Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového produktu společnosti K-profi, spol. s r. o. na český trh. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky, které se týkají marketingového mixu zaměřeného na B2B trh, charakteristiky pojmu "nový výrobek" a analýz vhodných pro vstup nového výrobku na trh. Druhá část je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku produktu, provedení jednotlivých analýz a průzkumu trhu. Projektová část se zabývá samotným zavedením produktu na trh. Na závěr této části je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je navrhnout společnosti takový projekt, který zohledňuje charakter produktu a finanční možnosti společnosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the project of introduction of K-profi company´s new prod-uct on the Czech market. Theoretical knowledge of the first part is focused on marketing mix for B2B market, the characteristics of the term "new product" and analysis appropriate for entrance of the new product on a market. The second part is divided into analytical and project part. The analytical part is focused on characteristics of the product, execution of individual analysis and market research. The project part deals with the introduction of the product on a market. All costs, risks and timing of the project are analyzed in the conclusion of the project part. The main aim is to draw up the project, which takes into account the character of the product and also financial capabilities of the company.
Klíčová slova
projekt, analýza, B2B trh, LED osvětlení, marketing, nový produkt, marketingový průzkum
Klíčová slova v angličtině
project, analysis, B2B market, LED lighting, marketing, new product, market research
Rozsah průvodní práce
107 s. (139 056 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového produktu společnosti K-profi, spol. s r. o. na český trh. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky, které se týkají marketingového mixu zaměřeného na B2B trh, charakteristiky pojmu "nový výrobek" a analýz vhodných pro vstup nového výrobku na trh. Druhá část je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku produktu, provedení jednotlivých analýz a průzkumu trhu. Projektová část se zabývá samotným zavedením produktu na trh. Na závěr této části je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je navrhnout společnosti takový projekt, který zohledňuje charakter produktu a finanční možnosti společnosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the project of introduction of K-profi company´s new prod-uct on the Czech market. Theoretical knowledge of the first part is focused on marketing mix for B2B market, the characteristics of the term "new product" and analysis appropriate for entrance of the new product on a market. The second part is divided into analytical and project part. The analytical part is focused on characteristics of the product, execution of individual analysis and market research. The project part deals with the introduction of the product on a market. All costs, risks and timing of the project are analyzed in the conclusion of the project part. The main aim is to draw up the project, which takes into account the character of the product and also financial capabilities of the company.
Klíčová slova
projekt, analýza, B2B trh, LED osvětlení, marketing, nový produkt, marketingový průzkum
Klíčová slova v angličtině
project, analysis, B2B market, LED lighting, marketing, new product, market research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši týkající se zavedení nového výrobku na český trh.
Praktická část
Charakterizujte daný výrobek, jeho potenciální využití a cíle, kterých má být při jeho zavedení dosaženo.
Definujte přímou konkurenci výrobku společnosti K-PROFI.
Proveďte STP analýzu trhu a pro jednotlivé trhy navrhněte projekt zavedení nového produktu společnosti K-PROFI na český trh.
Projekt podrobte rizikové, nákladové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši týkající se zavedení nového výrobku na český trh.
Praktická část
Charakterizujte daný výrobek, jeho potenciální využití a cíle, kterých má být při jeho zavedení dosaženo.
Definujte přímou konkurenci výrobku společnosti K-PROFI.
Proveďte STP analýzu trhu a pro jednotlivé trhy navrhněte projekt zavedení nového produktu společnosti K-PROFI na český trh.
Projekt podrobte rizikové, nákladové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HADRABA, Jaroslav. Marketing: produktový mix - tvorba inovací produktů. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004, 215 s. ISBN 80-86473-89-9.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 8024704471.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
MOUTINHO, Luiz a Charles S. CHIEN. Problems in marketing: applying key concepts and techniques. 2nd ed. Los Angeles: Sage Publications, 2008, 322 s. ISBN 978-0-7619-7178-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
HADRABA, Jaroslav. Marketing: produktový mix - tvorba inovací produktů. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004, 215 s. ISBN 80-86473-89-9.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 8024704471.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
MOUTINHO, Luiz a Charles S. CHIEN. Problems in marketing: applying key concepts and techniques. 2nd ed. Los Angeles: Sage Publications, 2008, 322 s. ISBN 978-0-7619-7178-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.,18b
Jak lze konkrétněji a cíleněji eliminovat či zmírnit rizika související s realizací projektu (nejen určením odpovědného zaměstnance)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s majitelem společnosti K-PROFI, jaké byly případné reakce? Jaká by byla doba návratnosti investice spojená s realizací projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Ing. Petra Barešová, 15b
Prosím, identifikujte hlavní konkurenční výhody společnosti a porovnejte s konkurenty na českém trhu. ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková: Jaký je soubor, ze kterého jste vybírala respondenty? Kolik respondentů potřebujete, abyste mohla zobecnit záběry průzkumu? Proč jste nekladla větší důraz na analýzu zákazníku? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Dobeš: Proč firma neuvádí technické parametry? ZODPOVĚZENO ZCELA