Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro Nemocnici Atlas, a.s. za-měřeného na zlepšení konvenience.
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku strategického marketingu, marketingového plánování a především marketingu ve zdravotnictví, jeho specifika včetně marketingového mixu. V praktické části diplomové práce je nejprve představena Nemocnice Atlas, a.s., dále je zde vytvořena situační analýza. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt, v němž jsou stanoveny marketingové cíle, marketingové strategie a formulovány akční programy pro dosažení stanovených cílů.
Anotace v angličtině
The goal of the thesis is to creation a marketing plan for the Atlas hospital corporation focused on improvement of convenience.
The thesis is divided into two parts, a theoretical and the practical part. Theoretical part defines problems about strategic marketing, marketing planning and primarily about marketing in health care, his specifics including marketing mixture. In practical part of the thesis is first introduced the Atlas hospital corporation, there is also situational analysis. Project is created based on the analyses results when there are set marketing objectives, marketing strategies and formulated action plans for achievement a goals.
Strategic marketing planning, marketing plan, marketing in health care, situational analysis, convenience.
Rozsah průvodní práce
108 s. (169 643 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro Nemocnici Atlas, a.s. za-měřeného na zlepšení konvenience.
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku strategického marketingu, marketingového plánování a především marketingu ve zdravotnictví, jeho specifika včetně marketingového mixu. V praktické části diplomové práce je nejprve představena Nemocnice Atlas, a.s., dále je zde vytvořena situační analýza. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt, v němž jsou stanoveny marketingové cíle, marketingové strategie a formulovány akční programy pro dosažení stanovených cílů.
Anotace v angličtině
The goal of the thesis is to creation a marketing plan for the Atlas hospital corporation focused on improvement of convenience.
The thesis is divided into two parts, a theoretical and the practical part. Theoretical part defines problems about strategic marketing, marketing planning and primarily about marketing in health care, his specifics including marketing mixture. In practical part of the thesis is first introduced the Atlas hospital corporation, there is also situational analysis. Project is created based on the analyses results when there are set marketing objectives, marketing strategies and formulated action plans for achievement a goals.
Strategic marketing planning, marketing plan, marketing in health care, situational analysis, convenience.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového plánu.
Praktická část
Proveďte potřebné analýzy významné pro tvorbu marketingového plánu.
Zhodnoťte výsledky analýz a na jejich základě vytvořte marketingový plán na zlepšení konvenience v nemocnici ATLAS, a.s.
Uveďte přínosy a rizika vztahující se k implementaci marketingového plánu do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového plánu.
Praktická část
Proveďte potřebné analýzy významné pro tvorbu marketingového plánu.
Zhodnoťte výsledky analýz a na jejich základě vytvořte marketingový plán na zlepšení konvenience v nemocnici ATLAS, a.s.
Uveďte přínosy a rizika vztahující se k implementaci marketingového plánu do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COOPER, John a LANE, Peter. Marketingové plánování: praktická příručka
manažera. 1. vyd. Praha: Grada, 1999, 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market strategy: from planning to action. 3rd ed. Sudbury, Mass.: Jones and Bartlett Publishers, c2004, 287 p. ISBN 07-637-4799-8.
JANEČKOVÁ, Lidmila a VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd.
Praha: Grada, 2001, 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada,
2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
MCDONALD, Malcolm. Marketing plans: How to prepare them, how to use
them. 6th edition. United Kingdom: Elsevier, 2011, 580 s. ISBN 978-0-7506-8386-9.
Seznam doporučené literatury
COOPER, John a LANE, Peter. Marketingové plánování: praktická příručka
manažera. 1. vyd. Praha: Grada, 1999, 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market strategy: from planning to action. 3rd ed. Sudbury, Mass.: Jones and Bartlett Publishers, c2004, 287 p. ISBN 07-637-4799-8.
JANEČKOVÁ, Lidmila a VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd.
Praha: Grada, 2001, 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada,
2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
MCDONALD, Malcolm. Marketing plans: How to prepare them, how to use
them. 6th edition. United Kingdom: Elsevier, 2011, 580 s. ISBN 978-0-7506-8386-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP, doc. Staňková, 22 bodů
Z jakých důvodů se zhoršila finanční situace Nemocnice Atlas v roce 2013? Zodpovězeno zcela
Je možné Vámi navrhovaná opatření ještě zahrnout do investičního plánu na rok 2015? Myslíte si, že je reálná realizace těchto opatření ještě v roce 2015? Jaký je postoj holdingu EUROCLINICUM k případnému dofinancování investice? Zodpovězeno zcela
Oponent DP, dr. Bejtkovský, 16 bodů
Jakým způsobem byla sestavena tabulka (Tab. 6) uvedená na s. 61 - respektive škálové ohodnocení jednotlivých vybraných proměnných? Osobní náklady zaměstnanců za rok 2012 a 2013 uvedené v tabulce (Tab. 8) na s. 64 jsou v jakém matematickém vyjádření? Zodpovězeno zcela
Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s představiteli zlínské nemocnici Atlas, a.s., jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela
Ing. Vajdák:
Ve své práci uvádíte, že slabou stránkou Uherskohradišťské nemocnice je špatné finanční ohodnocení zaměstnanců? Tuto informaci jste čerpala odkud? Zodpovězeno zcela
Myslíte si, že osm parkovacích míst vyřeší akutní problémy nemocnice Atlas a.s. s parkovacími místy? Zodpovězeno zcela
Dr. Papadaki:
Proč jste se uchýlila k výběru tří plánů? Zodpovězeno zcela