Diplomová práce se zabývá návrhem pro vylepšení marketingové a krizové komunikace pro společnost Aircraft Industries v Kunovicích. V teoretické části je stručně shrnut marketingový mix s marketingovou komunikací a poté způsoby marketingového výzkumu, se zaměřením na rozhovory. V praktické části je představena samotná společnost a její stávající marketingová a krizová komunikace, která je i podrobena několika analýzám.
Ve třetí projektové části jsou pak rozepsány jednotlivé návrhy pro vylepšení marketingové a krizové komunikace ve společnosti a vše doprovází také časová, nákladová a krizová analýza.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a proposal to improve marketing and crisis communications for the company Aircraft Industries in Kunovice. In the theoretical section is a brief summary Marketing mix with marketing communications and then ways of marketing research, focusing on interviews. In the practical part is introduced the company itself and its current marketing and crisis communication, which is also submitted to several analyzes.
In the third part of the project are described the various proposals for improving marketing and crisis communications in company. This part also includes time, cost, and critical analysis.
Diplomová práce se zabývá návrhem pro vylepšení marketingové a krizové komunikace pro společnost Aircraft Industries v Kunovicích. V teoretické části je stručně shrnut marketingový mix s marketingovou komunikací a poté způsoby marketingového výzkumu, se zaměřením na rozhovory. V praktické části je představena samotná společnost a její stávající marketingová a krizová komunikace, která je i podrobena několika analýzám.
Ve třetí projektové části jsou pak rozepsány jednotlivé návrhy pro vylepšení marketingové a krizové komunikace ve společnosti a vše doprovází také časová, nákladová a krizová analýza.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a proposal to improve marketing and crisis communications for the company Aircraft Industries in Kunovice. In the theoretical section is a brief summary Marketing mix with marketing communications and then ways of marketing research, focusing on interviews. In the practical part is introduced the company itself and its current marketing and crisis communication, which is also submitted to several analyzes.
In the third part of the project are described the various proposals for improving marketing and crisis communications in company. This part also includes time, cost, and critical analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k marketingové a krizové komunikaci.
Praktická část
Proveďte výchozí situační analýzu společnosti Aircraft Industries, a.s.
Zhodnoťte úroveň marketingové komunikace společnosti na B2C trhu.
Navrhněte koncept marketingové a krizové komunikace a proveďte časovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k marketingové a krizové komunikaci.
Praktická část
Proveďte výchozí situační analýzu společnosti Aircraft Industries, a.s.
Zhodnoťte úroveň marketingové komunikace společnosti na B2C trhu.
Navrhněte koncept marketingové a krizové komunikace a proveďte časovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace - pro všechny manažery a PR specialisty. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 169 s. ISBN 978-80-247-4234-2.
KARLÍČEK, Miroslav et al. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 224 s.
ISBN 978-80-247-7516-6.
KOTLER, Philip et al. Marketing Management. 1st edition. England: Edinburgh Gate, 2009, 891 s.
ISBN 978-0-273-71856-7.
LILIEN, Gary L. et al. Principles of Marketing Engineering. 2nd edition. Collage state, Pensylvania: DecisionPro, Inc, 2013,
255 s. ISBN 978-0-9857648-0-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana et al. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace - pro všechny manažery a PR specialisty. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 169 s. ISBN 978-80-247-4234-2.
KARLÍČEK, Miroslav et al. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 224 s.
ISBN 978-80-247-7516-6.
KOTLER, Philip et al. Marketing Management. 1st edition. England: Edinburgh Gate, 2009, 891 s.
ISBN 978-0-273-71856-7.
LILIEN, Gary L. et al. Principles of Marketing Engineering. 2nd edition. Collage state, Pensylvania: DecisionPro, Inc, 2013,
255 s. ISBN 978-0-9857648-0-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana et al. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Mgr. Julie Veselá, 25b
Navrhujete rozšíření krizového týmu AI o tiskového mluvčího, který by komunikoval v době krize s médii. Využila byste pozici tiskového mluvčího i v rámci aktivit marketingové komunikace AI? Uveďte nějaký příklad. ZODPOVĚZENO ZCELA
Vyplatila by se společnosti AI event-akce v zahraničí pro stávající nebo potencionální zákazníky, o které společnost dlouhodobě usiluje a bojuje s konkurencí? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D., 21b
V jakém rozsahu budou Vaše návrhy realizovány? ZODPOVĚZENO ZCELA
Co vidíte jako největší nedostatek v komunikaci firmy pro domácí a zahraniční trhy? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková: Je možné, aby firma měla mít dopředu připravena tisková prohlášení? Kdo je cílová skupina, na kterou zaměřujete marketingovou komunikaci na českém trhu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Gregar: Jaké podklady jste používala při zpracování analýz? Jak jste stanovovala váhy? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Bejtkovský: Jak jste vyčíslila mzdu pro tiskovou mluvčí? ZODPOVĚZENO ZCELA