Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojeností návštěvníků Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou.
V první části jsou zpracovány poznatky o marketingu, spokojenosti návštěvníků a marke-tingového výzkumu, jejichž pochopení je důležité pro praktickou aplikaci.
V druhé části jsou uvedeny základní informace o organizaci, zpracovaný marketingový mix muzea, SWOT analýza a analýza spokojenosti návštěvníků. Na základě podrobnější analýzy dat získané prostřednictvím dotazníkového šetření, budou navrhnuty řešení na zlepšení spokojenosti návštěvníků.
Závěr práce hodnotí dosažené výsledky.
Anotace v angličtině
This thesis analyses the satisfaction of the visitors of The Wallachian Open Air Museum. The work is divided into two parts, the theoretical and the practical part.
The first part contains knowledge about marketing, visitors´ satisfaction and the marketing research, which are vital and important to be described prior to their practical application.
The second part deals with the basic information about the organisation, the museum´s marketing mix, the SWOT analysis and visitors´ satisfaction. Based on a detailed analysis of data collected by a questionnaire, the solutions for improvement of visitor´s satisfaction are proposed.
At the end of this thesis results are evaluated.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, služby, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing Mix, Service, Customer Satisfication, Marketing research
Rozsah průvodní práce
95 s. (131 374)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojeností návštěvníků Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou.
V první části jsou zpracovány poznatky o marketingu, spokojenosti návštěvníků a marke-tingového výzkumu, jejichž pochopení je důležité pro praktickou aplikaci.
V druhé části jsou uvedeny základní informace o organizaci, zpracovaný marketingový mix muzea, SWOT analýza a analýza spokojenosti návštěvníků. Na základě podrobnější analýzy dat získané prostřednictvím dotazníkového šetření, budou navrhnuty řešení na zlepšení spokojenosti návštěvníků.
Závěr práce hodnotí dosažené výsledky.
Anotace v angličtině
This thesis analyses the satisfaction of the visitors of The Wallachian Open Air Museum. The work is divided into two parts, the theoretical and the practical part.
The first part contains knowledge about marketing, visitors´ satisfaction and the marketing research, which are vital and important to be described prior to their practical application.
The second part deals with the basic information about the organisation, the museum´s marketing mix, the SWOT analysis and visitors´ satisfaction. Based on a detailed analysis of data collected by a questionnaire, the solutions for improvement of visitor´s satisfaction are proposed.
At the end of this thesis results are evaluated.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, služby, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing Mix, Service, Customer Satisfication, Marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte řešerši dostupných literárních zdrojů týkající se spokojenosti návštěvníků.
Praktická část
Charakterizujte Valašské muzeum v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm.
Zpracujte dotazníkové šetření a na základě získaných dat navrhněte doporučení pro zlepšení spokojenosti návštěvníků muzea.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek: od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 304 s. ISBN 8024711044.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
Seznam doporučené literatury
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek: od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 304 s. ISBN 8024711044.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
Přílohy volně vložené
Dotazník, Mapa muzea, Kalkulace ceny nového sociálního zařízení
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: (24b) Ing. Šocová: Vyjádřete celkové náklady na všechna navržená opatření. Je výše nákladů pro muzeum vzhledem k zisku přijatelná? Vysvětlete. Zodpovězeno zcela.
Oponent BP: (19b) doc. Tučková: Charakterizujte nejdůležitější výstupy z Vašeho dotazníkového šetření, které tedy mají přímý vliv na cíle Vaší práce. Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky:
doc. Strouhal: Kolik by návštěvníci byli ochotni zaplatit za vstupné? Zodpovězeno zcela. Jak je na tom Valašské muzeum v rámci komunikace se školami?
Dr. Virglerová: Zodpovězeno zcela. Jakou očekáváte návratnost investic? Zodpovězeno zcela. Jak jste dokázala, že na online dotazník Vám odpovědelo sto respondentů? Zodpovězeno zcela.