Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické.
V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost, konkurence a také je využita SWOT analýza. Dále jsou v práci zpracovány hodnoty z dotazníkového šetření a jsou navrhnuty doporučení ke zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with an analysis survey of the customer´s satisfaction of MRB Sazovice, spol. s r.o. company through a questionnaire survey. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical.
In the theoretical part knowledge gained from professional literature focused on customer, his satisfaction and marketing research are expressed. In the practical part company, competition is characterized and SWOT analysis is also used. Furthermore in the thesis the data from questionnaire survey are processed and recommendations to increase customer´s satisfaction are suggested.
Customer, Satisfaction of customers, Marketing research, Questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické.
V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost, konkurence a také je využita SWOT analýza. Dále jsou v práci zpracovány hodnoty z dotazníkového šetření a jsou navrhnuty doporučení ke zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with an analysis survey of the customer´s satisfaction of MRB Sazovice, spol. s r.o. company through a questionnaire survey. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical.
In the theoretical part knowledge gained from professional literature focused on customer, his satisfaction and marketing research are expressed. In the practical part company, competition is characterized and SWOT analysis is also used. Furthermore in the thesis the data from questionnaire survey are processed and recommendations to increase customer´s satisfaction are suggested.
Customer, Satisfaction of customers, Marketing research, Questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu.
Proveďte vhodné dotazníkové šetření.
Zpracujte údaje a vyhodnoťte výsledky z dotazníkového šetření.
Navrhněte doporučení ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu.
Proveďte vhodné dotazníkové šetření.
Zpracujte údaje a vyhodnoťte výsledky z dotazníkového šetření.
Navrhněte doporučení ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 8024703858.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. vyd. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
NENADÁL, Jaroslav. Měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. ISBN 8072610546.
NOVÝ, Ivan a Jörg PETZOLD. (NE)spokojený zákazník náš cíl?!: jak získat zákazníka špičkovými službami. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1321-7.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 8024703858.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. vyd. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
NENADÁL, Jaroslav. Měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. ISBN 8072610546.
NOVÝ, Ivan a Jörg PETZOLD. (NE)spokojený zákazník náš cíl?!: jak získat zákazníka špičkovými službami. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1321-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 55 bodů
Oponent BP: 44 bodů
Ing. Pavla Vaculová:
Vysvětlete pojem limitovaný nákup. (Studentka odpověděla částečně.)
Jakou formou firmy měří spokojenost svých zákazníků? (Studentka odpověděla částečně.)
Ing. Hana Brišová:
1. Odkud jste čerpala podklady pro SWOT analýzu, konkrétně její vnější prostředí? (Studentka odpověděla částečně.)
2. Kde jste vzala podklady pro srovnání výsledků dotazníkového šetření s předchozími třemi lety? (Studentka odpověděla částečně.)