Bakalářská práce na téma " Identifikace cílových zákazníků pro firmu KOVONERO, s.r.o. a návrh komunikace s nimi" se zabývá rozdělením cílových skupin zákazníků, navržením a doporučením vhodné komunikace pro každou cílovou skupinu. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a odborné literatury, týkající se segmentace a nástrojů marketingové komunikace. V praktické části bude představena firma samotná, organizační struktura, dále bude popsán výrobní program firmy a budou vytvořeny vhodné ekonomické analýzy. V následující kapitole budou segmentovány cílové skupiny zákazníků na základě předem určených kritérií. U jednotlivých skupin zákazníků bude popsána stávající komunikace.
Výstupem práce bude navržení prioritní cílové skupiny firmy a odpovídajících komunikačních kanálů pro každou cílovou skupinu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis "Identification of Target Customers for a Company
KOVONERO, s. r. o. and Suggested Communication with them" deals with segmentation of key customers into groups and with recommendation of suitable communication for each of them. In the theoretical part, findings from special literature related to segmentation and tools of marketing communication are compiled. In the practical part, the company, its management structure and its production plan are presented. In addition, suitable economic analyses are crated. In the following chapter, target groups are divided according to former stated criteria and current communication of each customer group is described.
The aim of this thesis is to suggest a prior target group for the company and to find suitable communication channels for each group.
Klíčová slova
Cílové skupiny, segmentace, SWOT analýza, komunikace, trh, podnik
Klíčová slova v angličtině
Target groups, segmentation, SWOT analysis, communication, market, company
Rozsah průvodní práce
70
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma " Identifikace cílových zákazníků pro firmu KOVONERO, s.r.o. a návrh komunikace s nimi" se zabývá rozdělením cílových skupin zákazníků, navržením a doporučením vhodné komunikace pro každou cílovou skupinu. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a odborné literatury, týkající se segmentace a nástrojů marketingové komunikace. V praktické části bude představena firma samotná, organizační struktura, dále bude popsán výrobní program firmy a budou vytvořeny vhodné ekonomické analýzy. V následující kapitole budou segmentovány cílové skupiny zákazníků na základě předem určených kritérií. U jednotlivých skupin zákazníků bude popsána stávající komunikace.
Výstupem práce bude navržení prioritní cílové skupiny firmy a odpovídajících komunikačních kanálů pro každou cílovou skupinu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis "Identification of Target Customers for a Company
KOVONERO, s. r. o. and Suggested Communication with them" deals with segmentation of key customers into groups and with recommendation of suitable communication for each of them. In the theoretical part, findings from special literature related to segmentation and tools of marketing communication are compiled. In the practical part, the company, its management structure and its production plan are presented. In addition, suitable economic analyses are crated. In the following chapter, target groups are divided according to former stated criteria and current communication of each customer group is described.
The aim of this thesis is to suggest a prior target group for the company and to find suitable communication channels for each group.
Klíčová slova
Cílové skupiny, segmentace, SWOT analýza, komunikace, trh, podnik
Klíčová slova v angličtině
Target groups, segmentation, SWOT analysis, communication, market, company
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu na uvedené téma bakalářské práce.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Kovonero s.r.o.
Vypracujte potřebné ekonomické analýzy.
Identifikujte cílové skupiny zákazníků a popište stávající komunikaci.
Vytvořte návrh nejvýznamnějších cílových skupin a nových komunikačních kanálů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu na uvedené téma bakalářské práce.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Kovonero s.r.o.
Vypracujte potřebné ekonomické analýzy.
Identifikujte cílové skupiny zákazníků a popište stávající komunikaci.
Vytvořte návrh nejvýznamnějších cílových skupin a nových komunikačních kanálů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. ISBN 80-717-9577-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.
KARLÍČEK, Miroslav a Marcela ZAMAZALOVÁ. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1601-1.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014. ISBN 978-0-273-78699-3.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. ISBN 80-717-9577-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.
KARLÍČEK, Miroslav a Marcela ZAMAZALOVÁ. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1601-1.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014. ISBN 978-0-273-78699-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 48 bodů
Oponent BP: 52 bodů
Mgr. Tomáš Langer:
Domníváte se, že by se firmě vyplatilo v rámci osobního prodeje zaměstnat obchodního zástupce, který by měl na starost získávání nových zakázek? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Jako slabou stránku ve SWOT analýze uvádíte absenci na veletrzích a výstavách. Proč jste ji nenavrhla ve svých doporučeních? (odpověděla zcela)
2. Jaký je rozdíl mezi rozpočtem dřívějším a vámi navrženým na komunikační aktivity s cílovými skupinami? (odpovědělda zcela)