Diplomová práce se zabývá externí komunikací neziskové organizace. V teoretické části se věnuje problematice neziskových organizací, stručně popisuje základní přístupy k externí komunikaci i k propagační činnosti v této oblasti. Praktická část práce je pak zaměřena na konkrétní neziskovou organizaci a výzkum týkající se její externí komunikace provedený ve městě, kde daná nezisková organizace působí. Na základě výsledků průzkumného šetření je poté v projektové části navržen komunikační plán pro konkrétní zkoumanou neziskovou organizaci na období jednoho roku.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the external communication of non-profit organization. The theoretical part is devoted to non-profit organizations, in short describes attitudes or approaches to external communication and the promotional activities in this area. The practical part of the thesis is focused on a specific non-profit organization and research regarding the external communication which was created in the city where a non-profit organization operates. Based on the results of an exploratory survey is then designed a communication plan for specific non-profit organization in project part for a period of one year.
non-profit organization, communication plan, marketing communications, non-profit sector, marketing in the-nonprofit sector, image in non-profit organizations, scouting
Rozsah průvodní práce
89 s. (152 070 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá externí komunikací neziskové organizace. V teoretické části se věnuje problematice neziskových organizací, stručně popisuje základní přístupy k externí komunikaci i k propagační činnosti v této oblasti. Praktická část práce je pak zaměřena na konkrétní neziskovou organizaci a výzkum týkající se její externí komunikace provedený ve městě, kde daná nezisková organizace působí. Na základě výsledků průzkumného šetření je poté v projektové části navržen komunikační plán pro konkrétní zkoumanou neziskovou organizaci na období jednoho roku.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the external communication of non-profit organization. The theoretical part is devoted to non-profit organizations, in short describes attitudes or approaches to external communication and the promotional activities in this area. The practical part of the thesis is focused on a specific non-profit organization and research regarding the external communication which was created in the city where a non-profit organization operates. Based on the results of an exploratory survey is then designed a communication plan for specific non-profit organization in project part for a period of one year.
non-profit organization, communication plan, marketing communications, non-profit sector, marketing in the-nonprofit sector, image in non-profit organizations, scouting
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska k tématu komunikace neziskových organizací.
2. Vymezte základní pojmy a definujte cíle a metody práce.
3. Proveďte kvantitativní a kvalitativní výzkum vztahující se k problematice marketingové komunikace týkající se zkoumané organizační jednotky.
4. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data.
5. Na základě poznatků z praktické části práce vypracujte komunikační plán pro potřeby zkoumané organizační jednotky.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska k tématu komunikace neziskových organizací.
2. Vymezte základní pojmy a definujte cíle a metody práce.
3. Proveďte kvantitativní a kvalitativní výzkum vztahující se k problematice marketingové komunikace týkající se zkoumané organizační jednotky.
4. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data.
5. Na základě poznatků z praktické části práce vypracujte komunikační plán pro potřeby zkoumané organizační jednotky.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 2., aktualiz. vyd. Praha: Ekopress, 2007, 187 s. ISBN 978-80-86929-25-5.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. Úspěšná nezisková organizace. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 155 s. ISBN 978-80-247-4041-6.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 2., aktualiz. vyd. Praha: Ekopress, 2007, 187 s. ISBN 978-80-86929-25-5.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. Úspěšná nezisková organizace. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 155 s. ISBN 978-80-247-4041-6.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státní závěrečné zkoušce.
Studentka představila státní zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jakým způsobem byly zajištěny požadované parametry na respondenty v rámci on-line šetření Brumov-Bylnice? (viz 8.1) Má organizace dostatek personálních zdrojů na zajištění projektu v předložené šíři? Bude v rámci realizace počítáno i s osobními náklady?
Studentka plně a správně odpověděla na položené otázky z posudku.
Otázka vedoucího práce:
1. Vysvětlete použití pojmů: primární, sekundární, terciální data (s. 47-48).
Studentka plně a správně odpověděla na položenou otázku.