Bakalářská práce se zabývá teorií a praxí guerilla marketingu. V teorii se práce věnuje důležitým atributům guerilla kampaní, právním aspektům a všeobecným postupům, které by každá fima měla při vytváření kampaní uplatnit. Praktická část se zabývá rozdělením cílových skupin firmy Rowline s.r.o., specifikuje metodologie práce, stanovuje výzkumné otázky a analyzuje poznatky z kvalitativního šetření. V závěru se autorka zamýšlí nad získanými informacemi a vyvozuje z nich příšlušné závěry.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis covers theory and practical analysis of guerilla marketing. Theory covers main principles for successful guerilla campaign process, law aspects of guerilla marketing and general principles that every company should follow. Practical part is cover-ing target groups of Rowline Ltd., specifies methodology of work, defines marketing re-search methodology and specifies research questions that are analyzed. Conclusion covers all information gathered during the process and comes with redefined findings.
Klíčová slova
guerilla marketing, atributy, originalita, kreativita, právní aspekty guerilla marketingu, marketingový plan, Rowline s.r.o., cílová skupina, focus group, spinální zranění, Paraple
Bakalářská práce se zabývá teorií a praxí guerilla marketingu. V teorii se práce věnuje důležitým atributům guerilla kampaní, právním aspektům a všeobecným postupům, které by každá fima měla při vytváření kampaní uplatnit. Praktická část se zabývá rozdělením cílových skupin firmy Rowline s.r.o., specifikuje metodologie práce, stanovuje výzkumné otázky a analyzuje poznatky z kvalitativního šetření. V závěru se autorka zamýšlí nad získanými informacemi a vyvozuje z nich příšlušné závěry.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis covers theory and practical analysis of guerilla marketing. Theory covers main principles for successful guerilla campaign process, law aspects of guerilla marketing and general principles that every company should follow. Practical part is cover-ing target groups of Rowline Ltd., specifies methodology of work, defines marketing re-search methodology and specifies research questions that are analyzed. Conclusion covers all information gathered during the process and comes with redefined findings.
Klíčová slova
guerilla marketing, atributy, originalita, kreativita, právní aspekty guerilla marketingu, marketingový plan, Rowline s.r.o., cílová skupina, focus group, spinální zranění, Paraple
1. Zpracujte rešerši literárních zdrojů pojednávajících o guerrilla marketingu.
2. Stanovte si cíle, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Realizujte kvalitativní šetření zaměřené na testování guerrilla kampaně.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a doporučení pro použití případné guerrilla kampaně v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních zdrojů pojednávajících o guerrilla marketingu.
2. Stanovte si cíle, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Realizujte kvalitativní šetření zaměřené na testování guerrilla kampaně.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a doporučení pro použití případné guerrilla kampaně v praxi.
Seznam doporučené literatury
BERGER, Jonah. Contagious: Why Things Catch On. 1st Simon. New York: Simon, c2013, viii, 244 p. ISBN 978-145-1686-593.
DUBNER, Steven D. Levitt. Think Like a Freak: The Authors of Freakonomics Offer to Retrain Your Brain. First edition. New York: William Morrow, 2014. ISBN 00-622-1833-6.
FRIEDMAN, Thomas L. The World is Flat: A Brief History of the Twenty-first Century. 1st ed. New York: Farrar, Straus and Giroux, 2005, viii, 488 p. ISBN 03-742-9288-4.
LEVINSON, Jay Conrad, Jeannie LEVINSON a Amy LEVINSON. Guerrilla marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business. 4th ed., Completely updated and expanded ed. Boston: Houghton Mifflin, 2007, xii, 368 p. ISBN 06-187-8591-4.
LUCAS, Gavin. Guerrilla advertising 2: More Unconventional Brand Communication. London: Laurence King, 2011. ISBN 18-566-9747-9.
Seznam doporučené literatury
BERGER, Jonah. Contagious: Why Things Catch On. 1st Simon. New York: Simon, c2013, viii, 244 p. ISBN 978-145-1686-593.
DUBNER, Steven D. Levitt. Think Like a Freak: The Authors of Freakonomics Offer to Retrain Your Brain. First edition. New York: William Morrow, 2014. ISBN 00-622-1833-6.
FRIEDMAN, Thomas L. The World is Flat: A Brief History of the Twenty-first Century. 1st ed. New York: Farrar, Straus and Giroux, 2005, viii, 488 p. ISBN 03-742-9288-4.
LEVINSON, Jay Conrad, Jeannie LEVINSON a Amy LEVINSON. Guerrilla marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business. 4th ed., Completely updated and expanded ed. Boston: Houghton Mifflin, 2007, xii, 368 p. ISBN 06-187-8591-4.
LUCAS, Gavin. Guerrilla advertising 2: More Unconventional Brand Communication. London: Laurence King, 2011. ISBN 18-566-9747-9.
Přílohy volně vložené
1x CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpověděla na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. What is the main goal of the bachelor thesis?
2. What are the main outcomes of the bachelor thesis?
3. Could the author provide more details to her guerilla marketing campaign?
4. Does the author have any recommendations regarding the use of Facebook by people with spinal injuries?
Studentka zodpověděla otázky oponenta práce.
Vedoucí práce nepokládá otázky k obhajobě.