Bakalářská práce je zaměřena na analýzu internetového obchodu PattiStudio.cz. V teoretické části budou zpracovány literární zdroje, týkající se marketingu a marketingové komunikace, se zaměřením na specifika internetového prostředí. V praktické části bude analýzována stávající situace e-shopu a jeho marketingové a komunikační aktivity. Bude zpracována analýza konkurenčních firem a analýza zákazníků e-shopu a jejich nákupního chování. Na základě zjištěných faktů budou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení ekonomické aktivity e-shopu a zlepšení komunikace s jeho zákazníky. Rovněž budou vypracovány návrhy nových aktivit pro podporu dalšího rozvoje e-shopu.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis is aimed at the analysis of the internet shop PattiStudio.cz. Theoretical part presents information obtained from available literary sources pertaining to marketing and marketing communication, focusing on specifics of internet environment. Present standing of the e-shop and it's marketing and commuciation activities will be analyzed in practial part. The analysis of e-shop's competitors and customers together with their shopping behaviour will be included. Based on the findings, new suitable measures leading to increasing of e-shop's economical activities and improving the communication with customers will be suggested. Also the proposals for new activities supporting further development of the e-shop will be elaborated.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu internetového obchodu PattiStudio.cz. V teoretické části budou zpracovány literární zdroje, týkající se marketingu a marketingové komunikace, se zaměřením na specifika internetového prostředí. V praktické části bude analýzována stávající situace e-shopu a jeho marketingové a komunikační aktivity. Bude zpracována analýza konkurenčních firem a analýza zákazníků e-shopu a jejich nákupního chování. Na základě zjištěných faktů budou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení ekonomické aktivity e-shopu a zlepšení komunikace s jeho zákazníky. Rovněž budou vypracovány návrhy nových aktivit pro podporu dalšího rozvoje e-shopu.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis is aimed at the analysis of the internet shop PattiStudio.cz. Theoretical part presents information obtained from available literary sources pertaining to marketing and marketing communication, focusing on specifics of internet environment. Present standing of the e-shop and it's marketing and commuciation activities will be analyzed in practial part. The analysis of e-shop's competitors and customers together with their shopping behaviour will be included. Based on the findings, new suitable measures leading to increasing of e-shop's economical activities and improving the communication with customers will be suggested. Also the proposals for new activities supporting further development of the e-shop will be elaborated.
Prostudujte odbornou literaturu a dostupné zdroje týkající se internetového marketingu se zaměřením na internetové obchody.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte stávající aktivity e-shopu PattiStudio.cz.
Proveďte analýzu konkurenčních firem na internetu.
Proveďte analýzu zákazníků e-shopu a jejich nákupního chování.
Na základě zjištěných faktů navrhněte vhodná opatření vedoucí ke zvýšení ekonomické efektivity e-shopu a zlepšení komunikace s jeho zákazníky.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a dostupné zdroje týkající se internetového marketingu se zaměřením na internetové obchody.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte stávající aktivity e-shopu PattiStudio.cz.
Proveďte analýzu konkurenčních firem na internetu.
Proveďte analýzu zákazníků e-shopu a jejich nákupního chování.
Na základě zjištěných faktů navrhněte vhodná opatření vedoucí ke zvýšení ekonomické efektivity e-shopu a zlepšení komunikace s jeho zákazníky.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Principles of Marketing. 4. evr. vyd., Harlow, Pearson Education Limited, 2005. ISBN 0-273-68456-6.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd., nezměn. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-797-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Principles of Marketing. 4. evr. vyd., Harlow, Pearson Education Limited, 2005. ISBN 0-273-68456-6.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd., nezměn. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-797-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 54 bodů
Oponent BP: 48 bodů
Mgr. Hana Batani:
1. Zhodnoťte hlavní přínosy práce pro e-schop PattiStudio.cz. (odpověděla zcela)
2. Přibližte časový horizont realizace jednotlivých navržených opatření a rozšíření sortimentu. (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Které z Vašich návrhů byly firmou přijaty? (odpověděla zcela)
2. Jakým způsobem (systémem) navrhujete zasílat informace o novinkách zákazníkům? (viz. 9.13 - Newsletter - s.61) (odpověděla zcela)
3. Jak velký finanční náklad pro firmu znamená využívání optimalizace SEO prostřednictvím správce e-shopu Webareal? (odpověděla zcela)
doc. Ing. Roman Bobák Ph.D.:
1. Dochází, vzhledem k novým možnostem internetu a e-shopu, k nějaké renesanci v oblasti šití a vyšívání? (odpověděla zcela)