Bakalářská práce se zabývá možností využití moderních vzdělávacích formátů, konkrétně e-learningu, v oblasti vzdělávání BOZP. Teoretická část práce je věnována obecně vzdělávání a rozvoji a jeho důležitosti jak pro zaměstnance, tak pro zaměstnavatele. Dále se zabývá novými formami vzdělávání a především e-learningem a krizovým managementem v BOZP. Praktická část práce se zabývá využitím e-learningu při vzdělávání v oblasti BOZP. Popisuje tvorbu e-learningového kurzu v prostředí moodle a obsahuje analýzu rizik využití e-learningu pro vzdělávání v BOZP. Výstupem praktické části je vzorový e-learningový test BOZP včetně uživatelského testu.
Anotace v angličtině
Bachelor work is concerned on the use of modern educational forms, especially e-learning, in occupational health and safety education. Theoretical part of the work is dedicated to education and development and its importance for employees as well as employers. Further it is concerned on new forms of education, especially e-learning and crisis management in occupational health and safety. Practical part is dedicated to use of e-learning in occupational health and safety education. It describes creation of e-learning course in moodle environment and includes risk analysis of the use of e-learning for occupational health and safety education. Mayor outcome of practical part is model e-learning test of occupational health and safety including user test.
Klíčová slova
vzdělávání, nové formy vzdělávání, e-learning, krizový management, analýza rizik, vzdělávání pro BOZP
Klíčová slova v angličtině
education, new forms of education, e-learning, crisis management, risk management, risk analysis, occupational health and safety education
Rozsah průvodní práce
89 s. (15 534 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá možností využití moderních vzdělávacích formátů, konkrétně e-learningu, v oblasti vzdělávání BOZP. Teoretická část práce je věnována obecně vzdělávání a rozvoji a jeho důležitosti jak pro zaměstnance, tak pro zaměstnavatele. Dále se zabývá novými formami vzdělávání a především e-learningem a krizovým managementem v BOZP. Praktická část práce se zabývá využitím e-learningu při vzdělávání v oblasti BOZP. Popisuje tvorbu e-learningového kurzu v prostředí moodle a obsahuje analýzu rizik využití e-learningu pro vzdělávání v BOZP. Výstupem praktické části je vzorový e-learningový test BOZP včetně uživatelského testu.
Anotace v angličtině
Bachelor work is concerned on the use of modern educational forms, especially e-learning, in occupational health and safety education. Theoretical part of the work is dedicated to education and development and its importance for employees as well as employers. Further it is concerned on new forms of education, especially e-learning and crisis management in occupational health and safety. Practical part is dedicated to use of e-learning in occupational health and safety education. It describes creation of e-learning course in moodle environment and includes risk analysis of the use of e-learning for occupational health and safety education. Mayor outcome of practical part is model e-learning test of occupational health and safety including user test.
Klíčová slova
vzdělávání, nové formy vzdělávání, e-learning, krizový management, analýza rizik, vzdělávání pro BOZP
Klíčová slova v angličtině
education, new forms of education, e-learning, crisis management, risk management, risk analysis, occupational health and safety education
Zásady pro vypracování
Proveďte kritickou rešerši literatury a zdrojů dat k problematice moderních trendů ve vzdělávání v oblasti krizového řízení.
Analyzujte současný stav vzdělávání v oblasti vybraných aspektů krizového řízení.
Navrhněte modelový vzdělávací kurz využívající moderní metody a techniky vzdělávání v krizovém řízení.
Zásady pro vypracování
Proveďte kritickou rešerši literatury a zdrojů dat k problematice moderních trendů ve vzdělávání v oblasti krizového řízení.
Analyzujte současný stav vzdělávání v oblasti vybraných aspektů krizového řízení.
Navrhněte modelový vzdělávací kurz využívající moderní metody a techniky vzdělávání v krizovém řízení.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy : 10. vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3. \vsp{1,5mm}
[2] HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8. \vsp{1,5mm}
[3] NĚMEC, Otakar, Petr BUCMAN a Martin ŠIKÝŘ. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, 122 s. ISBN 978-80-7408-083-8. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy : 10. vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3. \vsp{1,5mm}
[2] HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8. \vsp{1,5mm}
[3] NĚMEC, Otakar, Petr BUCMAN a Martin ŠIKÝŘ. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, 122 s. ISBN 978-80-7408-083-8. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Prof. Navrátil přečetl hodnocení BP vedoucího i oponenta.
Vedoucí BP otázky nepokládá. Otázka oponenta BP: Ve SWOT analýze jste ve slabých stránkách uvedl možný vznik závislosti na e-learningovém kurzu. Myslíte si, že už tento problém někdy nastal? Prof. Navrátil - Co je myšleno možným vznikem závislosti na počítači? Vysvětlete. Ing. et Ing. Konečný - Co jsou to nové technologie a nové aplikace? Vysvětlete.