- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část: Neviditelný střihač Fredy a analýza jeho střihových postupů 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Invisible film editor Fredy and analyse of his editing techniques
2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 10 mins., Editing
Bakalárska práca sa zaoberá profesionálnym a osobným životom neznámeho strihača Alfréda Benčiča a jeho filmom Otec ma zderie tak či tak, ktorý poukazuje na strihové postupy a čistoty. Taktiež táto práca rozoberá všeobecnú strihačskú neviditeľnosť vo viacerých významoch a špeciálnu Benčičovú skromnosť. Snaží sa zviditeľniť neviditeľné.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the professional and personal life of an otherwise not much known editor Alfred Bencic and one of his movies "Otec ma zderie tak ci tak", which hints at various editing methods. This thesis also deals with the notion of the invisibility of the editor in multiple respects and with Bencic's humility in particular.
Klíčová slova
film, strih, čistota, neviditeľnosť, skromnosť
Klíčová slova v angličtině
movies, editing, clarity of style, invisibility, humility
Rozsah průvodní práce
42 s. (43397znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalárska práca sa zaoberá profesionálnym a osobným životom neznámeho strihača Alfréda Benčiča a jeho filmom Otec ma zderie tak či tak, ktorý poukazuje na strihové postupy a čistoty. Taktiež táto práca rozoberá všeobecnú strihačskú neviditeľnosť vo viacerých významoch a špeciálnu Benčičovú skromnosť. Snaží sa zviditeľniť neviditeľné.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the professional and personal life of an otherwise not much known editor Alfred Bencic and one of his movies "Otec ma zderie tak ci tak", which hints at various editing methods. This thesis also deals with the notion of the invisibility of the editor in multiple respects and with Bencic's humility in particular.
Klíčová slova
film, strih, čistota, neviditeľnosť, skromnosť
Klíčová slova v angličtině
movies, editing, clarity of style, invisibility, humility
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
VALLOVIČOVÁ, Simona. Významné osobnosti strihovej skladby: Dizertačná práca. Bratislava: Vlastným nákladom, 2012- 80s., nestr.
MACEK, Václav a Jelena PAŠTÉKOVÁ. Dejiny slovenskej kinematografie. Martin: Osveta, 1997. ISBN 80-217-0400-4.
VALUŠIAK, Josef. Základy střihové skladby. 3., rozš. vyd. V Praze: FAMU, 2005, 143 s. ISBN 80-7331-039-2.
Seznam doporučené literatury
VALLOVIČOVÁ, Simona. Významné osobnosti strihovej skladby: Dizertačná práca. Bratislava: Vlastným nákladom, 2012- 80s., nestr.
MACEK, Václav a Jelena PAŠTÉKOVÁ. Dejiny slovenskej kinematografie. Martin: Osveta, 1997. ISBN 80-217-0400-4.
VALUŠIAK, Josef. Základy střihové skladby. 3., rozš. vyd. V Praze: FAMU, 2005, 143 s. ISBN 80-7331-039-2.
Přílohy volně vložené
Video príloha, audio príloha - Rozhovor s Katarínou ĎURDIAKOVOU, nar.: rok 1954 (Bratislava, 4.12.2015)
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student po zodpovězení otázek a náslené rozpravě obhájil svoji závěrečnou práci.