Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO. Teoretická část diplomové práce byla východiskem pro praktickou část diplo-mové práce. Stěžejními tématy této diplomové práce jsou: marketing služeb, marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix. Výsledky situačních analýz (SWOT analýza, Porterova analýza 5 konkurenčních sil), analýzy marketingové komunikace ve firmě, analýzy současného stavu byly východiskem pro sestavení projektové části diplo-mové práce zaměřené na vytvoření marketingové komunikace pro POWERPLAY STUDIO. Sestavená marketingová komunikace by měla sloužit POWERPLAY STUDIU pro lepší komunikaci se svými stakeholdery.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the design of marketing communication of POWERPLAY STUDIO company. The teoretical part of the thesis was the basis for the practical part of the thesis. The main topics of this thesis are: marketing of serveces, marketing mix, marke-ting communication and communication mix. The results of situational analysis (SWOT analysis, Porter´s analysis of five competitive forces), analyzes of marekting communicati-ons of company, analysis of the current state were the basis for the preparation of the thesis project aimed at creating the marketing communication for POWERPLAY STUDIO. Completed marketing communications should serve POWERPLAY STUDIO for better communication with its stakeholders.
Marketing, marketing of services, marketing mix, communication mix, marketing communication, situational analysis.
Rozsah průvodní práce
117
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO. Teoretická část diplomové práce byla východiskem pro praktickou část diplo-mové práce. Stěžejními tématy této diplomové práce jsou: marketing služeb, marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix. Výsledky situačních analýz (SWOT analýza, Porterova analýza 5 konkurenčních sil), analýzy marketingové komunikace ve firmě, analýzy současného stavu byly východiskem pro sestavení projektové části diplo-mové práce zaměřené na vytvoření marketingové komunikace pro POWERPLAY STUDIO. Sestavená marketingová komunikace by měla sloužit POWERPLAY STUDIU pro lepší komunikaci se svými stakeholdery.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the design of marketing communication of POWERPLAY STUDIO company. The teoretical part of the thesis was the basis for the practical part of the thesis. The main topics of this thesis are: marketing of serveces, marketing mix, marke-ting communication and communication mix. The results of situational analysis (SWOT analysis, Porter´s analysis of five competitive forces), analyzes of marekting communicati-ons of company, analysis of the current state were the basis for the preparation of the thesis project aimed at creating the marketing communication for POWERPLAY STUDIO. Completed marketing communications should serve POWERPLAY STUDIO for better communication with its stakeholders.
Marketing, marketing of services, marketing mix, communication mix, marketing communication, situational analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury proveďte literární rešerši z oblasti marketingu služeb, marketingové komunikace, marketingové situační analýzy a marketingového výzkumu a stanovte teoretická východiska pro praktickou část diplomové práce.
Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci firmy a zpracujte kritické zhodnocení.
Vytvořte projekt marketingové komunikace a podrobte jej časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury proveďte literární rešerši z oblasti marketingu služeb, marketingové komunikace, marketingové situační analýzy a marketingového výzkumu a stanovte teoretická východiska pro praktickou část diplomové práce.
Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci firmy a zpracujte kritické zhodnocení.
Vytvořte projekt marketingové komunikace a podrobte jej časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HOFFMAN, K. a John E. BATESON. Services marketing: concepts, strategies. 4th ed. Mason, OH: South-Western, 2011, 461 s. ISBN 14-390-3939-9.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 265 s. ISBN 978-80-247-1369-4.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s.
ISBN 978-0-273-78699-3.
NENADÁL, Jaroslav, VYKYDAL, David a HALFAROVÁ, Petra. Benchmarking: mýty a skutečnost: model efektivního učení se a zlepšování. 1. vyd. Praha: Management Press, 2011, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s.
ISBN 978-80-247-5038-8.
Seznam doporučené literatury
HOFFMAN, K. a John E. BATESON. Services marketing: concepts, strategies. 4th ed. Mason, OH: South-Western, 2011, 461 s. ISBN 14-390-3939-9.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 265 s. ISBN 978-80-247-1369-4.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s.
ISBN 978-0-273-78699-3.
NENADÁL, Jaroslav, VYKYDAL, David a HALFAROVÁ, Petra. Benchmarking: mýty a skutečnost: model efektivního učení se a zlepšování. 1. vyd. Praha: Management Press, 2011, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s.
ISBN 978-80-247-5038-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
oponent: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 22b
1. Jaká je správná zkratka pro hodinu (s. 52)? ZODPOVĚZENO ZCELA
2. Jakou formou by probíhal přímý prodej (s. 96)? ZODPOVĚZENO ZCELA
vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D., 16b
Mohla byste uvést význam výzkumu spokojenosti ve Vaší práci pro projektovou část? ZODPOVĚZENO ZCELA
Co vidíte jako největší překážku při realizaci z hlediska vnitřního prostředí firmy? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Vorlová: Jak se dostala organizační struktura do SWOT analýzy? ZODPOVĚZENO ZCELA
Prof. Němeček: Jaké jsou celkové náklady fitness centra? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ