Bakalářská práce má za úkol analyzovat současný stav Rožnovského pivovaru a Rožnovských pivních lázní.
Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch, lázeňství, wellness a pivovarnictví. Rešerše je tvořena krátkým historickým úvodem, aktuálním vývojem a je zakončen moderními trendy v dané oblasti
Praktická část je zaměřena na analýzu Rožnovského pivovaru, Rožnovských pivních lázní a možného public private partnershipu s městem Rožnov pod Radhoštěm a ostatními subjekty České republiky. Analýza probíhá formou dotazníkového šetření Rožnovského pivovaru a Rožnovských pivních lázní. Na základě této analýzy jsou v závěru praktické části uvede-na možná doporučení a návrhy na zlepšení celkové situace.
Anotace v angličtině
The aiming of this bachelor thesis is to analyze the current situation of Rožnov brewery and Rožnov beer spa.
Theoretical part is summarizing information from tourism, beer industry, spa industry and wellness. The research is made of short historical introduction, current development, and ends with modern trends in this area.
The practical part is focused on analysing the Rožnov brewery, Rožnov beer spa and their possible public private partnership with the city Rožnov pod Radhoštěm and the other sub-jests in Czech Republic. All investigation is using interviews aimed on Rožnov brewery and Rožnov beer spa. Based on this analysis, the conclusion of practical part contains possible recommendations and suggestions to improve the overall situation.
Bakalářská práce má za úkol analyzovat současný stav Rožnovského pivovaru a Rožnovských pivních lázní.
Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch, lázeňství, wellness a pivovarnictví. Rešerše je tvořena krátkým historickým úvodem, aktuálním vývojem a je zakončen moderními trendy v dané oblasti
Praktická část je zaměřena na analýzu Rožnovského pivovaru, Rožnovských pivních lázní a možného public private partnershipu s městem Rožnov pod Radhoštěm a ostatními subjekty České republiky. Analýza probíhá formou dotazníkového šetření Rožnovského pivovaru a Rožnovských pivních lázní. Na základě této analýzy jsou v závěru praktické části uvede-na možná doporučení a návrhy na zlepšení celkové situace.
Anotace v angličtině
The aiming of this bachelor thesis is to analyze the current situation of Rožnov brewery and Rožnov beer spa.
Theoretical part is summarizing information from tourism, beer industry, spa industry and wellness. The research is made of short historical introduction, current development, and ends with modern trends in this area.
The practical part is focused on analysing the Rožnov brewery, Rožnov beer spa and their possible public private partnership with the city Rožnov pod Radhoštěm and the other sub-jests in Czech Republic. All investigation is using interviews aimed on Rožnov brewery and Rožnov beer spa. Based on this analysis, the conclusion of practical part contains possible recommendations and suggestions to improve the overall situation.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb, s důrazem na cestovní ruch.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na oblast pivovarnictví a lázeňství.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu nabídky služeb Rožnovského pivovaru a Rožnovských pivních lázní.
Vypracujte doporučení k využití příležitostí rozšíření služeb Rožnovského pivovaru a Rožnovských pivních lázní.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb, s důrazem na cestovní ruch.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na oblast pivovarnictví a lázeňství.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu nabídky služeb Rožnovského pivovaru a Rožnovských pivních lázní.
Vypracujte doporučení k využití příležitostí rozšíření služeb Rožnovského pivovaru a Rožnovských pivních lázní.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORETOVÁ, Věra a Miroslav FORET. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 178 s. ISBN 802470207X.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
SEIFERTOVÁ, Věra. Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola cestovního ruchu, hotelnictví a lázeňství, 2003, 120 s. ISBN 80-86592-00-6.
Seznam doporučené literatury
FORETOVÁ, Věra a Miroslav FORET. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 178 s. ISBN 802470207X.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
SEIFERTOVÁ, Věra. Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola cestovního ruchu, hotelnictví a lázeňství, 2003, 120 s. ISBN 80-86592-00-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce doc. Ing. Vratislav Kozák Ph.D. - 23 bodů
Byla práce projednána s majitelem Rožnovského pivovaru? ZODPOVĚZENO ZCELA Budou se realizovat střednědobá řešení? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent práce Ing. Jiří Vaněk Ph.D. - 12 bodů
Jakým způsobem jste vyhodnotila současný stav podniku? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Pozn. Prof. Ing. Ján Provazník CSc. ke stylu psaní teoretické části práce a k použité literatuře.
Pozn. Ing. Kamil Dobeš Ph.D. k PESTE analýze v práci.
Ing. Zuzana Crhová: Zohledňujete také moderní trendy?ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ