Diplomová práce se zabývá projektem návrhu marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+. Hlavním cílem projektu je navrhnout marketingovou kampaň orientovanou na stávající zákazníky lázeňského hotelu starší 50 let. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše z oblasti marketingové komunikace, komunikačních nástrojů a cestovního ruchu zaměřeného na segment 50+. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování analytické části, kde je popisována a zkoumána současná úroveň marketingové komunikace ve společnosti zaměřené na segment 50+ využitím interní a externí analýzy a dotazníkového šetření. Informace získané z analytické části budou podkladem k vypracování projektu marketingové komunikace zaměřující se na budování vztahů se stávajícími zákazníky staršími 50 let včetně posouzení časového, nákladového a rizikového hlediska projektu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the project of creation marketing communication for the company Spa Resort Lednice aimed at the 50+ segment. The main aim of the project is to propose a marketing campaign oriented to present customers of spa hotel older than 50 years. The theoretical part is handled by a literature review, dealing with marketing communication, tools and tourism focused on the segment 50+. This part attends to the following, analytical part. In the analytical part of the thesis is described and examined current level of the marketing communications focused on 50+ segment in the company using internal and external analysis and the questionnaire research. The information obtained from the analytical part will be the basis for creating the project of marketing communications focused on building relationship with current customers 50+ including the assessment of the time, cost and risk aspects of the project.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, segment 50+, sociální cestovní ruch, lázeňství, wellness, věrnostní program
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, communication mix, segment 50+, social tourism, spa, wellness, loyalty program
Rozsah průvodní práce
117 s. (184 327 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem návrhu marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+. Hlavním cílem projektu je navrhnout marketingovou kampaň orientovanou na stávající zákazníky lázeňského hotelu starší 50 let. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše z oblasti marketingové komunikace, komunikačních nástrojů a cestovního ruchu zaměřeného na segment 50+. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování analytické části, kde je popisována a zkoumána současná úroveň marketingové komunikace ve společnosti zaměřené na segment 50+ využitím interní a externí analýzy a dotazníkového šetření. Informace získané z analytické části budou podkladem k vypracování projektu marketingové komunikace zaměřující se na budování vztahů se stávajícími zákazníky staršími 50 let včetně posouzení časového, nákladového a rizikového hlediska projektu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the project of creation marketing communication for the company Spa Resort Lednice aimed at the 50+ segment. The main aim of the project is to propose a marketing campaign oriented to present customers of spa hotel older than 50 years. The theoretical part is handled by a literature review, dealing with marketing communication, tools and tourism focused on the segment 50+. This part attends to the following, analytical part. In the analytical part of the thesis is described and examined current level of the marketing communications focused on 50+ segment in the company using internal and external analysis and the questionnaire research. The information obtained from the analytical part will be the basis for creating the project of marketing communications focused on building relationship with current customers 50+ including the assessment of the time, cost and risk aspects of the project.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, segment 50+, sociální cestovní ruch, lázeňství, wellness, věrnostní program
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, communication mix, segment 50+, social tourism, spa, wellness, loyalty program
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a cestovního ruchu zaměřené na segment 50+.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace ve společnosti Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+.
Na základě výsledků analýzy vypracujte návrh marketingové komunikace zaměřené na segment 50+ pro danou společnost.
Návrh podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a cestovního ruchu zaměřené na segment 50+.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace ve společnosti Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+.
Na základě výsledků analýzy vypracujte návrh marketingové komunikace zaměřené na segment 50+ pro danou společnost.
Návrh podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
D´ANGELO, Janet M. Spa business strategies: a plan for success. 2nd ed. New York: Cengage Learning, c2010, 412 s. ISBN 978-1-4354-8209-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
REIDL, Andreas. Senior - zákazník budoucnosti: marketing orientovaný na generaci 50+. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 256 s. ISBN 978-80-256-0018-6.
TULGAN, Bruce. Not everyone gets a trophy: how to manage Generation Y. 1st ed. San Francisco, CA: Jossey-Bass, c2009, 182 s. ISBN 978-0-470-25626-8.
Seznam doporučené literatury
D´ANGELO, Janet M. Spa business strategies: a plan for success. 2nd ed. New York: Cengage Learning, c2010, 412 s. ISBN 978-1-4354-8209-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
REIDL, Andreas. Senior - zákazník budoucnosti: marketing orientovaný na generaci 50+. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 256 s. ISBN 978-80-256-0018-6.
TULGAN, Bruce. Not everyone gets a trophy: how to manage Generation Y. 1st ed. San Francisco, CA: Jossey-Bass, c2009, 182 s. ISBN 978-0-470-25626-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 20b
Jaké je vnímání příležitostí a hrozeb (faktory externího prostředí) v rámci provedené SWOT analýzy komunikačních nástrojů společnosti Spa Resort Lednice? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s představiteli společnosti Spa Resort Lednice, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Ing. Petra Barešová, 19b
Ve své práci uvádíte, že lázně nemají nastavený rozpočet na marketingové aktivity. Komunikovala jste už s ředitelem Váš návrh? Pokud ano, které aktivity lázně zvažují využít? A koresponduje současný rozpočet s Vašimi návrhy? ZODPOVĚZENO ZCELA
V projektové části u nákladové analýzy mi chybí zahrnutí nákladů na práci. Prosím uveďte, kdo tyto jednotlivé marketingové aktivity bude zpracovávat, případně jaké náklady z toho pro lázně plynou. ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková: Mají lázně opravdu nízkou obsazenost hotelu? Nejedná se o sezónní jev? Neměla by se pak komunikace cílit na sezónnost? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Gregar: Z jakých podkladů jste vycházela při vyhodnocování analýz? ZODPOVĚZENO ZCELA