Tato bakalářská práce se zabývá analýzou image profesionálního fotbalového klubu 1. FC
Slovácko, a.s.
Teoretická část se zabývá problematikou firemní image, její analýzou a informacemi o marketingovém
výzkumu.
Praktická část vyhodnocuje image klubu na základě zpracovaného dotazníkového výzkumu
vyplněného oslovenými respondenty. Dále byla praktická část doplněna o SWOT analýzu a
sekundární data, které srovnávaly klub s konkurencí.
V závěru práce je uvedeno několik návrhů a doporučení k dosažení lepších výsledků v oblasti
klubové image a spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis analyzes the image of a professional football club 1.FC Slovacko, Inc.
The theoretical part deals with corporate image, its analysis and information on mar ketingresearch.
The practical part evaluates the image of the club, based on a prepared questionnaire filled
by the respondents. Further, the practical part complemented by analysis SWOT and secondary
data comparing with other clubs in same competition.
The conclusion contains several suggestions and recommendations to achieve better results
in the club's image and customer satisfaction.
Klíčová slova
image, firemní image, analýza image, image 1. FC Slovácko, marketing, marketing
sportovního klubu
Klíčová slova v angličtině
image, corporate image, image analysis, image 1. FC Slovacko, marketing, mar
keting-sports club
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou image profesionálního fotbalového klubu 1. FC
Slovácko, a.s.
Teoretická část se zabývá problematikou firemní image, její analýzou a informacemi o marketingovém
výzkumu.
Praktická část vyhodnocuje image klubu na základě zpracovaného dotazníkového výzkumu
vyplněného oslovenými respondenty. Dále byla praktická část doplněna o SWOT analýzu a
sekundární data, které srovnávaly klub s konkurencí.
V závěru práce je uvedeno několik návrhů a doporučení k dosažení lepších výsledků v oblasti
klubové image a spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis analyzes the image of a professional football club 1.FC Slovacko, Inc.
The theoretical part deals with corporate image, its analysis and information on mar ketingresearch.
The practical part evaluates the image of the club, based on a prepared questionnaire filled
by the respondents. Further, the practical part complemented by analysis SWOT and secondary
data comparing with other clubs in same competition.
The conclusion contains several suggestions and recommendations to achieve better results
in the club's image and customer satisfaction.
Klíčová slova
image, firemní image, analýza image, image 1. FC Slovácko, marketing, marketing
sportovního klubu
Klíčová slova v angličtině
image, corporate image, image analysis, image 1. FC Slovacko, marketing, mar
keting-sports club
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice specifik sportovního marketingu, MK a možnostem měření image sportovního klubu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný klub a jeho marketingové (komunikační) aktivity.
4. Realizujte primární šetření s cílem změřit image klubu v očích veřejnosti.
5. Vyvoďte závěry, doporučení a návrhy optimalizace nastavení marketingových (komunikačních) aktivit.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice specifik sportovního marketingu, MK a možnostem měření image sportovního klubu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný klub a jeho marketingové (komunikační) aktivity.
4. Realizujte primární šetření s cílem změřit image klubu v očích veřejnosti.
5. Vyvoďte závěry, doporučení a návrhy optimalizace nastavení marketingových (komunikačních) aktivit.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, 2007, Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ, 2003, Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
ČÁSLAVOVÁ, Eva, 2009, Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
NOVOTNÝ, Jiří, 2010, Ekonomika sportu: vybrané kapitoly. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 194 s. ISBN 978-802-4517-131.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2008, Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
URBAN, Jan, 2014, Firemní kultura a identita. Praha: Ústav práva a právní vědy, 110 s. ISBN 978-808-7974-056.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2009, Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, 2007, Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ, 2003, Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
ČÁSLAVOVÁ, Eva, 2009, Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
NOVOTNÝ, Jiří, 2010, Ekonomika sportu: vybrané kapitoly. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 194 s. ISBN 978-802-4517-131.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2008, Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
URBAN, Jan, 2014, Firemní kultura a identita. Praha: Ústav práva a právní vědy, 110 s. ISBN 978-808-7974-056.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2009, Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státní závěrečné zkoušce.
Student představil státní zkušební komisi svou bakalářskou dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Provedl jste pretest/pilotní test dotazníku? Pokud ano, které úpravy jste provedl?
Vztah klubu a veřejnosti z hlediska komunikace navrhujete zlepšit a delegujete úkol na marketingové oddělení, viz str. 49. S jakými prioritami byste tento úkol začal řešit Vy osobně?
Jak konkrétně byste využil ke zlepšení image klubu aktivity spadající do oblasti společenské odpovědnosti firem?
Student odpověděl na položené otázky.
Otázky vedoucí práce:
Připravte podloženou SWOT analýzu image klubu na základě výsledků sekundární analýzy a primárního šetření.
Student připravil jen nástin SWOT analýzy, prezentace nebyla presvědčivá, proto komise zůstala u hodnocení D-uspokojivě.