Diplomová práce se zabývá projektem vybudování klientského centra na pobočce Vojenské zdravotní pojišťovny České republiky v Olomouci. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury v oblasti služeb, zdravotních služeb, systému veřejného zdravotního pojištění, komunikace a marketingové analýzy. Praktická část práce charakterizuje a analyzuje stav marketingového prostředí Vojenské zdravotní pojišťovny ČR pomocí marketingových analýz. Projektová část práce na základě analýz a dotazníkového šetření řeší vybudování klientského centra. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
My thesis deals with a project of establishing a client center at the branch of Military Health Insurance Company of the Czech Republic based in a town of Olomouc. The Thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part is focused on findings ob-tained from the expert literature in the area of services, health services, public health insur-ance system, communication and marketing analysis. The practical part of the Thesis de-scribes and analyzes conditions of marketing environment of Military Health Insurance Company of the Czech Republic by means of marketing analysis. The project part of the Thesis, based on analysis and survey carried out, solves establishing of the client center. The project has been subjected to a cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
služba, zdravotní pojištění, zdravotní pojišťovna, komunikace, marketingová analýza
Klíčová slova v angličtině
service, health insurance, health insurance company, communication, marketing analysis
Rozsah průvodní práce
113 s. (161 493 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem vybudování klientského centra na pobočce Vojenské zdravotní pojišťovny České republiky v Olomouci. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury v oblasti služeb, zdravotních služeb, systému veřejného zdravotního pojištění, komunikace a marketingové analýzy. Praktická část práce charakterizuje a analyzuje stav marketingového prostředí Vojenské zdravotní pojišťovny ČR pomocí marketingových analýz. Projektová část práce na základě analýz a dotazníkového šetření řeší vybudování klientského centra. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
My thesis deals with a project of establishing a client center at the branch of Military Health Insurance Company of the Czech Republic based in a town of Olomouc. The Thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part is focused on findings ob-tained from the expert literature in the area of services, health services, public health insur-ance system, communication and marketing analysis. The practical part of the Thesis de-scribes and analyzes conditions of marketing environment of Military Health Insurance Company of the Czech Republic by means of marketing analysis. The project part of the Thesis, based on analysis and survey carried out, solves establishing of the client center. The project has been subjected to a cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
služba, zdravotní pojištění, zdravotní pojišťovna, komunikace, marketingová analýza
Klíčová slova v angličtině
service, health insurance, health insurance company, communication, marketing analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu v oblasti marketingu služeb, komunikace, marketingového výzkumu a zdravotního pojištění.
Praktická část
Analyzujte současný stav poskytování služeb a informací na pobočce VoZP ČR Olomouc.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt vybudování klientského centra VoZP ČR pobočky Olomouc.
Projekt podrobte časové a nákladové analýze, zhodnoťte rizika a přínosy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu v oblasti marketingu služeb, komunikace, marketingového výzkumu a zdravotního pojištění.
Praktická část
Analyzujte současný stav poskytování služeb a informací na pobočce VoZP ČR Olomouc.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt vybudování klientského centra VoZP ČR pobočky Olomouc.
Projekt podrobte časové a nákladové analýze, zhodnoťte rizika a přínosy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORTENBERRY, John L. a John L. FORTENBERRY. Health care marketing: tools and techniques. 3rd ed. Sudbury, Mass.: Jones and Bartlett Publishers, c2010, 311 s. ISBN 07-637-6327-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 662 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
ŠATERA, Karel. Zdravotní pojištění a ekonomika. Vyd. 2., upravené. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2012, 125 s. ISBN 978-807-4541-353.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZLÁMAL, Josef. Marketing ve zdravotnictví: efektivně a moderně. Brno: NCONZO, 2006, 150 s. ISBN 80-701-3441-0.
Seznam doporučené literatury
FORTENBERRY, John L. a John L. FORTENBERRY. Health care marketing: tools and techniques. 3rd ed. Sudbury, Mass.: Jones and Bartlett Publishers, c2010, 311 s. ISBN 07-637-6327-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 662 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
ŠATERA, Karel. Zdravotní pojištění a ekonomika. Vyd. 2., upravené. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2012, 125 s. ISBN 978-807-4541-353.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZLÁMAL, Josef. Marketing ve zdravotnictví: efektivně a moderně. Brno: NCONZO, 2006, 150 s. ISBN 80-701-3441-0.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
plány
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ DP: Prof. Slaný, 24 b.
Otázka pro diplomanta je realizace projektu DP v konkrétní praxi. ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT DP: Ing. Sýkora, 26 b.
V jakém časovém horizontu by měl být projekt klientského centra dokončen, aby splňoval všechny podmínky kvality poskytovaných služeb v návaznosti na vypracovanou diplomovou práci? Jak klientské centrum na pobočce VoZP ČR Olomouc pomůže ke zkvalitnění péče o pojištěnce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Horáková: V čem vnímáte zdravotní pojištění a služby jako homogenní? Není tam značná heterogenita? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Staňková: Ve své SWOT analýze uvádíte na pozici příležitosti interní faktory. Proč je to špatně? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Pastuszková: Je někde v republice zřízené obdobné call-centrum, jako ve své práci navrhujete? Jak funguje? ZODPOVĚZENO ZCELA