, 2013, 613 s. ISBN 978-0-415-53337-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s.
ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIMP, Terance A. a Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Seznam doporučené literatury
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a E. MCCARTHY. Basic marketing: a global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
CHAFFEY, Dave et al. Emarketing excellence: planning and optimizing your digital marketing. 4th ed. London: Routledge, 2013, 613 s. ISBN 978-0-415-53337-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s.
ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIMP, Terance A. a Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: dr. Vaněk (21 b.)
Jaké návrhy jsou nebo budou realizovány? ZODPOVĚZENO ZCELA
Co vidíte jako největší slabinu nabízených produktů v porovnání s konkurencí? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Bejtkovský (24 b.)
Jakým způsobem byla konkrétně realizována ekonomická náročnost navrhovaných aktivit v rámci zpracování projektové části? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měl již diplomant možnost projednat svůj projekt s představiteli společnosti CCUSA Czech Republic, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kozák: Proč máte strategii v názvu své práce, když tam nemáte ani zmínku o strategii? Jaký je rozdíl mezi výzkumem a průzkumem? Na jaké období se zpracovává strategii? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ