Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele na internetu. Podstatou je zjistit, co nejvíce ovlivní zákazníky k volbě obchodu při nakupování na internetu. V rámci řešení práce byla provedena kritická literární rešerše a v další části bylo vytvořeno dotazníkové šetření. Výsledkem této práce jsou návrhy internetovým obchodům na základě zjištěných dat. Doporučení by mělo vést k zlepšení jednání internetových obchodů pro získání většího počtu zákazníků.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyze the factors which affects the customer´s shopping behavior on the Internet. The principle is to find out which factors the most affects customer´s choice to select the store when shopping on the Internet. During the solution of the thesis was done a critical literature review and in the next section was created the survey. The result of this bachelor thesis is the suggestion to online stores based on observed data. This recommendation should improved the action of online stores for getting more customers.
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele na internetu. Podstatou je zjistit, co nejvíce ovlivní zákazníky k volbě obchodu při nakupování na internetu. V rámci řešení práce byla provedena kritická literární rešerše a v další části bylo vytvořeno dotazníkové šetření. Výsledkem této práce jsou návrhy internetovým obchodům na základě zjištěných dat. Doporučení by mělo vést k zlepšení jednání internetových obchodů pro získání většího počtu zákazníků.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyze the factors which affects the customer´s shopping behavior on the Internet. The principle is to find out which factors the most affects customer´s choice to select the store when shopping on the Internet. During the solution of the thesis was done a critical literature review and in the next section was created the survey. The result of this bachelor thesis is the suggestion to online stores based on observed data. This recommendation should improved the action of online stores for getting more customers.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se online nakupování a faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitele na internetu.
Praktická část
Proveďte analýzu nákupního chování na internetu pro spotřebitele ve věku 18 - 35 let.
Na základě zjištěných dat navrhněte doporučení pro jednání e-shopů se zákazníky.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se online nakupování a faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitele na internetu.
Praktická část
Proveďte analýzu nákupního chování na internetu pro spotřebitele ve věku 18 - 35 let.
Na základě zjištěných dat navrhněte doporučení pro jednání e-shopů se zákazníky.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SOLOMON, Michael R. Consumer behaviour: a European perspective. 3rd ed. Harlow, England: Financial Times/Prentice Hall, 2006, 701 s. ISBN 0273687522.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SOLOMON, Michael R. Consumer behaviour: a European perspective. 3rd ed. Harlow, England: Financial Times/Prentice Hall, 2006, 701 s. ISBN 0273687522.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce doc. Ing. Michal Pilík Ph.D. - 21 bodů
Jaké obecné charakteristiky mají online zákazníci ve věkové kategorii 65+? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent práce Ing. Gabriela Potočková - 18 bodů
Čím podle Vás byla způsobena značná nerovnováha mužů a žen mezi respondenty dotazníku? ZODPOVĚZENO ZCELA Stanovení hypotéz a jejich testování není provedeno u každého zkoumaného faktoru. Podle čeho jste volila, u kterých kritérií (faktorů) tohle testování provedete? Proč jste se rozhodla právě pro faktor pohlaví a zaujetí dárkem či kuponem? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Kamil Dobeš Ph.D.: Přišla jste v práci na něco, co by nebylo všeobecně známo? V práci navrhujete využít Heureku, víte jaké je teď aktuální dění okolo Heureky? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Ing. Zuzana Crhová k cílům a doporučením v práci.