Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti firmy Pila K+L s.r.o. Na základě studia odborné literatury je zpracována teoretická část bakalářské práce, která pojednává o konkurenčním prostředí, konkurenci a konkurenceschopnosti. Teoretická část je doplněná o využitelné analýzy při zkoumání konkurenceschopnosti podniku. Na teoretickou část navazuje praktická část bakalářské práce, která využívá a aplikuje do praxe poznatky získané studiem odborné literatury. Praktická část obsahuje představení firmy a konkurence, definice konkurenční strategie a vypracované analýzy. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy a opatření vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Anotace v angličtině
The topic of this Bachelor Thesis is analysis of competitiveness of the Pila K+L s.r.o. Based on study of literature a theoretical part of the thesis is prepared, dealing with the competitive environment, competition and competitiveness. The theoretical part is complemented by usable analysis when examining the company's competitiveness. The theoretical part is followed by a practical part of the thesis, which uses and applies the knowledge acquired from literature into practice. The practical part contains a presentation of the company and of its competition, definition of competitive strategy and the analysis. In the final section the suggestions and measures for competitiveness
increase are indicated.
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti firmy Pila K+L s.r.o. Na základě studia odborné literatury je zpracována teoretická část bakalářské práce, která pojednává o konkurenčním prostředí, konkurenci a konkurenceschopnosti. Teoretická část je doplněná o využitelné analýzy při zkoumání konkurenceschopnosti podniku. Na teoretickou část navazuje praktická část bakalářské práce, která využívá a aplikuje do praxe poznatky získané studiem odborné literatury. Praktická část obsahuje představení firmy a konkurence, definice konkurenční strategie a vypracované analýzy. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy a opatření vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Anotace v angličtině
The topic of this Bachelor Thesis is analysis of competitiveness of the Pila K+L s.r.o. Based on study of literature a theoretical part of the thesis is prepared, dealing with the competitive environment, competition and competitiveness. The theoretical part is complemented by usable analysis when examining the company's competitiveness. The theoretical part is followed by a practical part of the thesis, which uses and applies the knowledge acquired from literature into practice. The practical part contains a presentation of the company and of its competition, definition of competitive strategy and the analysis. In the final section the suggestions and measures for competitiveness
increase are indicated.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se ke konkurenceschopnosti podniku.
Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti firmy Pila K+L, s.r.o.
Zhodnoťte a navrhněte doporučení zvyšující konkurenceschopnost firmy Pila K+L, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se ke konkurenceschopnosti podniku.
Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti firmy Pila K+L, s.r.o.
Zhodnoťte a navrhněte doporučení zvyšující konkurenceschopnost firmy Pila K+L, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002, 270 s. ISBN 80-860-3135-7.
DVOŘÁČEK, Jiří. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. 1. vyd. V Praze: C. H. Beck, 2012, 173 s. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-224-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MAGRETTA, Joan. Understanding Michael Porter: the essential guide to competition and strategy. 1st ed. Boston, Mass.: Harvard Business Review Press, c2012, 236 s. ISBN 14-221-6059-9.
PORTER, Michael E, Kevin Lane KELLER. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. 4. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994, 403 s. Beckova edice ekonomie. ISBN 80-856-0511-2.
Seznam doporučené literatury
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002, 270 s. ISBN 80-860-3135-7.
DVOŘÁČEK, Jiří. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. 1. vyd. V Praze: C. H. Beck, 2012, 173 s. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-224-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MAGRETTA, Joan. Understanding Michael Porter: the essential guide to competition and strategy. 1st ed. Boston, Mass.: Harvard Business Review Press, c2012, 236 s. ISBN 14-221-6059-9.
PORTER, Michael E, Kevin Lane KELLER. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. 4. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994, 403 s. Beckova edice ekonomie. ISBN 80-856-0511-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP, 25 bodů: Jak byly Vaše návrhy přijaty ve firmě? Plánuje se realizace některých Vašich návrhů? Zodpovězeno zcela
Oponent BP, 15 bodů: Z jakých Evropských fondů (operačních programů) byste firmě doporučil čerpat a na jaký záměr? Obchoduje v současnosti firma se zahraničním a je v okolních státech konkurenceschopná? Zodpovězeno zcela
Doc. Tučková: Na začátku práce mi chybí popis produktu. V Portrově analýze máte uvedeny jen dva velkoodběratele? Nemá společnost maloodběratele? Co je v tuto chvíli produktem společnosti? Může společnost rozšířit své portfolio? Našel jste přímého konkurenta společnost? Máte přílohou výkazy? Zodpovězeno zcela
Doc. Kozák: Použil jste termín umělá hmota, prosím co to je? Zodpovězeno zcela
Dr. Kozubíková: Tab. 3, str. 35, máte uveden ukazatel celkové zadluženosti. Prosím, vysvětlete. Zodpovězeno zcela