Cílem diplomové práce je návrh kampaní využívajících guerilla marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky vztahujícími se k novým trendům v marketingové komunikaci s důrazem na využití guerilla marketingu. Praktická část se v první fázi věnuje SWOT analýze, dotazníkovému šetření a analýze současného stavu komunikace daného podniku včetně srovnání této komunikace s konkurencí. V poslední části jsou na základě zjištěných poznatků navrhnuty čtyři guerillové kampaně, které jsou podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The goal of the thesis is to form a suggestion of guerilla marketing campaigns. The first part deals with theoretical resources related to new trends in marketing communication, with an emphasis on using guerilla marketing. The practical part is in the first phase dedicated to SWOT analysis, to a survey and to an analysis of the current state of the com-pany communication, including a competition communication comparision. In the last part there are based on the findings suggested four guerilla campaigns, and these undergo a cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, guerilla marketing, nové trendy, marketingové analýzy, guerillová kampaň
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, guerilla marketing, new trends, marketing analysis, guerilla campaign
Rozsah průvodní práce
98 s. (146 619 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je návrh kampaní využívajících guerilla marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky vztahujícími se k novým trendům v marketingové komunikaci s důrazem na využití guerilla marketingu. Praktická část se v první fázi věnuje SWOT analýze, dotazníkovému šetření a analýze současného stavu komunikace daného podniku včetně srovnání této komunikace s konkurencí. V poslední části jsou na základě zjištěných poznatků navrhnuty čtyři guerillové kampaně, které jsou podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The goal of the thesis is to form a suggestion of guerilla marketing campaigns. The first part deals with theoretical resources related to new trends in marketing communication, with an emphasis on using guerilla marketing. The practical part is in the first phase dedicated to SWOT analysis, to a survey and to an analysis of the current state of the com-pany communication, including a competition communication comparision. In the last part there are based on the findings suggested four guerilla campaigns, and these undergo a cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, guerilla marketing, nové trendy, marketingové analýzy, guerillová kampaň
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, guerilla marketing, new trends, marketing analysis, guerilla campaign
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k novým trendům v marketingové komunikaci.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace dané značky.
Vypracujte projekt guerilla marketingu pro tuto značku.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k novým trendům v marketingové komunikaci.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace dané značky.
Vypracujte projekt guerilla marketingu pro tuto značku.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, Jay Conrad a Al LAUTENSLAGER. Guerrilla marketing in 30 days: a 30 day tactical plan to maximize profits and increase customers. Irvine, CA: Entrepreneur Media, 2005, 272 s. ISBN 1-932531-29-7.
LEVINSON, Jay Conrad a Jeannie LEVINSON. Guerrilla marketing remix: [the best of guerrilla marketing]. Irvine: Entrepreneur Press, 2011, 471 s. ISBN 1599184222.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2011, 326 s. ISBN 978-80-251-3546-4.
PATALAS, Thomas. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. Praha: Grada, 2009, 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, Jay Conrad a Al LAUTENSLAGER. Guerrilla marketing in 30 days: a 30 day tactical plan to maximize profits and increase customers. Irvine, CA: Entrepreneur Media, 2005, 272 s. ISBN 1-932531-29-7.
LEVINSON, Jay Conrad a Jeannie LEVINSON. Guerrilla marketing remix: [the best of guerrilla marketing]. Irvine: Entrepreneur Press, 2011, 471 s. ISBN 1599184222.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2011, 326 s. ISBN 978-80-251-3546-4.
PATALAS, Thomas. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. Praha: Grada, 2009, 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP, doc. Kozák, 23 bodů:
Nebylo by vhodnější u sekundárního cíle (s. 72) uvést počet kusů než údaj v procentech?
Oponent DP, Ing. Durďáková, 21 bodů:
Která z navržených guerillových kampaní by mohla být podle Vašeho názoru nejúčinnější z pohledu budování loajality zákazníků ke značce, kterou uvádíte v cílech projektu?
Dr. Kramoliš: Proč jste se i v teoretické části zabývala i ostatními novými trendy? Při kalkulaci nákladů na kampaň "nálepka" jsou započítány opravdu správně? Prosím vysvětlete, jak jste myslela možnosti se spolupráce s trhovci?
Doc. Chovancová. U kampaně "rohlík+džem", jaký by byl rozdíl, kdybyste použila formu propagace pomocí letáku a guirella kampaní? Sledovala jste televizní reklamu s Annou Polívkovou? A hodnotila jste ji? Jak zákazník pozná, že Hamé Sweet je nadstandartní značka? Zodpovězeno částečně
Dr. Kolčavová: Myslíte si, že by bylo realistické zvládnout zhotovit tiskoviny, které navrhujte ve své práci? Zodpovězeno zcela