Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu na zvýšení povědomí Lázní Luhačovice, a. s. jako místa pro pořádání firemních meetingů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje poznatky z incentivního cestovního ruchu, o eventech v cestovním ruchu a také z analytických metod použitých v práci. Praktická část je věnována analýze současné úrovně incentivního cestovního ruchu v Lázních Luhačovice, a. s. Je zaměřena na její ekonomickou situaci, dispoziční možnosti pro incentivní cestovní ruch, samotné firemní meetingy a další analýzy potřebné k projektu. Praktická část také obsahuje projektovou část, která je zaměřena na zážitkové gastrovečery a také komunikační kampaň, což vede ke zvýšení počtu firemních meetingů a tím k hlavnímu cíli mé diplomové práce. Vše je doplněno kalkulacemi a ekonomickou a rizikovou analýzou celého projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project to raise awareness of Spa Luhačovice as a place for corporate meetings. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes knowledge of incentive tourism, the event in tourism and the analytical methods used in the work. The practical part is devoted to analyzing the current level of incentive tourism in Spa Luhačovice as. On the economic situation, layout options for incentive tourism, with the corporate meetings and other analyzes required for the project. The practical part also includes the project section that focuses on experience gastronomic evenings and communication campaign leading to an increase in corporate meetings and that the main objective of my thesis. Everything is accompanied by calculations and economic and risk analysis of the project.
corporate meetings, incentive tourism, experience gastronomic evenings, communication campaign
Rozsah průvodní práce
93 s. (114649 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu na zvýšení povědomí Lázní Luhačovice, a. s. jako místa pro pořádání firemních meetingů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje poznatky z incentivního cestovního ruchu, o eventech v cestovním ruchu a také z analytických metod použitých v práci. Praktická část je věnována analýze současné úrovně incentivního cestovního ruchu v Lázních Luhačovice, a. s. Je zaměřena na její ekonomickou situaci, dispoziční možnosti pro incentivní cestovní ruch, samotné firemní meetingy a další analýzy potřebné k projektu. Praktická část také obsahuje projektovou část, která je zaměřena na zážitkové gastrovečery a také komunikační kampaň, což vede ke zvýšení počtu firemních meetingů a tím k hlavnímu cíli mé diplomové práce. Vše je doplněno kalkulacemi a ekonomickou a rizikovou analýzou celého projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project to raise awareness of Spa Luhačovice as a place for corporate meetings. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes knowledge of incentive tourism, the event in tourism and the analytical methods used in the work. The practical part is devoted to analyzing the current level of incentive tourism in Spa Luhačovice as. On the economic situation, layout options for incentive tourism, with the corporate meetings and other analyzes required for the project. The practical part also includes the project section that focuses on experience gastronomic evenings and communication campaign leading to an increase in corporate meetings and that the main objective of my thesis. Everything is accompanied by calculations and economic and risk analysis of the project.
corporate meetings, incentive tourism, experience gastronomic evenings, communication campaign
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k druhu cestovního ruchu - incentivní.
Praktická část
Charakterizujte současnou úroveň druhu cestovního ruchu - incentivní v Lázních Luhačovice, a.s.
Analyzujte poptávku po daném druhu cestovního ruchu v rámci Zlínského a Moravskoslezského kraje.
Na základě předchozích analýz zpracujte projekt na zvýšení počtu firemních meetingů pořádaných v Lázních Luhačovice, a.s.
Projekt podrobte ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k druhu cestovního ruchu - incentivní.
Praktická část
Charakterizujte současnou úroveň druhu cestovního ruchu - incentivní v Lázních Luhačovice, a.s.
Analyzujte poptávku po daném druhu cestovního ruchu v rámci Zlínského a Moravskoslezského kraje.
Na základě předchozích analýz zpracujte projekt na zvýšení počtu firemních meetingů pořádaných v Lázních Luhačovice, a.s.
Projekt podrobte ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTÍKOVÁ, Halina a Eva SCHWARTZHOFFOVÁ. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj, 2008, 92 s. ISBN 978-80-87147-05-4.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
ORIEŠKA, Ján. Kongresový cestovní ruch. Praha: Idea servis, 2003, 139 s. ISBN 8085970457.
ROBINSON, Peter, Michael LÜCK a Stephen L. SMITH. Tourism. Oxfordshire: CAB International, 2013, 525 s. ISBN 9781780642970.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
KOTÍKOVÁ, Halina a Eva SCHWARTZHOFFOVÁ. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj, 2008, 92 s. ISBN 978-80-87147-05-4.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
ORIEŠKA, Ján. Kongresový cestovní ruch. Praha: Idea servis, 2003, 139 s. ISBN 8085970457.
ROBINSON, Peter, Michael LÜCK a Stephen L. SMITH. Tourism. Oxfordshire: CAB International, 2013, 525 s. ISBN 9781780642970.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP: (22b) doc. Tučková: Do jaké míry bude Váš projekt využit ve firmě? Zodpovězeno zcela.
OP: (28b) Ing. Dědek: Znáte další formy jak se dostat k databázím firem v České republice, tak abyste je mohla oslovit s nabídkou akcí pro zaměstnance popř. Obchodní partnery? {-} pokud ano, uveďte jaké. Zodpovězeno zcela. V čem spočívá hlavní konkurenční výhoda Společenského domu, jako místa pro konání takovýchto akcí oproti jiným hotelům s obdobným zaměřením? Zodpovězeno zcela. Doplňující otázky: doc. Tučková: Jaké jsou výhody a nevýhody kongresového centra ve Zlíně v porovnání se Společenským domem v Luhačovicích? Zodpovězeno částečně.