Bakalářská práce má za úkol zmapovat současnou situaci na poli podpory výuky a vzdělávání nejmenších dětí v nejběžnějších operačních systémech jak na PC tak na mobilných zařízeních, tabletech apod. Praktická část vybere sadu vhodných aplikací pro děti předškolního věku a prvního stupně základní školy, které by jim mohly pomoci v mateřské, popř. základní škole a provede jejich zhodnocení a otestování na dětech z každé skupiny.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is to find out the current situation in the field of education support and education of the youngest children in the most common operating systems both on PCs and on mobile devices, tablets and the like. The practical part selects and set of suitable applications for preschool and primary school, which would could help the parent or elementary school and perform their evaluation and testing of children in each group.
Klíčová slova
Aplikace, Android, Windows, Freeware, Děti, Škola
Klíčová slova v angličtině
Aplications, Android, Windows, Freeware, Childrens, School
Rozsah průvodní práce
53 s.(55 752 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce má za úkol zmapovat současnou situaci na poli podpory výuky a vzdělávání nejmenších dětí v nejběžnějších operačních systémech jak na PC tak na mobilných zařízeních, tabletech apod. Praktická část vybere sadu vhodných aplikací pro děti předškolního věku a prvního stupně základní školy, které by jim mohly pomoci v mateřské, popř. základní škole a provede jejich zhodnocení a otestování na dětech z každé skupiny.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is to find out the current situation in the field of education support and education of the youngest children in the most common operating systems both on PCs and on mobile devices, tablets and the like. The practical part selects and set of suitable applications for preschool and primary school, which would could help the parent or elementary school and perform their evaluation and testing of children in each group.
Klíčová slova
Aplikace, Android, Windows, Freeware, Děti, Škola
Klíčová slova v angličtině
Aplications, Android, Windows, Freeware, Childrens, School
Zásady pro vypracování
Seznamte se s nabídkou výukových a zábavných aplikací pro děti předškolního věku a prvního stupně základní školy.
Při výběru se zaměřte především na bezplatné aplikace pro mobilní zařízení a osobní počítače.
Sestavte seznam doporučených aplikací pro děti předškolního věku a prvního stupně základní školy rozdělenou do různých kategorií.
Proveďte dotazníkové šetření a vyhodnocení navržených aplikací.
Formulujte sadu doporučení pro rodiče a učitele z hlediska využití aplikací při výchově dítěte.
Zásady pro vypracování
Seznamte se s nabídkou výukových a zábavných aplikací pro děti předškolního věku a prvního stupně základní školy.
Při výběru se zaměřte především na bezplatné aplikace pro mobilní zařízení a osobní počítače.
Sestavte seznam doporučených aplikací pro děti předškolního věku a prvního stupně základní školy rozdělenou do různých kategorií.
Proveďte dotazníkové šetření a vyhodnocení navržených aplikací.
Formulujte sadu doporučení pro rodiče a učitele z hlediska využití aplikací při výchově dítěte.
Seznam doporučené literatury
ECKERTOVÁ, Lenka a Daniel DOČEKAL. Bezpečnost dětí na internetu: rádce zodpovědného rodiče. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013, 224 s. ISBN 978-80-251-3804-5.
HERODEK, Martin. 333 tipů a triků pro Android: \matsymb{lbrack}sbírka nejužitečnějších postupů a řešení\matsymb{rbrack}. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 205 s. ISBN 978-80-251-4310-0.
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODNÁ. Mediální výchova: metodika. Vyd. 1. Kralice na Hané: Computer Media, 2010, 112 s. ISBN 978-80-7402-040-7.
LACKO, Ľuboslav. 333 tipů a triků pro iPhone, iPad, iPod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 248 s. ISBN 978-80-251-3781-9.
LOKŠOVÁ, Irena a Jozef LOKŠA. Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole. Vyd. 1. Praha: Portál, 1999, 199 s. ISBN 80-7367-176-x.
Seznam doporučené literatury
ECKERTOVÁ, Lenka a Daniel DOČEKAL. Bezpečnost dětí na internetu: rádce zodpovědného rodiče. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013, 224 s. ISBN 978-80-251-3804-5.
HERODEK, Martin. 333 tipů a triků pro Android: \matsymb{lbrack}sbírka nejužitečnějších postupů a řešení\matsymb{rbrack}. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 205 s. ISBN 978-80-251-4310-0.
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODNÁ. Mediální výchova: metodika. Vyd. 1. Kralice na Hané: Computer Media, 2010, 112 s. ISBN 978-80-7402-040-7.
LACKO, Ľuboslav. 333 tipů a triků pro iPhone, iPad, iPod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 248 s. ISBN 978-80-251-3781-9.
LOKŠOVÁ, Irena a Jozef LOKŠA. Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole. Vyd. 1. Praha: Portál, 1999, 199 s. ISBN 80-7367-176-x.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi se svou bakalářskou prací. Oponent seznámil komisi se svým posudkem a posudkem vedoucího. Student zodpověděl otázky oponenta a vedoucího. Následně proběhla diskuse.
Komise se seznámil s obsahem dat uložených na CD příloze práce. Komise se shodla, že chyby v grafech byly způsobeny automatických použitím vygenerenovaného grafu z programu Microsoft Excel.