Tato diplomová práce se bude zabývat rolí veletrhu Gaudeamus v rozhodování o studiu na vysoké škole. Dále bude zkoumat, jestli prezentace vysoké školy na tomto veletrhu pomáhá zvyšovat povědomí o ní. V rámci praktické části bude provedeno dotazníkové šetření mezi účastníky Gaudeamu a analýza komunikace Fakulty multimediálních komunikací na sociálních sítích Facebook a Twitter.
Anotace v angličtině
This thesis will be about the role of the Gaudeamus trade show in the decision-making process of the studying at university. The thesis will research whether the trade
presentation help the university raise awareness about it. In the practical part will be done a survey amongst visitors of the Gaudeamus trade and a communication analysis of Faculty of multimedia communications on Facebook and Twitter social networks.
Klíčová slova
komunikace vysoké školy, veletrh Gaudeamus, komunikace na sociálních sítích, Facebook, Twitter
Klíčová slova v angličtině
university communication, Gaudeamus Trade, social network communication, Facebook, Twitter
Rozsah průvodní práce
70 (109 041 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se bude zabývat rolí veletrhu Gaudeamus v rozhodování o studiu na vysoké škole. Dále bude zkoumat, jestli prezentace vysoké školy na tomto veletrhu pomáhá zvyšovat povědomí o ní. V rámci praktické části bude provedeno dotazníkové šetření mezi účastníky Gaudeamu a analýza komunikace Fakulty multimediálních komunikací na sociálních sítích Facebook a Twitter.
Anotace v angličtině
This thesis will be about the role of the Gaudeamus trade show in the decision-making process of the studying at university. The thesis will research whether the trade
presentation help the university raise awareness about it. In the practical part will be done a survey amongst visitors of the Gaudeamus trade and a communication analysis of Faculty of multimedia communications on Facebook and Twitter social networks.
Klíčová slova
komunikace vysoké školy, veletrh Gaudeamus, komunikace na sociálních sítích, Facebook, Twitter
Klíčová slova v angličtině
university communication, Gaudeamus Trade, social network communication, Facebook, Twitter
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické podklady v oblasti marketingu vysokých škol, konkrétně využití veletrhu Gaudeamus.
2. Analyzujte prezentaci Fakulty multimediálních komunikací na veletrhu Gaudeamus.
3. Analyzujte vliv veletrhu Gaudeamus na rozhodování o studiu na vysoké škole.
4. Analyzujte komunikaci Fakulty multimediálních komunikací na sociálních sítích Facebook a Twitter.
5. Na základě zjištěných poznatků určete vliv veletrhu Gaudeamus na rozhodování o studiu na vysoké škole.
6. Na základě zjištěných poznatků navrhněte účinnou komunikaci na sociálních sítích Facebook a Twitter.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické podklady v oblasti marketingu vysokých škol, konkrétně využití veletrhu Gaudeamus.
2. Analyzujte prezentaci Fakulty multimediálních komunikací na veletrhu Gaudeamus.
3. Analyzujte vliv veletrhu Gaudeamus na rozhodování o studiu na vysoké škole.
4. Analyzujte komunikaci Fakulty multimediálních komunikací na sociálních sítích Facebook a Twitter.
5. Na základě zjištěných poznatků určete vliv veletrhu Gaudeamus na rozhodování o studiu na vysoké škole.
6. Na základě zjištěných poznatků navrhněte účinnou komunikaci na sociálních sítích Facebook a Twitter.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
GÖTTLICHOVÁ, Marcela a Radomila SOUKALOVÁ. Současná role vysoké školy při formování občanské společnosti. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2010, 79 s. ISBN 978-80-87500-00-2.
PAVLŮ, Dušan. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010, 380 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-86946-38-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
SOUKALOVÁ, Radomila. Role mediální komunikace vysokých škol s veřejností. 1. vyd. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2013, 62 s. ISBN 978-808-7500-477.
SOUKALOVÁ, Radomila. Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami. Zlín: VeRBuM, 2011, 115 s. ISBN 978-80-87500-14-9.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
GÖTTLICHOVÁ, Marcela a Radomila SOUKALOVÁ. Současná role vysoké školy při formování občanské společnosti. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2010, 79 s. ISBN 978-80-87500-00-2.
PAVLŮ, Dušan. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010, 380 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-86946-38-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
SOUKALOVÁ, Radomila. Role mediální komunikace vysokých škol s veřejností. 1. vyd. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2013, 62 s. ISBN 978-808-7500-477.
SOUKALOVÁ, Radomila. Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami. Zlín: VeRBuM, 2011, 115 s. ISBN 978-80-87500-14-9.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpověděla na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
V rámci prezentace předložte konkrétní vyvození závěrů šetření formou odpovědí na stanovené výzkumné otázky (nikoli potvrzení hypotét) s relevantností jejich výsledků. Dále by mne zajímalo, který z typů sociálních sítí považujete za nejvýznamnější pro komunikaci vysoké školy s potenciálními uchazeči? Pokuste se, na základě výsledků analýz identifikovat, která komunikační aktivita či jaký podnět je rozhodující pro studenta při volbě vysoké školy. "Dotazníkové šetření je kvalitativní metoda a jeho výsledky by měly být zobecnitelné." (s. 29) - Souhlasíte?
Studentka zodpověděla otázky a uvedla, že u kvalitativní metody se jednalo o překlep. Vedoucí práce nepokládá otázky k obhajobě.