Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě společnosti Nirvana Systems s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na oblast internetového marketingu a především pak sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analýza konkurenčních sil, jsou analyticky zhodnoceny aktivity společnosti na vybraných sociálních sítích, společně s konkurencí srovnána komunikace na Facebooku a zhodnoceny webové prezentace. Na základě těchto vstupních analýz je vypracována SWOT analýza. Výstupy těchto analýz jsou zpracovány při tvorbě projektu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Tento projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Goal of this thesis is creation of a project of marketing communication focusing on social networks in company Nirvana Systems s.r.o.. The theoretical part is focused on internet marketing and especially on social networks. In the practical part is processed the Porter analysis of competitive forces, analytical evaluation of company activities on selected social networks, comparisson of competitors communication on Facebook and evalution of company and competitors web presentations. Based on this initial analysis SWOT analysis is created. The outcomes of these analyzes are processed in the creation of a project of marketing communication on selected social networks. For this project is elaborated time analysis, cost analysis and risk analysis.
Social media, Facebook, YouTube, LinkedIn, Zoomsphere
Rozsah průvodní práce
87 s. (121 928 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě společnosti Nirvana Systems s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na oblast internetového marketingu a především pak sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analýza konkurenčních sil, jsou analyticky zhodnoceny aktivity společnosti na vybraných sociálních sítích, společně s konkurencí srovnána komunikace na Facebooku a zhodnoceny webové prezentace. Na základě těchto vstupních analýz je vypracována SWOT analýza. Výstupy těchto analýz jsou zpracovány při tvorbě projektu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Tento projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Goal of this thesis is creation of a project of marketing communication focusing on social networks in company Nirvana Systems s.r.o.. The theoretical part is focused on internet marketing and especially on social networks. In the practical part is processed the Porter analysis of competitive forces, analytical evaluation of company activities on selected social networks, comparisson of competitors communication on Facebook and evalution of company and competitors web presentations. Based on this initial analysis SWOT analysis is created. The outcomes of these analyzes are processed in the creation of a project of marketing communication on selected social networks. For this project is elaborated time analysis, cost analysis and risk analysis.
Social media, Facebook, YouTube, LinkedIn, Zoomsphere
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav online marketingové komunikace prostřednictvím sociálních sítí ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.
Vytvořte projekt marketingové komunikace na zvolených sociálních sítích.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav online marketingové komunikace prostřednictvím sociálních sítí ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.
Vytvořte projekt marketingové komunikace na zvolených sociálních sítích.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
BERGH, Joeri van den a Mattias BEHRER. Jak cool značky zůstávají hot: marketing zaměřený na mladou "generaci Y". 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 248 s. ISBN 978-80-265-0002-5.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 3rd ed. London: Kogan Page, c2014, 409 s. ISBN 978-0-7494-7102-6.
SAFKO, Lon. The social media bible: tactics, tools and strategies for business success. 3rd ed. Hoboken: John Wiley and Sons, c2012, 622 s. ISBN 978-1-118-26974-9.
SEVERA, Miroslav a Lukáš KRŠKA. Černá ovce facebooku: jak (ne)vydělávat na sociálních sítích. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Economicus, 2013, 198 s. ISBN 978-80-905214-3-8.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
BERGH, Joeri van den a Mattias BEHRER. Jak cool značky zůstávají hot: marketing zaměřený na mladou "generaci Y". 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 248 s. ISBN 978-80-265-0002-5.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 3rd ed. London: Kogan Page, c2014, 409 s. ISBN 978-0-7494-7102-6.
SAFKO, Lon. The social media bible: tactics, tools and strategies for business success. 3rd ed. Hoboken: John Wiley and Sons, c2012, 622 s. ISBN 978-1-118-26974-9.
SEVERA, Miroslav a Lukáš KRŠKA. Černá ovce facebooku: jak (ne)vydělávat na sociálních sítích. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Economicus, 2013, 198 s. ISBN 978-80-905214-3-8.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP, Dr. Pilík, 22 bodů:
V projektu neuvažujete o využití sociálních sítí Pinterest nebo Instagram. Z jakého důvodu? Zodpovězeno zcela
Oponent DP, Ing. Mandincová, 24 bodů:
V tabulce č.4 a 6 uvádíte celkový pokles kliknutí a zhlédnutí příspěvku proti předchozímu období. Co je bráno jako předchozí období? Může být tento pokles způsoben sezónností ve sledovaných obdobích? Zodpovězeno zcela. Co přinese zkvalitnění komunikace na sociálních sítích firmě a jakou předpokládáte časovou návratnost investice? Zodpovězeno zcela
Dr. Kramoliš: Proč jste navrhl mobilní aplikaci? Proč jste nevyhodnotil další sociální síť Google+? Znáte pojem community marketing? V rozpočtu uvádíte úprava textu s náklady 10 000 Kč. Nejsou to moc vysoké náklady? Správa Facebookové stránky je vyčíslena 17 000 Kč, co tato částka zahrnuje? Zodpovězeno zcela