Tématem bakalářské práce je komunikační mix v multilevel marketingové společnosti, konkrétně se práce věnuje společnosti SMS finanční poradenství, a.s. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingovou komunikaci a její nástroje. Praktická část se zabý-vá aplikací teoretických poznatků analýze komunikačního mixu společnosti SMS finanční poradenství, a.s. Na základě provedených analýz je zpracováno doporučení na zlepšení komunikačního mixu společnosti.
Anotace v angličtině
The theme of this thesis is a communication mix in multilevel marketing company, the work will be devote in SMS Financial Consultancy, Inc. The theoretical part is focused on marketing, marketing communication and its tools. The practical part deals with the appli-cation of theoretical knowledge in analysis communication mix of company SMS Finan-cial Consultancy, Inc. It is elaborated a proposal to improve communication mix of the company.
marketing, marketing mix, communication mix, multilevel, MLM, SWOT ana-lysis, PEST analysis
Rozsah průvodní práce
84 s. (109 045 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je komunikační mix v multilevel marketingové společnosti, konkrétně se práce věnuje společnosti SMS finanční poradenství, a.s. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingovou komunikaci a její nástroje. Praktická část se zabý-vá aplikací teoretických poznatků analýze komunikačního mixu společnosti SMS finanční poradenství, a.s. Na základě provedených analýz je zpracováno doporučení na zlepšení komunikačního mixu společnosti.
Anotace v angličtině
The theme of this thesis is a communication mix in multilevel marketing company, the work will be devote in SMS Financial Consultancy, Inc. The theoretical part is focused on marketing, marketing communication and its tools. The practical part deals with the appli-cation of theoretical knowledge in analysis communication mix of company SMS Finan-cial Consultancy, Inc. It is elaborated a proposal to improve communication mix of the company.
marketing, marketing mix, communication mix, multilevel, MLM, SWOT ana-lysis, PEST analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši týkající se marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na složky marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti XY.
Na základě výsledků analýzy navrhněte řešení zlepšení marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceshopnosti.
Řešení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši týkající se marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na složky marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti XY.
Na základě výsledků analýzy navrhněte řešení zlepšení marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceshopnosti.
Řešení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
Ukázka titulní strany výstupu z programu GALAXY
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Mgr. Jan Čada, vedoucí práce: 19 b.
Na straně 49 navrhujete: "přesvědčovací reklamu s mírně podprahovým zastrašením", co si pod tím představujete a jak se to slučuje či vylučuje s etickou a legislativní stránkou reklamy. Zodpovězeno zcela.
Doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc., oponent práce: 20 b.
Uveďte, prosím, co bylo stanoveno jako hlavní (výsledný), a co jako dílčí cíl bakalářské práce? Zodpovězeno zcela.
Předpokládáte, že firma podpoří provedení pilotní studie Vašeho návrhu? Zodpovězeno zcela.
doc. Kubík upozornil na nesoulad mezi cíli a prací. Udržovací pozice - vysvětlete tento pojem uvedený ve vaší SWOT analýze. Zodpovězeno zcela.
dr. Kramoliš. Váš hlavní cíl je obsažen na cca 6 stránkách, což tedy nesedí s hlavním cílem práce.
dr. Kozubíková upozornila na grafickou stránku práce (jiné typy písma, jiné typy tabulek apod.)