Práce se zabývá problémem firmy Hamé, která má problém s rozšířením své značky v online prostoru. Zřídila e-shop, o kterém zákazníci neví, na profilu Facebooku se moc lidí nevyjadřuje a kanál YouTube je zapomenut kompletně. Chce proto lépe využívat marketingové online nástroje za účelem lepší komunikace se zákazníky, rozšíření pově-domí o značce, získání nových zákazníků a také zvýšení tržeb. Zanalyzoval jsem jednot-livé online marketingové nástroje, která firma užívá nyní. Analyzoval jsem hlavně stav, v jakém se nachází, jak na ně reagují spotřebitelé a jestli jsou efektivně užívány. Násled-ně jsem firmě doporučil, jak by dále měla postupovat, aby využila celý potenciál online marketingových nástrojů a také jaké další nástroje by mohla začít užívat, aby dosáhla požadovaných výsledků. Odhadl jsem náklady na tyto doporučení a také, jaká další pozi-tiva by mohly firmě přinést.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on a problem of Hamé company, which has a problem with sprea-ding its name on the internet. Hamé set up an e-shop, but costumers dont know about its existence, there are not many people on Facebook profile and YouTube channel is com-pletely forgotten. The company wishes to use the online marketing tools in a better way to improve communication with consumers, work on brandbuilding, gain new customers and also increase sales. I analyzed all of the online marketing tools that are being used by the company now. I mainly analyzed the state of these tools, how consumers react to the-se tools and also if they are being effectively used. Then I recommended the firm how to proceed next to reach online marketing tool's full potential and also what other tools they might want to start using to reach their goals. I estimated the costs of my recommendati-ons and also what other positives they might bring to the company.
Klíčová slova
online marketingové nástroje, online marketingová komunikace mezi firmou a spotřebi-teli, online marketingový mix, YouTube, Facebook, bannery, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
online marketing tools, online marketing communication business to consumer, online marketing mix, YouTube, Facebook, banners, web sites
Rozsah průvodní práce
73
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá problémem firmy Hamé, která má problém s rozšířením své značky v online prostoru. Zřídila e-shop, o kterém zákazníci neví, na profilu Facebooku se moc lidí nevyjadřuje a kanál YouTube je zapomenut kompletně. Chce proto lépe využívat marketingové online nástroje za účelem lepší komunikace se zákazníky, rozšíření pově-domí o značce, získání nových zákazníků a také zvýšení tržeb. Zanalyzoval jsem jednot-livé online marketingové nástroje, která firma užívá nyní. Analyzoval jsem hlavně stav, v jakém se nachází, jak na ně reagují spotřebitelé a jestli jsou efektivně užívány. Násled-ně jsem firmě doporučil, jak by dále měla postupovat, aby využila celý potenciál online marketingových nástrojů a také jaké další nástroje by mohla začít užívat, aby dosáhla požadovaných výsledků. Odhadl jsem náklady na tyto doporučení a také, jaká další pozi-tiva by mohly firmě přinést.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on a problem of Hamé company, which has a problem with sprea-ding its name on the internet. Hamé set up an e-shop, but costumers dont know about its existence, there are not many people on Facebook profile and YouTube channel is com-pletely forgotten. The company wishes to use the online marketing tools in a better way to improve communication with consumers, work on brandbuilding, gain new customers and also increase sales. I analyzed all of the online marketing tools that are being used by the company now. I mainly analyzed the state of these tools, how consumers react to the-se tools and also if they are being effectively used. Then I recommended the firm how to proceed next to reach online marketing tool's full potential and also what other tools they might want to start using to reach their goals. I estimated the costs of my recommendati-ons and also what other positives they might bring to the company.
Klíčová slova
online marketingové nástroje, online marketingová komunikace mezi firmou a spotřebi-teli, online marketingový mix, YouTube, Facebook, bannery, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
online marketing tools, online marketing communication business to consumer, online marketing mix, YouTube, Facebook, banners, web sites
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se nástrojů marketingové komunikace online.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci značky Hamé na internetu.
Vytvořte návrhy pro rozšíření povědomí o značce Hamé na internetu s využitím online marketingových nástrojů.
Tyto návrhy zpracujte po nákladové stránce a proveďte i časovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se nástrojů marketingové komunikace online.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci značky Hamé na internetu.
Vytvořte návrhy pro rozšíření povědomí o značce Hamé na internetu s využitím online marketingových nástrojů.
Tyto návrhy zpracujte po nákladové stránce a proveďte i časovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HALLIGAN, Brian a Dharmesh SHAH. Inbound marketing: get found using Google, social media, and blogs. 1st. ed. Hoboken, N.J.: Wiley, 2010, 226 p. ISBN 978-047-0499-313.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
STRAUSS, Judy, Adel I ANSARY a Raymond FROST. E-marketing. 4th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson/Prentice Hall, c2006, 456 p. Manažer. ISBN 01-314-8519-9.
STUCHLÍK, Petr. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 247 s. ISBN 80-716-9957-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Seznam doporučené literatury
HALLIGAN, Brian a Dharmesh SHAH. Inbound marketing: get found using Google, social media, and blogs. 1st. ed. Hoboken, N.J.: Wiley, 2010, 226 p. ISBN 978-047-0499-313.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
STRAUSS, Judy, Adel I ANSARY a Raymond FROST. E-marketing. 4th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson/Prentice Hall, c2006, 456 p. Manažer. ISBN 01-314-8519-9.
STUCHLÍK, Petr. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 247 s. ISBN 80-716-9957-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Petra Barešová (vedoucí, 7 b). Otázky: 1) V práci mi chybí časová analýza návrhů. Prosím, podrobte vaše návrhy časové analýze. (zodpovězeno zcela). 2) Prosím, uveďte náklady, které budou použity na Vámi stanovéné návrhy. (zodpovězeno zcela). 3) V návrzích v kapitole bannery pro firmu Hamé uvádíte několik webových stránek, kam by společnost mohla umístit svůj banner. Prosím, vyberte z každé oblasti 3 webové stránky a zdůvodněte proč jste je vybral? (zodpovězeno zcela). Ing. Janka Vydrová, Ph.D. (oponent, 6 b). Otázky: 1. Proč není součástí bakalářské práce kapitola zaměřena týkající se cílů a metod zpracování BP? (zodpovězeno zcela). 2. Proč jste nerozpracoval návrh na doporučení pro organizaci po stránce finanční a nákladové, i když jste to v zásadách měl uvedeno? (zodpovězeno zcela).