- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie.
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Specification of Advertising Directing
2. Practical part: Audiovisual Work of a Minimum 10 min. Directing.
Cílem této bakalářské práce je specifikace reklamní režie a vývoje reklamy z pohledu reži-séra. V jejím obsahu nalezneme teoretické základy pro tvorbu reklamního sdělení, které prodává ale také nezbytné znalosti a kvality reklamního režiséra. To vše je doplněno o teorii psychologie reklamy, která je nezbytností pro pozitivní ovlivnění diváka a tím i jeho kupního chování ve spojitosti s propagovaným produktem. Úvod práce seznamuje s reklamou z marketingového hlediska. Práce se dále rozvijí a popisuje celkový proces přípravy reklamy a práci reklamního režiséra.
Anotace v angličtině
Aim of this bachelor thesis is specification of directing of advertising and advertising deve-lopment from the directors point of view. In its content we can find theoretical base for creation of promotional messages, which sells but also necessary knowledge and qualities of advertising director. All of this is supplemented by theory of psychology of advertising which is necesary for positive influencing audiance and his buing behavior in connection with product we propagate. Introduction of this thesis introduce advertising from the mar-keting point of view. Its also describing whole process of preparation of advertising and work of its director.
Advertising, Directing, Advertising director, Psychology of advertising
Rozsah průvodní práce
43
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je specifikace reklamní režie a vývoje reklamy z pohledu reži-séra. V jejím obsahu nalezneme teoretické základy pro tvorbu reklamního sdělení, které prodává ale také nezbytné znalosti a kvality reklamního režiséra. To vše je doplněno o teorii psychologie reklamy, která je nezbytností pro pozitivní ovlivnění diváka a tím i jeho kupního chování ve spojitosti s propagovaným produktem. Úvod práce seznamuje s reklamou z marketingového hlediska. Práce se dále rozvijí a popisuje celkový proces přípravy reklamy a práci reklamního režiséra.
Anotace v angličtině
Aim of this bachelor thesis is specification of directing of advertising and advertising deve-lopment from the directors point of view. In its content we can find theoretical base for creation of promotional messages, which sells but also necessary knowledge and qualities of advertising director. All of this is supplemented by theory of psychology of advertising which is necesary for positive influencing audiance and his buing behavior in connection with product we propagate. Introduction of this thesis introduce advertising from the mar-keting point of view. Its also describing whole process of preparation of advertising and work of its director.
Advertising, Directing, Advertising director, Psychology of advertising
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) 3 ks technického scénáře v kroužkové vazbě.
d) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk - nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) 3 ks technického scénáře v kroužkové vazbě.
d) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk - nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
JANÍKOVÁ Jana. Audiovizuální podoby reklamy. UTB Zlín, 2006
MONACO James. Jak číst film. 1. vyd. Praha: Albatros, 2004
OGILVY, David. O reklamě. Praha: MP, 2007
BABINEC Petr. Vznik TV reklamy ( z režijního pohledu ) - Diplomová práce, UTB Zlín 2011
VYSEKALOVÁ Jitka a kolektiv. Psychologie reklamy. Grada Publishing, a.s., 2012
Seznam doporučené literatury
JANÍKOVÁ Jana. Audiovizuální podoby reklamy. UTB Zlín, 2006
MONACO James. Jak číst film. 1. vyd. Praha: Albatros, 2004
OGILVY, David. O reklamě. Praha: MP, 2007
BABINEC Petr. Vznik TV reklamy ( z režijního pohledu ) - Diplomová práce, UTB Zlín 2011
VYSEKALOVÁ Jitka a kolektiv. Psychologie reklamy. Grada Publishing, a.s., 2012
Přílohy volně vložené
CD-R
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Práci obhájila dobře, připraveně odpověděla na položené otázky (více viz. originál Protokol).