Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Grand v Uherském Hradišti. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje teoretický podklad pro praktickou část. Praktická část bakalářské práce charakterizuje hotel Grand, analyzuje jeho prostředí, obsazenost úseku ubytovacího i stravovacího, analyzuje potřeby hostů, vyhodnocuje současnou marketingovou strategii hotelu, provádí se analýza marketingového mixu a navrhuje zlepšení marketingové strategie hotelu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Grand hotel in Uherské Hradiště. The thesis constitutes of two parts - theory and practice. The theory provides the theoretical foundation for practice. The practice of this bachelor thesis characterizes the Grand hotel, analyzes its environment, occupancy of its accommodation and food facilities, analyzes the needs of the guests, evaluates the current marketing strategy of the hotel, executes the analysis of the marketing mix and proposes some improvements for the hotel's marketing strategy.
Klíčová slova
marketing, marketingová strategie, analýza prostředí, SWOT analýza, marketingový mix
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Grand v Uherském Hradišti. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje teoretický podklad pro praktickou část. Praktická část bakalářské práce charakterizuje hotel Grand, analyzuje jeho prostředí, obsazenost úseku ubytovacího i stravovacího, analyzuje potřeby hostů, vyhodnocuje současnou marketingovou strategii hotelu, provádí se analýza marketingového mixu a navrhuje zlepšení marketingové strategie hotelu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Grand hotel in Uherské Hradiště. The thesis constitutes of two parts - theory and practice. The theory provides the theoretical foundation for practice. The practice of this bachelor thesis characterizes the Grand hotel, analyzes its environment, occupancy of its accommodation and food facilities, analyzes the needs of the guests, evaluates the current marketing strategy of the hotel, executes the analysis of the marketing mix and proposes some improvements for the hotel's marketing strategy.
Klíčová slova
marketing, marketingová strategie, analýza prostředí, SWOT analýza, marketingový mix
Prostudujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte hotel Grand.
Proveďte analýzu prostředí hotelu, obsazenosti, potřeb zákazníků.
Vyhodnoťte současnou marketingovou strategii hotelu a proveďte analýzu marketingového mixu.
Předložte konkrétní návrhy zlepšení marketingové strategie hotelu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte hotel Grand.
Proveďte analýzu prostředí hotelu, obsazenosti, potřeb zákazníků.
Vyhodnoťte současnou marketingovou strategii hotelu a proveďte analýzu marketingového mixu.
Předložte konkrétní návrhy zlepšení marketingové strategie hotelu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GARDINI, Marco A. Marketing-Management in der Hotellerie. 3. auf. Berlin/München/Boston: Walter de Gruyter GmbH, 2015. ISBN 978-3-11-037703-03.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ORIEŠKA, Ján. Technika služeb cestovního ruchu. 2. vyd. Praha: Idea Servis, 2002, 244 s. ISBN 80-859-7027-9.
Seznam doporučené literatury
GARDINI, Marco A. Marketing-Management in der Hotellerie. 3. auf. Berlin/München/Boston: Walter de Gruyter GmbH, 2015. ISBN 978-3-11-037703-03.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ORIEŠKA, Ján. Technika služeb cestovního ruchu. 2. vyd. Praha: Idea Servis, 2002, 244 s. ISBN 80-859-7027-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 52 bodů
Oponent BP: 47 bodů
PhDr. Jiří Nosterský:
1. Co tvoří hlavní výhodu hotelu Grand oproti jiným hotelům v UH (celkem 9 hotelů) - rozbor. (odpověděla částečně)
2. Co je podmínkou neustále zvyšujícího se počtu vydávaných obědů (meníček) v průběhu dvou let z denního průměru 30 na počet přesahující 200 - zdůvodnění. (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Cestovní ruch spadá do oblasti služeb. Můžete objasnit marketingový mix pro oblast služeb? (odpověděla zcela)
2. Z jakých podkladů jste čerpala při tvorbě SWOT analýzy? (odpověděla částečně)
3. Ve slabých stránkách SWOT analýzy uvádíte parkovné ve výši 100 Kč. Na jakou dobu se částka vztahuje? (odpověděla částečně)
Ing. David Matulaj
1.Chtěla by jste se ubytovat v tomto hotelu? A proč? (odpověděla zcela)