Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků s poskytovanými službami společnosti FIDO Tours, s.r.o. na konkrétním zájezdu. K výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána problematika spokojenosti zákazníků, služeb cestovního ruchu a marketingového výzkumu. V části praktické je provedeno vyhodnocení spokojenosti zákazníků na základě dotazníků a jsou zde také zachyceny patřičné analýzy a statistické metody. V závěru práce jsou definovány jednotlivé návrhy a doporučení vedoucí k nárůstu spokojenosti zákazníků a zvýšení poptávky po tomto zájezdu.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor's thesis was to analyze customer satisfaction with services provided by the company FIDO Tours, s.r.o. on a particular tour. The research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two sections. The theoretical section describes the concepts of customer satisfaction, tourism services and marketing research. The practical section covers the analysis of customer satisfaction based on evaluation of questionnaire data and there are also depicted relevant analysis and statistical methods. The conclusion of this thesis provides individual proposals and recommendations aimed at increasing customer satisfaction and demand for this tour.
Klíčová slova
zákazník, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, cestovní ruch
Klíčová slova v angličtině
customer, customer satisfaction, marketing research, questionnaire survey, tourist industry
Rozsah průvodní práce
97 s., 17 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků s poskytovanými službami společnosti FIDO Tours, s.r.o. na konkrétním zájezdu. K výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána problematika spokojenosti zákazníků, služeb cestovního ruchu a marketingového výzkumu. V části praktické je provedeno vyhodnocení spokojenosti zákazníků na základě dotazníků a jsou zde také zachyceny patřičné analýzy a statistické metody. V závěru práce jsou definovány jednotlivé návrhy a doporučení vedoucí k nárůstu spokojenosti zákazníků a zvýšení poptávky po tomto zájezdu.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor's thesis was to analyze customer satisfaction with services provided by the company FIDO Tours, s.r.o. on a particular tour. The research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two sections. The theoretical section describes the concepts of customer satisfaction, tourism services and marketing research. The practical section covers the analysis of customer satisfaction based on evaluation of questionnaire data and there are also depicted relevant analysis and statistical methods. The conclusion of this thesis provides individual proposals and recommendations aimed at increasing customer satisfaction and demand for this tour.
Klíčová slova
zákazník, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, cestovní ruch
Klíčová slova v angličtině
customer, customer satisfaction, marketing research, questionnaire survey, tourist industry
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k analýze spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků s vybraným segmentem služeb firmy FIDO Tours, s.r.o.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrhy a doporučení pro firmu FIDO Tours, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k analýze spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků s vybraným segmentem služeb firmy FIDO Tours, s.r.o.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrhy a doporučení pro firmu FIDO Tours, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUDÍKOVÁ, Marie, Maria KRÁLOVÁ a Bohumil MAROŠ. Průvodce základními statistickými metodami. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 272 s. ISBN 978-80-247-3243-5.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 1st pub. South Melbourne: Oxford University Press, 2013, liv, 609 s. ISBN 978-0-19-557355-8.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Seznam doporučené literatury
BUDÍKOVÁ, Marie, Maria KRÁLOVÁ a Bohumil MAROŠ. Průvodce základními statistickými metodami. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 272 s. ISBN 978-80-247-3243-5.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 1st pub. South Melbourne: Oxford University Press, 2013, liv, 609 s. ISBN 978-0-19-557355-8.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP, 26 bodů: Který z návrhů a doporučení považujete za nejdůležitější? Který by firma měla implementovat nejdříve? Zodpovězeno zcela
Oponent BP, 22 bodů: Jak firma reagovala na návrhy a doporučení? Jak probíhala distribuce dotazníků? Zodpovězeno zcela
Doc. Tučková: Proč jste si vybrala zrovna zájezd do Korutan? Kdybyste vytvářela matici BCG pro tento zájezd, víte, kam byste tento zájezd zařadila? Kdo je cílová skupina? Dobré by bylo, kdybyste zhodnotila i zájem o tento zájezd. Zodpovězeno zcela
Doc. Kozák: Existují opravdu čtyři totožné zájezdy? Zodpovězeno zcela