Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna a se spokojeností jeho zákazníků jak s komunikací, tak se službami tohoto subjektu. Cílem práce je analyzovat dosavadní komunikaci a na základě srovnání s teorií marketingových komunikací navrhnout případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá poznatky domácích i zahraničních autorů k marketingu služeb a cestovního ruchu, praktická část analyzuje, na jaké úrovni subjekt nástrojů marketingu využívá, a měří spokojenost jeho zákazníků pomocí dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an analysis of the Communication mix of the Restaurant and Guesthouse "U Kostela" in Ujezd u Brna and with customer satisfaction of the communication and service which this subject is providing. The aim of this thesis is to analyse existing communication and suggest possible improvements based on comparison with the theory of Marketing Communications. The theoretical part deals with knowledge of services marketing and tourism of Czech and foreign authors. The practical part deals with an analyse of marketing tools which this subject exploits and also measures custo-mers' satisfaction by a survey.
services marketing, tourism marketing, marketing mix, communication mix, situation analysis, SWOT analysis, marketing research, measuring of customers satisfaction
Rozsah průvodní práce
99 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna a se spokojeností jeho zákazníků jak s komunikací, tak se službami tohoto subjektu. Cílem práce je analyzovat dosavadní komunikaci a na základě srovnání s teorií marketingových komunikací navrhnout případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá poznatky domácích i zahraničních autorů k marketingu služeb a cestovního ruchu, praktická část analyzuje, na jaké úrovni subjekt nástrojů marketingu využívá, a měří spokojenost jeho zákazníků pomocí dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an analysis of the Communication mix of the Restaurant and Guesthouse "U Kostela" in Ujezd u Brna and with customer satisfaction of the communication and service which this subject is providing. The aim of this thesis is to analyse existing communication and suggest possible improvements based on comparison with the theory of Marketing Communications. The theoretical part deals with knowledge of services marketing and tourism of Czech and foreign authors. The practical part deals with an analyse of marketing tools which this subject exploits and also measures custo-mers' satisfaction by a survey.
services marketing, tourism marketing, marketing mix, communication mix, situation analysis, SWOT analysis, marketing research, measuring of customers satisfaction
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska ke specifikům marketingu v oblasti cestovního ruchu a významu měření zákaznické spokojenosti. Pozornost věnujte rovněž metodám marketingového výzkumu a technikám měření spokojenosti.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a popište jeho dosavadní marketingové aktivity.
4. Na základě primárního šetření změřte spokojenost zákazníků s nastavením marketingových nástrojů restaurace a penzionu.
5. Formulujte závěry, návrhy a doporučení pro jejich zefektivnění.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska ke specifikům marketingu v oblasti cestovního ruchu a významu měření zákaznické spokojenosti. Pozornost věnujte rovněž metodám marketingového výzkumu a technikám měření spokojenosti.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a popište jeho dosavadní marketingové aktivity.
4. Na základě primárního šetření změřte spokojenost zákazníků s nastavením marketingových nástrojů restaurace a penzionu.
5. Formulujte závěry, návrhy a doporučení pro jejich zefektivnění.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2009. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3247-3.
JANEČKOVÁ, Lidmila, Miroslava VAŠTÍKOVÁ, 2000. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-995-0.
KIRÁL´OVÁ, Alžbeta, 2006. Marketing hotelových služeb. 2. vydání. Praha: Ekopress. ISBN 80-86929-05-1.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3527-6.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2009. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3247-3.
JANEČKOVÁ, Lidmila, Miroslava VAŠTÍKOVÁ, 2000. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-995-0.
KIRÁL´OVÁ, Alžbeta, 2006. Marketing hotelových služeb. 2. vydání. Praha: Ekopress. ISBN 80-86929-05-1.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3527-6.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada. ISBN 80-247-0513-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státní závěrečné zkoušce.
Studentka představila státní zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Autorka doporučuje jako nástroj podpory prodeje soutěže. Jaký typ soutěží by pro restaurační zařízení konkrétně doporučila?
2. V sektoru gastronomie jsou velmi populární slevové portály. Doporučila by autorka také tuto formu komunikace? Prosím o zdůvodnění doporučení.
3. Jakým způsobem by autorka doporučila do budoucna měřit spokojenost zákazníků? Jakou formou a v jakém časovém intervalu?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.