- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině
Hlavní téma
1.Teoretická část: Ben Burtt - Vývoj moderního sound-designu 2.Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Ben Burtt - Evolution of modern sound-design
2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., sound design
Tato bakalářská práce, na téma Ben Burtt vývoj moderního sound-designu, se zabývá
problematikou, vývojem a obsahem pojmu sound-design. Obsahuje jeho užití ve zvukové
dramaturgii, práci zvukového-designera a technologie s jakými pracuje. Praktická část se
věnuje srovnání filmů Star Wars a Wall-E, na kterých se podílel Ben Burtt, jako zvukový
designér.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis on subject of Ben Burtt - Evolution of Modern Sound Design, deals
with the development and content of the term sound-design. It contains its use in sound
dramaturgy, work of the sound designer and technologies which he use. Practical part is
devoted to a comparison of films Star Wars and Wall-E, in which Ben Burtt participated as
sound designer.
Klíčová slova
sound-design, zvuk, Ben Burtt
Klíčová slova v angličtině
sound-design, sound, Ben Burtt
Rozsah průvodní práce
31 stran, 32234 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce, na téma Ben Burtt vývoj moderního sound-designu, se zabývá
problematikou, vývojem a obsahem pojmu sound-design. Obsahuje jeho užití ve zvukové
dramaturgii, práci zvukového-designera a technologie s jakými pracuje. Praktická část se
věnuje srovnání filmů Star Wars a Wall-E, na kterých se podílel Ben Burtt, jako zvukový
designér.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis on subject of Ben Burtt - Evolution of Modern Sound Design, deals
with the development and content of the term sound-design. It contains its use in sound
dramaturgy, work of the sound designer and technologies which he use. Practical part is
devoted to a comparison of films Star Wars and Wall-E, in which Ben Burtt participated as
sound designer.
Klíčová slova
sound-design, zvuk, Ben Burtt
Klíčová slova v angličtině
sound-design, sound, Ben Burtt
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk - nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk - nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
VIERS RIC: The Sound Effects Bible - How to Create and Record Hollywood Style Sound Effects
VINCENT ANTHONY LoBRUTTO: Sound-On-Film - Interviews with Creators of Film Sound ISBN-13: 978-0275944438
DAVID SONNENSCHEIN: Sound Design - The Expressive Power of Music, Voice and Sound Effects in Cinema
MURCH WALTER: In the Blink of an Eye - A Perspective on Film Editing ISBN-13: 978-1879505230
ALTMAN RICK: Sound Theory, Sound Practice (AFI Film Readers) ISBN-13: 978-0415904575
PURCELL JOHN: Dialogue Editing for Motion Pictures - A Guide to the Invisible Art ISBN-13: 978-0240809182
Seznam doporučené literatury
VIERS RIC: The Sound Effects Bible - How to Create and Record Hollywood Style Sound Effects
VINCENT ANTHONY LoBRUTTO: Sound-On-Film - Interviews with Creators of Film Sound ISBN-13: 978-0275944438
DAVID SONNENSCHEIN: Sound Design - The Expressive Power of Music, Voice and Sound Effects in Cinema
MURCH WALTER: In the Blink of an Eye - A Perspective on Film Editing ISBN-13: 978-1879505230
ALTMAN RICK: Sound Theory, Sound Practice (AFI Film Readers) ISBN-13: 978-0415904575
PURCELL JOHN: Dialogue Editing for Motion Pictures - A Guide to the Invisible Art ISBN-13: 978-0240809182
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student na základě odpovědí na otázky uvedené v posudcích a následné rozpravě obhájil svoji bakalářskou práci.