Bakalářská práce řeší problematiku Corporate Identity jako celku. Pojednává o jednotlivých základních prvcích, které jsou pro firemní identitu důležité. Dále pojednává o vlivu marketingu a značky na koncového zákazníka. V posledním úseku teoretické části práce nebylo opomenuto vysvětlení softwarových prostředků k tvorbě firemního designu. Teorie byla vypracována za pomoci důvěryhodných knižních podkladů a byl proveden souhrn nejdůležitějších informací pojednávajících o firemní identitě.
Praktická část bakalářské práce se opírá o poznatky práce teoretické a je věnována tvorbě jednotlivých částí firemního designu IT společnosti. Tyto části jsou vytvářeny za pomoci moderních SW programů a tvoří dojem jednotného stylu image společnosti. Hlavním výsledkem praktické části práce je celistvý pohled na Corporate Design a následná tvorba prvků Corporade Designu. Mezi tyto prvky patří například logo, hlavičkový papír, propagační materiály aj.
Výsledky bakalářské práce umožňují pohled na ucelenou problematiku firemního designu a její následnou aplikaci na jednotlivých prvcích vizuálního stylu společnosti. Způsob, jakým je jednotný vizuální styl ztvárněn, je jednou ze základních podmínek pro schopnost podniku konkurovat na trhu.
Anotace v angličtině
This thesis solves problems of Corporate Identity as a whole. It discusses the various fundamental elements that are important for corporate identity. Further, it deals with the influence of marketing and branding to the end customer. In the last part of the theoretical work the explanation of software tools for the creation of corporate design was not overlooked. The theory was developed with the help of trusted books and documents and it was done by summarizing key information dealing with corporate identity. The practical part of this thesis is based on findings in theoretical work and it is dedicated to creating the individual parts of corporate design in an IT company. These parts are created with the help of advanced software programs and create an impression of a uniform
style of corporate image. The main result of the practical part is a holistic view of Corporate Design and the subsequent creation of elements of Corporate Design. These elements include a logo, letterhead, promotional materials and other elements. The results of this thesis enable a comprehensive view on the issue of corporate design and its subsequent application on individual elements of the visual style of the company. The way it is portrayed by the visual style is one of the basic conditions for the firm's ability to compete in the market.
Corporate design, Corporate identity, Corporate culture, Logo, Marketing, Graphic manual, Brand, United visual style, IT company, Image of organization, Corporate Communications, Graphics programs
Rozsah průvodní práce
72 s. (82 083)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce řeší problematiku Corporate Identity jako celku. Pojednává o jednotlivých základních prvcích, které jsou pro firemní identitu důležité. Dále pojednává o vlivu marketingu a značky na koncového zákazníka. V posledním úseku teoretické části práce nebylo opomenuto vysvětlení softwarových prostředků k tvorbě firemního designu. Teorie byla vypracována za pomoci důvěryhodných knižních podkladů a byl proveden souhrn nejdůležitějších informací pojednávajících o firemní identitě.
Praktická část bakalářské práce se opírá o poznatky práce teoretické a je věnována tvorbě jednotlivých částí firemního designu IT společnosti. Tyto části jsou vytvářeny za pomoci moderních SW programů a tvoří dojem jednotného stylu image společnosti. Hlavním výsledkem praktické části práce je celistvý pohled na Corporate Design a následná tvorba prvků Corporade Designu. Mezi tyto prvky patří například logo, hlavičkový papír, propagační materiály aj.
Výsledky bakalářské práce umožňují pohled na ucelenou problematiku firemního designu a její následnou aplikaci na jednotlivých prvcích vizuálního stylu společnosti. Způsob, jakým je jednotný vizuální styl ztvárněn, je jednou ze základních podmínek pro schopnost podniku konkurovat na trhu.
Anotace v angličtině
This thesis solves problems of Corporate Identity as a whole. It discusses the various fundamental elements that are important for corporate identity. Further, it deals with the influence of marketing and branding to the end customer. In the last part of the theoretical work the explanation of software tools for the creation of corporate design was not overlooked. The theory was developed with the help of trusted books and documents and it was done by summarizing key information dealing with corporate identity. The practical part of this thesis is based on findings in theoretical work and it is dedicated to creating the individual parts of corporate design in an IT company. These parts are created with the help of advanced software programs and create an impression of a uniform
style of corporate image. The main result of the practical part is a holistic view of Corporate Design and the subsequent creation of elements of Corporate Design. These elements include a logo, letterhead, promotional materials and other elements. The results of this thesis enable a comprehensive view on the issue of corporate design and its subsequent application on individual elements of the visual style of the company. The way it is portrayed by the visual style is one of the basic conditions for the firm's ability to compete in the market.
Corporate design, Corporate identity, Corporate culture, Logo, Marketing, Graphic manual, Brand, United visual style, IT company, Image of organization, Corporate Communications, Graphics programs
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Charakterizujte vliv vizuálního stylu na potenciální zákazníky IT společnosti. Definujte požadavky na logo (značku) společnosti.
Navrhněte a vytvořte grafické podklady loga, propagačních materiálů a dalších tiskovin pro IT společnost. Při návrhu použijte moderních informatických nástrojů.
Vytvořte (nafoťte) obrazový materiál a použijte ho pro připravované tiskoviny a propagační materiály.
Proveďte zhodnocení a analýzu navrženého řešení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Charakterizujte vliv vizuálního stylu na potenciální zákazníky IT společnosti. Definujte požadavky na logo (značku) společnosti.
Navrhněte a vytvořte grafické podklady loga, propagačních materiálů a dalších tiskovin pro IT společnost. Při návrhu použijte moderních informatických nástrojů.
Vytvořte (nafoťte) obrazový materiál a použijte ho pro připravované tiskoviny a propagační materiály.
Proveďte zhodnocení a analýzu navrženého řešení.
Seznam doporučené literatury
HEALEY, Matthew. Design loga: analýza úspěchu 300 mezinárodních značek. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 240 s. ISBN 978-80-251-3608-9.
KAFKA,Ondřej a Michal KOTYZA. Logo. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, 2014, 128 s. ISBN 978-802-6067-719.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2009, ix, 310 p. ISBN 04-704-0142-7.
KRÁL,Mojmír a Tomáš FLÍDR. Adobe Photoshop CS6. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 352 s. Průvodce (Grada). ISBN 978-80-247-4481-0
ZÁRUBA,Alan. CI.CZ 1990-2007: firemní styl v České republice. Praha: CI.CZ, 2008, 234 s. ISBN 978-80-254-1835-2.
WIEDEMANN, Ed. Julius. Brand identity now!. 1. Aufl. Köln: Taschen, 2009. ISBN 978-383-6515-849.
Seznam doporučené literatury
HEALEY, Matthew. Design loga: analýza úspěchu 300 mezinárodních značek. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 240 s. ISBN 978-80-251-3608-9.
KAFKA,Ondřej a Michal KOTYZA. Logo. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, 2014, 128 s. ISBN 978-802-6067-719.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2009, ix, 310 p. ISBN 04-704-0142-7.
KRÁL,Mojmír a Tomáš FLÍDR. Adobe Photoshop CS6. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 352 s. Průvodce (Grada). ISBN 978-80-247-4481-0
ZÁRUBA,Alan. CI.CZ 1990-2007: firemní styl v České republice. Praha: CI.CZ, 2008, 234 s. ISBN 978-80-254-1835-2.
WIEDEMANN, Ed. Julius. Brand identity now!. 1. Aufl. Köln: Taschen, 2009. ISBN 978-383-6515-849.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, noty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi se svou bakalářskou prací. Vedoucí a oponent seznámil komisi se svými posudky. Studentka zodpověděla otázky oponenta a vedoucího. Následně proběhla diskuse.
Prof. Ing. Radim Farana, CSc.: Webnode je nadnárodní společností. Je možné změnit logo jen její dceřiné společnosti?