Efektivní komunikace je základem nejen kvalitních mezilidských vztahů, ale i úspěchu každé firmy. Tato diplomová práce se zabývá zvýšením efektivity interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o. Detailněji se zaměřuje na vizuální prvky interní komunikace. Teoretická část obsahuje východiska pro pochopení a tím možnosti zvýšení efektivity komunikačních procesů. Analytická část zkoumá faktory ovlivňující interní komunikaci, vnímání komunikačního prostředí zaměstnanci a jejich motivační faktory. V projektové části jsou navrženy plány pro zvýšení efektivity interní komunikace a jsou podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
Effective communication is not only the basis of quality interpersonal relationships, but also the success of any company. This thesis deals with increasing the efficiency of internal communications of the Cardbox Packaging s.r.o. More specifically, focuses on the visual elements of the internal communication. The theoretical part contains the basis for understanding and thereby possibility of increasing the effectiveness of communication processes. The analytical part examines factors affecting internal communication, perception of communications environment by employees and their motivational factors. In the project part, plans for increasing the efficiency of internal communication are proposed and then subjected to time, risk and cost analysis.
Communication, internal communication, motivational factors, visualization, feedback, company profile.
Rozsah průvodní práce
128 s. (215 964 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Efektivní komunikace je základem nejen kvalitních mezilidských vztahů, ale i úspěchu každé firmy. Tato diplomová práce se zabývá zvýšením efektivity interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o. Detailněji se zaměřuje na vizuální prvky interní komunikace. Teoretická část obsahuje východiska pro pochopení a tím možnosti zvýšení efektivity komunikačních procesů. Analytická část zkoumá faktory ovlivňující interní komunikaci, vnímání komunikačního prostředí zaměstnanci a jejich motivační faktory. V projektové části jsou navrženy plány pro zvýšení efektivity interní komunikace a jsou podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
Effective communication is not only the basis of quality interpersonal relationships, but also the success of any company. This thesis deals with increasing the efficiency of internal communications of the Cardbox Packaging s.r.o. More specifically, focuses on the visual elements of the internal communication. The theoretical part contains the basis for understanding and thereby possibility of increasing the effectiveness of communication processes. The analytical part examines factors affecting internal communication, perception of communications environment by employees and their motivational factors. In the project part, plans for increasing the efficiency of internal communication are proposed and then subjected to time, risk and cost analysis.
Communication, internal communication, motivational factors, visualization, feedback, company profile.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti interní komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o.
Na základě provedených analýz vytvořte projekt interní komunikace ve společnosti Cardbox Packaging s.r.o.
Vyhodnoťte náklady na projekt a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti interní komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav interní komunikace společnosti Cardbox Packaging s.r.o.
Na základě provedených analýz vytvořte projekt interní komunikace ve společnosti Cardbox Packaging s.r.o.
Vyhodnoťte náklady na projekt a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Brno: Computer Press, 2011, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
MIKULÁŠTÍK, Milan. Komunikační dovednosti v praxi. 2., dopl. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2010, 325 s. ISBN 978-80-247-2339-6.
PORVAZNÍK, Ján a Janka LADOVÁ. Celostní management. 4., přeprac. a dopl. vyd. Bratislava: IRIS, 2010, 490 s. ISBN 978-80-89256-48-8.
VERGHESE, Aniisu K. Internal Communications: Insights, Practices and Models. Los Angeles: SAGE Publications, 2012, 224 p. ISBN 978-81-321-0966-2.
WRIGHT, Marc. Gower Hanbook of Internal Communication. 2nd ed. Farnham: Gower, 2009, 496 p. ISBN 978-0-566-08689-2.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Brno: Computer Press, 2011, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
MIKULÁŠTÍK, Milan. Komunikační dovednosti v praxi. 2., dopl. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2010, 325 s. ISBN 978-80-247-2339-6.
PORVAZNÍK, Ján a Janka LADOVÁ. Celostní management. 4., přeprac. a dopl. vyd. Bratislava: IRIS, 2010, 490 s. ISBN 978-80-89256-48-8.
VERGHESE, Aniisu K. Internal Communications: Insights, Practices and Models. Los Angeles: SAGE Publications, 2012, 224 p. ISBN 978-81-321-0966-2.
WRIGHT, Marc. Gower Hanbook of Internal Communication. 2nd ed. Farnham: Gower, 2009, 496 p. ISBN 978-0-566-08689-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP, Dr. Vydrová, 21 bodů:
Jaké další příležitosti a hrozby jako doplnění SWOT analýzy. Zodpovězeno zcela. Bude Vámi navržený projekt realizován? Zodpovězeno zcela.
Oponent DP, Ing. Haltofová, 26 bodů:
Budete vyhodnocovat dopad Vámi navržených projektů (nástěnky, firemení profil) na efektivitu interní komunikace společnosti? Jak? Zodpovězeno zcela. Jaké další možnosti vedle vzdělávacího teambuildingu by se daly využít pro zefektivnění interní komunikace?Proč jste pro svůj projekt zvolila právě vzdělávací teambuilding? Zodpovězeno zcela.
Ing. Kučera: Dá se kopírovat i firemní kultura? Zodpovězeno zcela.