V České republice se rozvíjí elektronický obchod s potravinami na úrovni B2C. Tato práce hodnotí pozici potravinového eshopu firmy Váhala a spol. na českém trhu. Na základě primárních a sekundárních dat jsou určeny nejvhodnější strategie pro zvýšení povědomí a růstu tržeb eshopu. Nejlépe hodnocené strategie jsou podrobně zpracovány a připraveny k realizaci.
Anotace v angličtině
B2C e-commerce of glocery in Czech Republic is growing. This thesis evaluates the posi-tion of glocery e-shop of Váhala a spol. company in Czech market. Based on the primary and secondary information are identified the most appropriate strategies for raising aware-ness and increasing sales of e-shop. The most evaluated strategies are processed in detail and ready for implementation.
Klíčová slova
eshop, e-komerce, B2C, potraviny online, PPC, klíčová slova, SEO, grafická reklama, inzerce, responzivní design, Google AdWords, Sklik, bounce rate, CTR, obsahová síť, vyhledávací síť, Google Analytics, SWOT, letáková reklama
Klíčová slova v angličtině
e-shop, e-commerce, B2C, food online, PPC, keywords, SEO, graphic advertising, advertisements, responsive design, Google AdWords, Sklik, bounce rate, CTR, circulatory network, searching network, Google Analytics, SWOT, leaflets
Rozsah průvodní práce
98 s. (130 232 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
V České republice se rozvíjí elektronický obchod s potravinami na úrovni B2C. Tato práce hodnotí pozici potravinového eshopu firmy Váhala a spol. na českém trhu. Na základě primárních a sekundárních dat jsou určeny nejvhodnější strategie pro zvýšení povědomí a růstu tržeb eshopu. Nejlépe hodnocené strategie jsou podrobně zpracovány a připraveny k realizaci.
Anotace v angličtině
B2C e-commerce of glocery in Czech Republic is growing. This thesis evaluates the posi-tion of glocery e-shop of Váhala a spol. company in Czech market. Based on the primary and secondary information are identified the most appropriate strategies for raising aware-ness and increasing sales of e-shop. The most evaluated strategies are processed in detail and ready for implementation.
Klíčová slova
eshop, e-komerce, B2C, potraviny online, PPC, klíčová slova, SEO, grafická reklama, inzerce, responzivní design, Google AdWords, Sklik, bounce rate, CTR, obsahová síť, vyhledávací síť, Google Analytics, SWOT, letáková reklama
Klíčová slova v angličtině
e-shop, e-commerce, B2C, food online, PPC, keywords, SEO, graphic advertising, advertisements, responsive design, Google AdWords, Sklik, bounce rate, CTR, circulatory network, searching network, Google Analytics, SWOT, leaflets
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se řízení a inovace internetového obchodu.
Praktická část
Zhodnoťte současný stav internetového obchodu ve společnosti Váhala a spol. s. r. o.
Na základě předchozích výsledků vypracujte inovace internetového obchodu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze a zhodnoťte celkový přínos pro firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se řízení a inovace internetového obchodu.
Praktická část
Zhodnoťte současný stav internetového obchodu ve společnosti Váhala a spol. s. r. o.
Na základě předchozích výsledků vypracujte inovace internetového obchodu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze a zhodnoťte celkový přínos pro firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHEN, Stephen. Strategic management of e-business. New York: Wiley, 2001, 357 p. ISBN 0471496332.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, c2008, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip. Marketing management: rapid implementation and project planning. 14. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SHIELDS, Murrell G. E-business and ERP: rapid implementation and project planning. New York: J. Wiley, c2001, 267 p. ISBN 04-714-0677-5.
Seznam doporučené literatury
CHEN, Stephen. Strategic management of e-business. New York: Wiley, 2001, 357 p. ISBN 0471496332.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, c2008, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip. Marketing management: rapid implementation and project planning. 14. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SHIELDS, Murrell G. E-business and ERP: rapid implementation and project planning. New York: J. Wiley, c2001, 267 p. ISBN 04-714-0677-5.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Mgr. Kontičíková, 22b
Budou Vámi navržené inovace pro internetový obchod společnosti XYZ využita v praxi, případně stalo se tak již? ZODPOVĚZENO ZCELA
V projektové části uvádíte dvě varianty letákových kampaní, kterou byste Vy sám vybral a proč, jaké spatřujete výhody ve zvolené variantě? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Ing. Denk, 23b
Proč student vkládá naděje do tohoto projektu, který byl do té doby ztrátový? ZODPOVĚZENO ZCELA
V čem student shledává současný největší nedostatek elektronického obchodu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Co bylo největším přínosem této diplomové práce studentovi? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Staňková: Co bylo cílem vaší práce? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ