Bakalářská práce analyzuje interní komunikaci a její úroveň, zjišťuje využití
komunikačních nástrojů a spokojenost zaměstnanců ve vybrané firmě. Teoretická část se zaobírá definováním pojmu komunikace, public relations, interní komunikace, dále pak firemní kulturou a marketingovým výzkumem. Její součástí je i vytyčení cílů a formulace výzkumných otázek. V praktické části je představena vybraná společnost a její interní komunikace, dále se zde nachází metodika výzkumu, analýza získaných dat, zodpovězení výzkumných otázek, závěry šetření a případná doporučení pro zlepšení nedostatků v interní komunikaci ve vybrané firmě.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis analyses internal communication and its level, usage of communication and job satisfaction of the employees of the selected company. The theoretical part defines the concept of communication, public relations, internal communication, corporate culture and marketing research. This part also includes goals setting and the research questions formulation. In the practical part, the chosen company and its internal communication are introduced, in addition to research methodology, acquired data analysis, answered research questions, research conclusions and the potential recommendations for the improvement of internal communication flaws within the chosen company.
Klíčová slova
interní komunikace, public relations, interní public relations, firemní kultura, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
internal communication, public relations, internal public relations, corporate culture, marketing research
Rozsah průvodní práce
76 s. (88 600 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce analyzuje interní komunikaci a její úroveň, zjišťuje využití
komunikačních nástrojů a spokojenost zaměstnanců ve vybrané firmě. Teoretická část se zaobírá definováním pojmu komunikace, public relations, interní komunikace, dále pak firemní kulturou a marketingovým výzkumem. Její součástí je i vytyčení cílů a formulace výzkumných otázek. V praktické části je představena vybraná společnost a její interní komunikace, dále se zde nachází metodika výzkumu, analýza získaných dat, zodpovězení výzkumných otázek, závěry šetření a případná doporučení pro zlepšení nedostatků v interní komunikaci ve vybrané firmě.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis analyses internal communication and its level, usage of communication and job satisfaction of the employees of the selected company. The theoretical part defines the concept of communication, public relations, internal communication, corporate culture and marketing research. This part also includes goals setting and the research questions formulation. In the practical part, the chosen company and its internal communication are introduced, in addition to research methodology, acquired data analysis, answered research questions, research conclusions and the potential recommendations for the improvement of internal communication flaws within the chosen company.
Klíčová slova
interní komunikace, public relations, interní public relations, firemní kultura, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
internal communication, public relations, internal public relations, corporate culture, marketing research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na interní public relations, definujte hlavní pojmy a cíle práce.
2. Charakterizujte zvolenou organizaci, analyzujte současný stav a využití nástrojů interní komunikace této organizace.
3. Zpracujte a proveďte marketingový průzkum s cílem analyzovat interní komunikaci a její nástroje ve zvolené organizaci.
4. Vyhodnoťte závěry průzkumu a na základě zjištěných dat navrhněte kroky vedoucí ke zlepšení interní komunikace v dané organizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na interní public relations, definujte hlavní pojmy a cíle práce.
2. Charakterizujte zvolenou organizaci, analyzujte současný stav a využití nástrojů interní komunikace této organizace.
3. Zpracujte a proveďte marketingový průzkum s cílem analyzovat interní komunikaci a její nástroje ve zvolené organizaci.
4. Vyhodnoťte závěry průzkumu a na základě zjištěných dat navrhněte kroky vedoucí ke zlepšení interní komunikace v dané organizaci.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. 1. vydání. Brno: Computer
Press, 2006. 177 s. ISBN 80-251-1250-0
JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace. Nástroje pro úspěšné fungování
firmy. Praha: Grada Publishing, 2004. 128 s. ISBN 80-247-0781-0
KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. Počet stran 280. ISBN 80-247-0966-X.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 1. vydání. Praha:
Grada Publishing, 2006. 244 s. ISBN 80-247-0564-8
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha:
Grada Publishing, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. 1. vydání. Brno: Computer
Press, 2006. 177 s. ISBN 80-251-1250-0
JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace. Nástroje pro úspěšné fungování
firmy. Praha: Grada Publishing, 2004. 128 s. ISBN 80-247-0781-0
KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. Počet stran 280. ISBN 80-247-0966-X.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 1. vydání. Praha:
Grada Publishing, 2006. 244 s. ISBN 80-247-0564-8
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha:
Grada Publishing, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1) Jak byste hodnotila úroveň jednotlivých kanálů z Vašeho úhlu pohledu? Připadá Vám rozsah, členění a forma intranetu, časopisu a dalších kanálů dostatečná?
2) Jak firma interně komunikuje své vize a cíle? Ve své práci píšete, že zaměstnanci jsou na svou firmu hrdí, ale je interní komunikace dostatečně propracovaná vzhledem ke globálnímu zaměření společnosti?
3) Jak jsou zaměstnanci informováni o fungování celé skupiny Veolia?