Účelem diplomové práce je vytvořit podklad pro úspěšnou modernizaci webových stránek společnosti Vita Sana Club.
První část se zabývá sběrem teoretických informací, jejich analýze a následné interpretaci. Druhá - praktická část poskytuje prostor pro vytvoření profilu Vita Sana Clubu, analýzu současných webových stránek a průzkumu mezi uživateli. Ve třetí - projektové části budou vybudovány podklady a zadání pro tvůrce webových stránek. Poslední část obsahuje také návrhy na marketingovou propagaci stránek.
Anotace v angličtině
The purpose of this thesis is to create the basis for successful modernization of the Vita Sana Club website.
The first part collects theoretical information, deals with its analysis and further interpre-tation. The second practical part, provides the space for Vita Sana Club profile creation, analysis of current websites and the survey among users. In the third project part, the bases and the tasks for the creators of the websites will be built. The final part contains also proposals for the marketing propagation.
Klíčová slova
fitness, wellness, digitální marketing, webová stránka, vývoj webových stránek, uživatelské testování, Google Analytics, Sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
fitness, wellness, digital marketing, web site, website development, user testing, Google Analytics, Social networks
Rozsah průvodní práce
86 s. (116 810 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Účelem diplomové práce je vytvořit podklad pro úspěšnou modernizaci webových stránek společnosti Vita Sana Club.
První část se zabývá sběrem teoretických informací, jejich analýze a následné interpretaci. Druhá - praktická část poskytuje prostor pro vytvoření profilu Vita Sana Clubu, analýzu současných webových stránek a průzkumu mezi uživateli. Ve třetí - projektové části budou vybudovány podklady a zadání pro tvůrce webových stránek. Poslední část obsahuje také návrhy na marketingovou propagaci stránek.
Anotace v angličtině
The purpose of this thesis is to create the basis for successful modernization of the Vita Sana Club website.
The first part collects theoretical information, deals with its analysis and further interpre-tation. The second practical part, provides the space for Vita Sana Club profile creation, analysis of current websites and the survey among users. In the third project part, the bases and the tasks for the creators of the websites will be built. The final part contains also proposals for the marketing propagation.
Klíčová slova
fitness, wellness, digitální marketing, webová stránka, vývoj webových stránek, uživatelské testování, Google Analytics, Sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
fitness, wellness, digital marketing, web site, website development, user testing, Google Analytics, Social networks
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury pojednávající o nástrojích marketingové komunikace se zaměřením na webové stránky a digitální marketing.
2. Definujte cíle diplomové práce a stanovte pracovní hypotézy ve vztahu k zadanému tématu.
3. Proveďte analýzu současného stavu webových stránek společnosti.
4. Získaná data interpretujte a na jejich základě navrhněte novou koncepci webových stránek.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury pojednávající o nástrojích marketingové komunikace se zaměřením na webové stránky a digitální marketing.
2. Definujte cíle diplomové práce a stanovte pracovní hypotézy ve vztahu k zadanému tématu.
3. Proveďte analýzu současného stavu webových stránek společnosti.
4. Získaná data interpretujte a na jejich základě navrhněte novou koncepci webových stránek.
Seznam doporučené literatury
BECK, Alexander. Google AdWords. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2898-8.
ECCHER, Clint. Profesionální webdesign: techniky a vzorová řešení. 1. vyd. Brno: CP Books, 2005, 421 s. ISBN 80-251-0547-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing: Praktické rady, tipy, návody a postupy pro využití Internetu v marketingu. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2001, 157 s. ISBN 80-722-6498-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
Seznam doporučené literatury
BECK, Alexander. Google AdWords. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2898-8.
ECCHER, Clint. Profesionální webdesign: techniky a vzorová řešení. 1. vyd. Brno: CP Books, 2005, 421 s. ISBN 80-251-0547-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing: Praktické rady, tipy, návody a postupy pro využití Internetu v marketingu. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2001, 157 s. ISBN 80-722-6498-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státní závěrečné zkoušce.
Student představil státní zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. V čom vidí autor hlavné príčiny skutočnosti, že si členovia klubu nezvykli na členskú sekciu? Súhlasí autor s kritickými odpoveďami respondentov na adresu členskej sekcie?
2. Na základe uskutočneného rozhovoru s konateľom spoločnosti uveďte, v čom sa konateľ zhodol s respondentmi Vášho dotazníkového prieskumu a naopak, v čom s nimi nesúhlasí.
3. Stručne charakterizujte narastajúci význam audiovizuálneho obsahu na webových stránkach s prihliadnutím na špecifiká prevádzky fitnes klubu.
Student odpověděl na všechny položené otázky.