Tato bakalářská práce má za cíl vytvořit návrh motivačního programu pro společnost Mad Monkey Agency. Celá práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a zabývá se rozborem literárních zdrojů, které jsou zaměřeny na teorii motivace, motivaci pracovníků a motivační program. Druhou částí je praktická část, ve které je popsán a zhodnocen současný motivační program společnosti i konkurentů. Pro části zabývající se tvorbou motivačního programu byla užita dotazníková šetření a z jejich výsledků byl vytvořen návrh motivačního programu. Na závěr jsou uvedena doporučení pro zlepšení nynějšího stavu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is designing an incentive program for employees of Mad Monkey Agency. This thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and deals with the analysis of literary sources, which are focused on motivation theory, motivation and incentive program. The second part is a practical part, which is described and evaluated the current incentive program the company and competitors. For the parts involved in creating incentive program was used questionnaires and the results were used for creating the incentive program. In the end are listed recommendations. They are given for improving the current situation.
Klíčová slova
Motivace, teorie motivace, zaměstnanci, motivační program.
Klíčová slova v angličtině
Motivation, theory of motivation, employees, incentive program.
Rozsah průvodní práce
78 s. (81 135 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce má za cíl vytvořit návrh motivačního programu pro společnost Mad Monkey Agency. Celá práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a zabývá se rozborem literárních zdrojů, které jsou zaměřeny na teorii motivace, motivaci pracovníků a motivační program. Druhou částí je praktická část, ve které je popsán a zhodnocen současný motivační program společnosti i konkurentů. Pro části zabývající se tvorbou motivačního programu byla užita dotazníková šetření a z jejich výsledků byl vytvořen návrh motivačního programu. Na závěr jsou uvedena doporučení pro zlepšení nynějšího stavu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is designing an incentive program for employees of Mad Monkey Agency. This thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and deals with the analysis of literary sources, which are focused on motivation theory, motivation and incentive program. The second part is a practical part, which is described and evaluated the current incentive program the company and competitors. For the parts involved in creating incentive program was used questionnaires and the results were used for creating the incentive program. In the end are listed recommendations. They are given for improving the current situation.
Klíčová slova
Motivace, teorie motivace, zaměstnanci, motivační program.
Klíčová slova v angličtině
Motivation, theory of motivation, employees, incentive program.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se motivace se zaměřením na motivaci pracovníků.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný motivační program firmy Mad Monkey Agency.
Proveďte analýzu motivačních programů v konkurenčních firmách.
Porovnejte motivační programy konkurentů.
Vytvořte návrh motivačního programu pro firmu Mad Monkey Agency.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se motivace se zaměřením na motivaci pracovníků.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný motivační program firmy Mad Monkey Agency.
Proveďte analýzu motivačních programů v konkurenčních firmách.
Porovnejte motivační programy konkurentů.
Vytvořte návrh motivačního programu pro firmu Mad Monkey Agency.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ADAIR, John Eric. Efektivní motivace. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004, 174 s. ISBN 80-868-5100-1.
ARMSTRONG, Michael. Odměňování pracovníků. 1. české vyd. Praha: Grada, 2009, 442 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2890-2.
ARMSTRONG, Michael. Řízení pracovního výkonu v podnikové praxi: cesta k efektivitě a výkonnosti. 1. vyd., překlad 4. rev. vyd. Překlad Josef Koubek. Praha: Fragment, 2011, 400 s. ISBN 978-802-5311-981.
BEDRNOVÁ, Eva. Psychologie a sociologie v řízení firmy: cesty efektivního využití lidského potenciálu podniku. 1. vyd. Praha: Prospektrum, 1994, 411 s. ISBN 80-717-5010-7.
BORKOWSKI, Stanisław a Zuzana TUČKOVÁ. Human potential management in a company: motivation, workers' motivating : monography. Zlín: Tomas Bata University in Zlin, 2011, 129 s. ISBN 978-80-7454-086-8.
LATHAM, Gary P. Work motivation: history, theory, research, and practice. 2nd ed. Thousand Oaks, Calif.: SAGE, c2012, xxix, 424 p. ISBN 14-129-9093-9.
Seznam doporučené literatury
ADAIR, John Eric. Efektivní motivace. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004, 174 s. ISBN 80-868-5100-1.
ARMSTRONG, Michael. Odměňování pracovníků. 1. české vyd. Praha: Grada, 2009, 442 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2890-2.
ARMSTRONG, Michael. Řízení pracovního výkonu v podnikové praxi: cesta k efektivitě a výkonnosti. 1. vyd., překlad 4. rev. vyd. Překlad Josef Koubek. Praha: Fragment, 2011, 400 s. ISBN 978-802-5311-981.
BEDRNOVÁ, Eva. Psychologie a sociologie v řízení firmy: cesty efektivního využití lidského potenciálu podniku. 1. vyd. Praha: Prospektrum, 1994, 411 s. ISBN 80-717-5010-7.
BORKOWSKI, Stanisław a Zuzana TUČKOVÁ. Human potential management in a company: motivation, workers' motivating : monography. Zlín: Tomas Bata University in Zlin, 2011, 129 s. ISBN 978-80-7454-086-8.
LATHAM, Gary P. Work motivation: history, theory, research, and practice. 2nd ed. Thousand Oaks, Calif.: SAGE, c2012, xxix, 424 p. ISBN 14-129-9093-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Oponent BP: 48 bodů
Ing. Jana Šilhánová:
1. V rámci zhodnocení dosavadního motivačního programu na str. 37 uvádíte jako nedostatek nepoměr ohodnocení stálých pracovníků a pracovníků na DPP. Jaké důvody podle Vás vedly management k této situaci? Proč jsou lépe hodnoceni pracovníci pracující na DPP? Odpověděla zcela.
2. V čem je rozdíl mezi DPP a DPČ? Odpověděla zcela.
Ing. Bc. Šárka Vránová, Ph.D.:
1. Na str. 59 uvádíte, že pracovní podmínky jsou ze strany zaměstnavatele uspokojeny na velmi dobré úrovni. Přitom v tabulce 5 je uveden průměr 3,00. V příloze PI je uvedeno, že velmi dobrá úroveň je od 2,00 do 2,99. Můžete to prosím vysvětlit? Odpověděla zcela.
2. Na str. 57 navrhujete rovné rozdělení odměn. Považujete to skutečně za motivační? Odpověděla zcela.
3. V práci zmiňujete špatný výběr pracovníků. Jak je firma vybírá? Odpověděla zcela.
4. Jak je to v praxi s kontrolováním pracovníků? Skutečně jsou kontrolování neúměrně často? Odpověděla zcela.